تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

فساد تسمه لباسشویی


فساد تسمه
به هم ریختن پیکربندی ماشین لباسشویی و فساد تسمه‌ها قادر است به انگیزه زیاد بودن توشه در ماشین و یا این که معدود بودن توشه چهره دهد. چنانچه این گزینه را در زمان به کارگیری از این وسیله رعایت نکنید، ممکن میباشد به‌دنبال ایرادات متعددی را به توشه آورد. در هنگام پیاده سازی و ایجاد کرد هر ماشین، در خصوصیات آن بیان میشود که چه گنجایشی جهت شستشو داراست. در حالتی‌که وسعت خرقه‌هایی که میخواهید بشویید از حد استاندارد نادر‌خیس و یا این که زیاد‌خیس باشد، به گذر زمان فرصت سبب ساز ساخت و ساز توشه مازاد بر روی موتور می‌گردد و در صورتیکه به آن اعتنا نکنید، به گذر زمان فرصت سبب ساز داغی بیش تر از حد موتور ماشین شود و هزینه سنگینی را جهت تعمیر به توشه خواهد تعمیر لباسشویی در مشهد  آورد.

اینک که یکی آرم‌های نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی و کیفیت برطرف کردن آن را دانستید، در هنگام خرید این وسیله کاربردی توجه داشته باشید ظرفیت ماشین خریداری گردیده چه قدر میباشد و از نصاب در هنگام نصب نیز سوالهای مورد نیاز دراین مورد را بپرسید.

نقش تسمه در بیش‌خیس ماشین‌های لباسشویی، جابجایی انرژی چرخشی میباشد. و در بعضی از ماشین لباسشویی‌های نو هم از سیستم دایرکت درایو استعمال میشود که سوای تسمه می باشند. درین نوع از ماشین لباسشویی های نو احتمال لرزش، صدا و فساد بسیار نادر‌خیس از محرمانه های سابق میباشد.

عیب ماشین لباسشویی‌های تسمه‌دار این میباشد که بعد از برهه زمانی هنگامی استعمال، تسمه‌ها فرسوده گردیده و یا این که لق می گردند که در‌این حالت بایستی برای بده بستان آن مبادرت نمایید.

جهت پرهیز از این ایراد می توانید چاره‌های ذیل را مدنظر بگیرید:

در هنگام تهیه و تنظیم تسمه مراقب باشید که خیلی محکم بسته نشده باشد، چون سبب می گردد به موتور فشار متعددی وارد خواهد شد. در فیض مراقب باشید، در هنگام تهیه نخستین این نکته رعایت خواهد شد.
همینطور به تهیه و تنظیم اول تسمه‌ها اکتفا نکنید و هر دو، سه توشه یکبار در سال ماشین لباسشویی را خدمت نمائید. همینطور مراقب باشید که در صورتی‌که تخصصی در این باره ندارید، از یک دارای تخصص تعمیرکار در‌این فن یاری بگیرید، چون تهیه تسمه‌ها نیاز به متخصص است و از بضاعت یک شخص ساده بیرون میباشد.
شنیدن صدای لرزش ماشین
درین قسمت قصد داریم یک کدام از دیگر از آرم های نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی و کیفیت برطرف کردن آن را تفصیل دهیم.

ممکن میباشد در هنگام کارکردن ماشین لباسشویی، صدای لرزش‌های زیادی به گوشتان رسد. این خلل ممکن میباشد به جهت هم تراز نبودن ماشین لباسشویی به وجود آید که‌این نقص‌ را میتوانید به راحتی، صرفا با یه خرده جا‌به‌جا کردن ماشین برطرف نمایید. البته ممکن میباشد لرزش ماشین به انگیزه فساد قطعه‌ای در موتور باشد و یا این که از جمله تهیه نبودن محیط موتور ماشین، پوسیده بودن قطعاتی همانند تسمه و تهیه و تنظیم نبودن سبد جامه در هنگام چرخش نیز می تواند سبب ساز به وجود وارد شدن لرزش در ماشین گردد. در‌صورتی‌که به موقع مبادرت به حل این خطاها نکنید، ممکن میباشد موتور ماشین نیم سوز گردیده و یا این که بسوزد. برای خودداری از بروز این خطاها، اقدامات تحت را ایفا دهید:

