تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

ارور E18 در ماشین لباسشویی میدیا


ارور E18 در ماشین لباسشویی میدیا

در حالتی‌که که لباسشویی شما بعد از شست و شوی خرقه ها قدرتمند به تخلیه آب های آلوده و کثیف نمیباشد لباسشویی ارور E18 را اکران تعمیر لباسشویی در مشهد  می‌دهد.


عدم تخلیه ماشین لباسشویی ممکن میباشد به دلایلی مانند گیر کردن اجسام متعدد در لوله لباسشویی و انسداد لوله های آن باشد. همینطور در صورتیکه که وسعت متعددی از خرقه وارد دیگ لباسشویی گردیده باشد قابلیت عدم تخلیه آن وجود دارااست و نیاز میباشد تا با اعتنا به گنجایش ماشین لباسشویی میدیا وسعت خرقه ها تهیه کرد.


بعضی وقتها ممکن میباشد بعداز مشاهده این ارور در دستگاه، بوی سوختگی نیز از بخش پمپ ماشین لباسشویی به مشام رسد که نشانه دهنده سوختگی پمپ بوده و نیاز به تعمیر و یا این که ردوبدل دارااست. گرفتگی فیلترها، انسداد مخزن و انسداد مسیر فاضلاب نیز ممکن میباشد منجر اکران دادن ارور E18 گردند.

ارور E16 در ماشین لباسشویی میدیا

برخی اوقات پیش میاید که بعداز پر‌نور کردن لباسشویی متوجه عدم شغل کردن ماشین لباسشویی میشوید و ارور E16 را بر روی نمایشگر دستگاه مشاهده می‌کنید. این ارور به انگیزه گشوده بودن درب لباسشویی است.


بعضی وقتها ممکن میباشد تکه لباسی بین درب لباسشویی گیر نموده باشد و منجر بسته نشدن صحیح آن خواهد شد که در غایت موجب فعالیت نکردن لباسشویی شود.


همینطور فساد سوئیچ جانور در درب نیز قادر است انگیزه بروز این ارور باشد. در هنگام مشاهده این غلط نیاز میباشد تا درب ماشین لباسشویی میدیا را به صحت ببندید.


ارور E17 در ماشین لباسشویی میدیا

در حالتی که که لباسشویی میدیا شما ارور E17 را بدهد می‌تواند ناشی از اشتباهات مختلفی باشد. در صورتیکه که شیر ورودی آب به باطن دیگ ماشین لباسشویی بسته باشد و آب نتواند وارد لباسشویی گردد این ارور به چشم می خورد.


گاهی نیز این غلط به انگیزه حاد بودن شیر برقی ماشین لباسشویی است که نیاز میباشد تا به وسیله تعمیرکار کارشناس رسیدگی و تعمیر خواهد شد. همینطور ممکن میباشد که مجال آبگیری بیشتر از حد معمول باشد و این ارور در دستگاه ظواهر خواهد شد.


ارور E20 یا این که F20 در ماشین لباسشویی میدیا

اگر که المنت ماشین لباسشویی میدیا دارنده مشکلی باشد آب درون دستگاه گرم نمی‌شود و لباسشویی این ارور را میدهد. همینطور فساد سنسور NTC نیز قادر است منجر ظواهر شدن این ارور در ماشین لباسشویی میدیا شود.


با یک سکو سکوت و پر‌نور کردن لباسشویی می قدرت دستگاه را ریست کرد و غلط را برطرف نمود. در شکل عدم برطرف شدن ارور اکران داده گردیده نیاز میباشد تا با تعمیرکار دارای تخصص دراین مورد تماس حاصل نمایید.


ارور E26 یا این که F26 در ماشین لباسشویی میدیا

وجود خطاها متعدد در هیدرواستات ماشین لباسشویی سبب می گردد تا مقدار معلوم و دقیقی از آب وارداتی به ماشین لباسشویی قابل تشخیص نبوده و در سود دیگ لباسشویی مملو‌از آب شود.


درین مواقع لباسشویی میدیا این ارور را اکران می‌دهد. این نقص‌ قادر است به انگیزه معیوب بودن سنسور فشار نیز باشد که مستلزم تعمیر بوسیله تعمیرکار میباشد. ولتاژ طبیعی برای کارکرد ماشین لباسشویی مابین 0.5 تا 3.5 است.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 20 فروردين 1403 ] 10:06 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]