تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

کد خطاهای ماشین لباسشویی ایندزیت


کد خطاهای ماشین لباسشویی ایندزیت
وقتی که مشکلی در دستگاه ماشین جامه شویی به وجود بیاید کد غلط هایی روی کاغذ نمایشگر ظواهر میشوند. اما این کد ایرادات خطاها را به صورت ظریف ذکر نمی‌کنند تنها اشاره به وجود اختلال در بخشی از دستگاه یا این که قطعه دارااست. تحقیق دقیقتر برای عیب یابی و رفع اختلال بایستی به وسیله تعمیر کاران زبده و یا این که نمایندگی های دارای اعتبار صورت پذیرد.برای این که متوجه شویم هر کد اشتباه نماد دهنده ایراد در کدام قسمت ماشین لباسشویی ایندزیت میباشد عالی میباشد به دفترچه راهنمای دستگاه که هنگام خرید در دست شما قرار می‌دهند رجوع‌کنید. البته در شکل عدم دسترسی به دفترچه میتوانید از روش وب به‌این کد مشکلات و طرز های رفع ان احاطه پیدا نمائید.برای رفع ایرادات مرتبط با ماشین خرقه شویی ایندزیت خوب میباشد به طبع از دارای تخصص برای تعمیر دستگاه امداد بگیرید و خودتان سوای علم و مهارت کافی دست به تعمیر لباسشویی در مشهد  عمل نشوید.
تبدیل لامپ ها به کد نادرست در ماشین جامه شویی ایندزیت
می بایست بتوانید لامپ ها را به کد غلط تبدیل فرمایید تا عیب یابی دستگاه شکل بگیرد. با اعتنا به سبک ماشین خرقه شویی ایندزیت لامپ هایی روی دستگاه وجود داراست و عدد هایی در کنار این لامپ ها قرار گرفته میباشد که می بایست آنان با یکدیگر عده بزنید و در کنار آن F قرار دهید. به صورت نمونه وقتی که لامپ 1 و 3 و 9 با هم پر‌نور خواهد شد کد خطای F13 بر روی دستگاه ظواهر گردیده‌است.
کد غلط یا این که ارور F01 ماشین جامه شویی ایندزیت
در شرایطی که که مدار موفقیت الکتریکی مبتلا نقص‌ خواهد شد آحاد دستگاه یا این که بخشی از همت های آن از عمل می افتد و این کد نادرست روی نمایشگر ظواهر میشود. این کد غلط نشانه میدهد که در موتور پیروزی اتصال کوتاهی فیس داده میباشد. برای رفع این اختلال می بایست دو شاخه دستگاه را از برق مستقل کرده و بعداز سپری شد 2 دقیقه دوباره به برق وصل فرمایید. 30 ثانیه حوصله کرده و دستگاه را پر‌نور فرمائید اینکار سبب ساز ریست شدن پنل می گردد. احتمالا نقص‌ ازبین خواهد رفت و کد غلط حذف می گردد در غیر این شکل یا این که تعمیرکار ماشین خرقه شویی تماس حاصل نمایید و از وی یاری بخواهید.

کد نادرست یا این که ارور F02 ماشین جامه شویی ایندزیت
چنانچه موفقیت موتور ماشین جامه شویی ایندزیت در گیر اختلال خواهد شد این کد نادرست روی برگه نمایشگر ظواهر میگردد. دراین‌صورت با قفل شدن موتور، درام نمی تواند بچرخد. بروز این نقص‌ قادر است موقتا باشد و یااینکه دستگاه تماما متوقف خواهد شد. موتور دستگاه قطعه حساس و گران قیمتی میباشد از این رو عیب یابی و رفع اشتباهات مرتبط با این قسمت شغل معمولی ای وجود ندارد و می بایست بوسیله کارشناس مجرب صورت بپذیرد.

کد اشتباه یا این که ارور F03 ماشین جامه شویی ایندزیت
زمانی که موفقیت یا این که سنسور تشخیص دما سیستم مبتلا مشکل گردد این کد غلط روی ورقه اکران ظواهر میگردد. در‌این‌صورت‌ حین مرحله شستشو و یا این که مرحله کم آب کردن سیستم گرمایشی در گیر اختلال می گردد. معمولا این مشکل به سنسور NTC که به ترمیستور متصل میباشد بر میشود. ترمیستور و سنسور NTC و اتصالات آن را تحقیق فرمائید همینطور از گشوده بودن مسیر ورود آب گرم نیز یقین نتایج نمائید تا بتوانید متوجه مشکل دستگاه گردید و نسبت به رفع ان مبادرت فرمایید.

کد غلط یا این که ارور F04 ماشین جامه شویی ایندزیت
در شکل معیوب شدن سوئیچ فشار ماشین جامه شویی ایندزیت این کد غلط ظواهر می‌شود. دراین‌صورت سوئیچ فشار بر روی وضعیت خالی قرار میگیرد. با مشاهده این کد نادرست می بایست سوئیچ و اتصالات آن را نظارت نمائید و مطمئن گردید جسم فرنگی سبب ساز ساخت‌و‌ساز خلل نشده باشد همینطور لوله تغذیه کننده آن را نیز در اختیار گرفتن فرمایید. خوب میباشد عیب یابی و تعمیرات این قسمت را به یک دارای تخصص بسپارید.

کد غلط یا این که ارور F05 ماشین خرقه شویی ایندزیت
این کد غلط هم مانند کد خطای پیشین در شکل معیوب شدن سوئیچ فشار ماشین جامه شویی ایندزیت ظواهر می‌شود. یعنی وقتی که سوئیچ روی موقعیت مالامال قفل گردیده باشد این کد غلط نشان داده می شود. در اینگونه حالتی درب ماشین خرقه شویی را نمی توانید گشوده فرمایید زیرا درام لبریز اب میباشد به همین برهان احتمالا غربال پمپ دستگاه و یا این که لوله های تخلیه اب مسدود گردیده‌است. رسیدگی فرمائید جسم فرنگی سبب ساز مسدودی غربال و لوله ها نشده باشد. درصورتی که کد اشتباه حذف نشد احتمالا پمپ حاد میباشد و می بایست بده بستان گردد.

کد اشتباه یا این که ارور F06 ماشین جامه شویی ایندزیت
زمانی که خلل مرتبط با قفل درب ماشین خرقه شویی باشد این کد اشتباه روی نمایشگر ظواهر می گردد که آرم میدهد درب قفل گردیده و یا این که بسته نمیشود و در شکل مسدود شدن هم عملکردی ندارد. رسیدگی فرمایید در حالتی‌که جسم فرنگی بازدارنده گشوده شدن یا این که مسدود شدن درب دستگاه میباشد بایستی به موقعیت معمولی برگردد از طرفی قابلیت و امکان داراست اتصالات درب صدمه چشم باشند. در‌صورتی‌که خلل رفع نشد عالی میباشد برای عیب یابی از یک دارای تخصص تعمیرات ماشین خرقه شویی امداد بگیرید.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ پنجشنبه 16 فروردين 1403 ] 10:21 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]