همینطور آزمایش نمائید که اجزاء ماشین پوسیده و یا این که لق نباشد.
در هنگام نصب، مطمئن گردید که ماشین بر روی سطح صافی قرار گرفته میباشد.
در‌حالتی که لرزش ماشین ادامه‌دار بود، محیط را تهیه نمایید و از وا رفته نبودن آن در هنگام چرخش مطمئن گردید.
در غایت می بایست بگوییم که درصورتی که با وجود صاف بودن سطح ذیل ماشین، گشوده هم صدای لرزش به گوشتان رسید، ممکن میباشد موتور و یا این که قطعات داخلی مجروح باشند، دراین‌صورت می بایست از یک کارشناس حرفه ای در این باره امداد بگیرید.

اضافه توشه الکتریکی
اضافه توشه الکتریکی در ماشین به‌این معناست که در سیم پیچ موتور شدت جریانی اضافه بر مقدار استاندارد به وجود آمده میباشد. در واقع خلال شدت جریانی که موتور برای خط مش افتادن به آن نیاز دارااست، شدت جریانی متعدد خیس به موتور ماشین وارداتی میباشد. ممکن میباشد به انگیزه افت ولتاژ در ماشین این نقص‌ به وجود آید و در فیض چرخش موتور بیشتراز حد معمول گردد. همینطور ارتقا ولتاژ برق و نوسانات برق نیز می تواند سبب ساز بروز این اختلال می شود در موتور ماشین لباسشویی گردد.

برای پیشگیری از این مسئله موارد ذیل را در لحاظ بگیرید:
به کار گیری از محافظ‌های جریان الکتریکی جهت خودداری از ورود بیشتراز اندازه جریان به موتور ماشین.
همینطور با به کارگیری از محافظ استاندار میتوانید از بالا و زیر نرفتن توشه الکتریکی در موتور مطمئن گردید.
در غایت شما میتوانید با رعایت این نکات و پرداخت هزینه‌ای نادر، از فساد موتور دوری فرمایید.

اینک به سراغ یک کدام از شایع‌ترین نماد‌های نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی و کیفیت برطرف کردن آن میرویم.

ذیل بودن مقاومت سیم پیچ ها در ماشین لباسشویی
یکی‌از دیگر از نشان های قطعی نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی و کیفیت برطرف کردن آن را در‌این نصیب توضیح می دهیم.

یک کدام از وخیم‌ترین مشکلاتی که سبب ساز فساد موتور‌های ماشین لباسشویی می گردد، ذیل بودن مقاومت میباشد. این اختلال می تواند به جهت مواقعی همانند جراحت فیزیکی، پوسیدگی قطعه‌ای از موتور ماشین و یا این که گرم بودن بیشتراز حد موتور و محیط ماشین فیس دهد که سبب ساز میشود به عایق سیم پیچی موتور زخم دور از شوخی وارد گردد. در شرایطی‌که که‌این ایراد را رفع نکنید سیم پیچ باطن موتور و کنداکتور‌‌ها نیز زخم دور از شوخی میبینند و در غایت ممکن میباشد موتور اتصالی کرده، نیم سوز خواهد شد و یا این که به طور کامل بسوزد و نیاز به بده بستان آن داشته باشید که هزینه سنگینی را به توشه خواهد آورد.

جهت خودداری از این ایراد، حواستان به موارد ذیل باشد:

سیم‌های ماشین را رسیدگی نمائید و از عایق بودن آن ها مطمئن گردید.

چنانچه که با سیم‌های برهنه مواجه نشدید، شاید بتوانید خویش‌تان ایراد را برطرف فرمایید ولی در صورتیکه غیر از این بود، مسلما از یک تعمیرکار دارای تخصص یاری بگیرید.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ چهارشنبه 15 فروردين 1403 ] 12:38 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]