تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی


تعمیر پیروزی الکترونیکی ماشین لباسشویی
بعضی وقت ها قابلیت دارااست که موفقیت دستگاه صدمات متعددی چشم باشد و قابل تعمیر نباشد. در‌این‌صورت‌ بایستی پیروزی را ردوبدل تعمیر لباسشویی در مشهد  کرد.

گروه دیگری از پیروزی های حاد میباشند که با تعمیر و یا این که بده بستان قسمتی یا این که قطعه ای خرد همچون روز نخستین به شغل خویش ادامه خواهند بخشید. تعمیراتی که درین گروه قرار میگیرند مقرون به صرفه میباشند.

در شرایطی که خودتان داده ها فنی کافی برای تعمیرات را دارا می‌باشید، متوانید پروسه ذیل را دنبال نمائید تا موفقیت ماشین خویش را در اختیار گرفتن فرمائید.

از برق کشیدن ماشین لباسشویی: به مراد محافظت ایمنی خویش پیش از ایفا تعمیرات، ماشین را از پریز بکشید تا در گیر برق گرفتگی نشوید. در باطن تک تک ماشین‌ های الکتریکی که از منبع AC مهم تغذیه می‌ شوند، خازن‌ هایی وجود دارااست که بعد از غیر وابسته کردن دستگاه از برق، شارژ ولتاژ بالا را محافظت می ‌نمایند. در شناسایی این خازن ها اعتنا فرمایید و پیش از آغاز شغل از تخلیه آنها مطمئن گردید.
بیرون کردن پنل در اختیار گرفتن: پنل در اختیار گرفتن ماشین را بیرون کرده و در شکل مشاهده کثیفی آن را با مواد منزه کننده اختصاصی پاک فرمایید.
آزمایش قطعات: دستگاه دارنده گونه های مختلفی از قطعات میباشد که عبارت اند از:
شیرهای برقی
مقاومت های گرمایشی
موتور ها
سنسورهای مقاومتی دما
سوئیچ فشار
شما میتوانید مجموع این اجزا را صرفا با اندازه گیری مقاومت میان ترمینال ها و با به کارگیری از مولتی متر آزمایش فرمایید.

پژوهش پیروزی الکترونیکی: نگران نباشید. جداسازی و مطالعه موفقیت الکترونیکی سهل وآسان میباشد. ممکن میباشد لحیم قطعات ذوب گردیده باشند و یا این که قطعه ای سوخته باشد.
پژوهش خازن ها: همان طور که گفتیم روی موفقیت ماشین لباسشویی خازن های متعددی می باشند. خازن های به عمل رفته روی پیروزی از نوع الکترولیتی می‌باشند. می بایست توجه نمایید که آنها به طور تماما صاف قرار داشته باشند زیرا اگر که در گیر تا خوردگی گردیده باشند، یا این که می شکنند و یا این که ممکن میباشد از پیروزی بیرون شوند. در شرایطی‌که که نقص‌ از خازن باشد، با ردوبدل آن ماشین لباسشویی به فعالیت خویش ادامه خواهد بخشید. در‌پی علائمی که نماد دهنده ایرادات خازن الکترولیتی میباشند را نظارت خوا هیم کرد.
علائم فساد خازن الکترولیتی مو جود روی موفقیت ماشین لباسشویی
در حالتی‌که که علائم پایین را مشاهده کردید، خازن الکترولیتی روی پیروزی مبتلا ایراد شد‌ه‌است. این علائم عبارت اند از:

بی سروصدا شدن دستگاه بعداز سپری شد 5 ثانیه از پر‌نور شدن دستگاه
چشمک زدن چراغ در حیطه قفل در و بی سروصدا شدن دوباره دستگاه بعداز سپری شد 5 ثانیه از پر‌نور شدن دستگاه
رفع ایراد فساد خازن الکترولیتی در موفقیت ماسین لباسشویی
برای حل اختلال فساد این خازن ها به موارد ذیل اعتنا فرمائید.

درب ماشین لباسشویی بسیار اصلی میباشد زیرا که در شکل بسته نشدن آن، ماشین استارت به شغل نخواهد کرد. خازن های الکترولیتی نیز با درب ماشین راجع‌به می‌باشند و در شکل فساد برای درب ایراد پیش خواهد آمد.

برای رفع نقص‌ این خازن فقط کافی میباشد که خازن سابق را از محل خویش به وسیله هویه برداشته خازن جدیدی را در مکان آن در اختیار بگذاریم.

چه وقتی پیروزی الکترونیکی ماشین لباسشویی نیاز به بده بستان دارااست؟
در شرایطی که که به هریک از مورد ها ذیل برخوردید متاسفانه پیروزی دستگاه شما نیاز به بده بستان دارااست. این مورد ها عبارت اند از:

سوختن آی سی موفقیت الکترونیکی دستگاه: ادله بده بستان پیروزی به خیال این نماد این میباشد که تنها خالق اساسی می‌تواند آی سی خلل دار را بوسیله پروگرمر پروگرم نماید.
حریق دریافت کردن قسمتی از پیروزی
ریختن آب بر روی دستگاه وقتی که به برق متصل میباشد.
در غایت اینکه شایسته ترین شیوه برای خودداری از صرف هزینه زیاد برای بده بستان و یا این که تعمیر یک دستگاه محافظت مطلوب از آن میباشد. ممکن میباشد حتی با رعایت این نکته شاهد فساد های جزئی در ماشین لباسشویی خویش گردید. در این حالت به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پیش از اینکه فساد های جزئی منجر اختلال های بزرگتر نشده اند آن‌ها را رفع فرمائید.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ پنجشنبه 9 فروردين 1403 ] 10:38 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]