تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

المنت (هیتر)


المنت (هیتر)

ممکن میباشد شستن جامه ها با آب سرد آنان را به اندازه دلخواه ما منزه نکند به همین ادله یک ماشین لباسشویی می بایست برای گرم کردن آب بایستی به قطعه­ی خاصی مجهز باشد. المنت یا این که هیتر قطعه ای میباشد که مسئولیت گرم کردن آب را در درون ماشین لباسشویی برعهده داراست. از حیث ساختمان، این المنت با المنت آبگرمکن برقی تشابه متعددی داراست. محل قرار دریافت کردن المنت تحت مخزن اساسی تعمیر لباسشویی در مشهد  لباسشویی میباشد.

هیدروستات لباسشویی

معمولاً در ماشین های لباسشویی از دو نوع هیدروستات به کار گیری می گردد، هیدروستات سه فیش و هیدروستات شش فیش. وظیفه­ هیدروستات این میباشد که سطح آب ورودی به ماشین لباسشویی را تهیه و تنظیم نماید. هیدروستات بوسیله یک شلنگ به محیط­ فشار در بخش تحتانی دیگ شست و شو پیوند میخورد. هنگامی که آب وارد مخزن میشود هوای باطن این شلنگ فشرده می گردد و هنگامی که فشار هوا به حد خاصی رسید هیدروستات به شیر ورودی دستور جدا آب را می‌دهد. پیکربندی هیدروستات بایستی متناسب با طول و ترازو فشار آب محل سکونت شما صورت پذیرد در غیر این شکل برای شما مشکلاتی را به وجود می‌آورد.


ترموستات ماشین لباسشویی

مجموعاَ ترموستات وظیفه­ در دست گرفتن دما را به عهده دارااست. وقتی که به هیتر برق رسانی می‌شود آغاز می ­نماید به گرم شدن تا دمای آب را به حد مناسب برساند. هنگامی که دما به واحد سنجش تهیه و تنظیم گردیده رسد ترموستات آن را تشخیص می ­دهد و منجر می گردد که از برق رسانی به هیتر پرهیز گردد. بدین شکل با انقطاع و وصل کردن برق هیتر ترموستات بر دمای آب بررسی می نماید

زمان‌سنج

بخش مهم که مجری­ نرم افزار های ماشین لباسشویی میباشد زمانسنج آن میباشد. زمان‌سنج گزینش می نماید که هرکدام از قطعات از قبیل شیر برقی، پمپ، موتور، المنت و غیره در چه محدوده­ وقتی عمل نمایند. زمانسنج ماشین لباسشویی از دو قسمت اساسی ساخته شده استیعنی موتور زمان‌سنج و باکس­ی اتصالات. وظیفه ی موتور زمانسنج این میباشد که میدان مغناطیسی مورد نیاز را برای به چرخش در آوردن چرخ دنده ها و شافت مهم ساخت‌و‌ساز نماید. لباسشویی های تازه از زمان سنج مکانیکی به کار گیری نمیکنند. در درون ماشین های لباسشویی تازه موفقیت الکترونیکی نصب گردیده‌است.


پیروزی الکترونیکی در واقعیت مانند مغز ماشین میباشد که وظیفه­ در دست گرفتن بقیه بخش های ماشین را برعهده دارااست. بنابراین در‌صورتی‌که هر سیرتکامل مشکلی در کارایی موفقیت الکترونیکی به وجود بیاید مجموع اجزا مبتلا خلل و ناهماهنگی می گردند.


لاستیک به دور درب ماشین لباسشویی

یکی از دیگر از اجزای اساسی ماشین لباسشویی لاستیک به دور درب آن میباشد که خلأ فی مابین ماشین و درب را مالامال می نماید. این لاستیک بازدارنده از ساخت و ساز آشفتگی و لرژش شدید دستگاه هنگام شست و شو و کم آب کن می‌گردد، از نشتی آب به خارج از ماشین خودداری می نماید و از زخم وصال به شیشه­ی درب در هنگام لرزش های شدید ماشین لباسشویی پرهیز می نماید.


پیاله نمد ماشین های لباسشویی

ظرف نمد نوعی واشر آهنی پلاستیک دار میباشد که معمولاً برای آب بندی به عمل می رود و از نشت آب به خارج دوری می نماید. محل قرار تصاحب کردن پیاله نمد روی شفت، کنار بلبرینگ و مبلغی گرانقدر میباشد.


مبلغی ماشین های لباسشویی

مبلغی یکی قطعاتی میباشد که مسئول جابجایی نیرو فی مابین مشوق و متحرکی میباشد که از همدیگر مسافت دارا هستند. مبلغی توانگری عوض کردن سرعت را نیز داراست. ماشین لباسشویی دارنده دو مبلغی میباشد: مبلغی خرد که روی اساس الکتروموتور درنظرگرفته شده میباشد و مبلغی والا.


تسمه­ لباسشویی

تسمه قطعه ای میباشد که موتور را به دیگ شست و شو متصل می نماید و سبب چرخیدن آن در زمان شست و شو می‌گردد. وظیفه­ی تسمه این میباشد که انرژی موتور را از دو مبلغی که بین آن‌ها قرار گرفته میباشد جابجایی بدهد.


ماشین لباسشویی چه طور عمل می نماید؟

داخل شدن آب در ماشین لباسشویی به همدم ماده های شوینده و داخل شدن در چرخه های متعدد شست و شو منجر منزه شدن خرقه ها و پارچه های متفاوت می‌شود.

ماده شوینده بعد از ادغام شدن از روش لوله های متصل به آن وارد دیگ لباسشویی گردیده و محیط لباسشویی از آب مالامال میگردد.


بعد از آن دیگ آغاز به چرخیدن کرده و جامه ها آب را جذب می کنند با دقت به نرم افزار تهیه گردیده برای شست و شوی گونه های جامه ها آب تا حد معینی در دیگ وارد می‌گردد و بعد از لبریز شدن، آب به وسیله هیتر تا دمای مطلوب گرم می‌شود و موتور بوسیله نیروی چرخشی ساعتگرد و پاد ساعتگردی که ساخت و ساز می نماید موجب پاک شدن خرقه ها می‌شود.


چرخه های متفاوت ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی دارنده سه چرخه شست و شو، آبکشی و چرخش هستند که در پی به معرفی این چرخه ها پرداخته شد‌ه‌است.


چرخه شست و شو: این چرخه مشتمل بر افزودن آب و شوینده به لباسشویی میباشد. با ورود آب پروسه شست و ششو استارت گردیده و محیط لباسشویی آکنده از آب می شود. بعد از جذب آب بوسیله خرقه ها دمای آب به وسیله هیتر تهیه و تنظیم گردیده و چرخش ها در دو جهت مخالف شکل میگیرد.

چرخه آبگیری یا این که آبکشی: بعداز اتمام چرخه شست و شو زمان سنج دستور تخلیه آب را به پمپ تخلیه میدهد و آب آلوده از دستگاه بیرون می شود و آب سرد وارد دستگاه گردیده تا جامه ها آبکشی شوند. توشه دیگر آب و کف جانور در دیگ تخلیه گردیده و برق پمپ تخلیه انقطاع میگردد. زمان به هم میل کردن خرقه ها در آب سرد در هنگام آبکشی بستگی به نوع اپ تهیه گردیده به وسیله شما در اولِ شغل داراست و ممکن میباشد برای متاع های متفاوت پارچه بازه فرصت آبکشی متغیر باشد.

چرخه چرخش: بعداز اتمام آبکشی ماشین لباسشویی خرقه ها را تر و تمیز کرده و توزیع آنان را در دیگ لباسشویی به طور متعادل در میاورد. به دلیل آن که در سرعت های بالای لباسشویی چنانچه که جامه ها دارنده تعادل در توزیع نباشند قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز لرزش و صدا در لباسشویی وجود خواهد داشت که می‌تواند سبب فساد دستگاه شما خواهد شد. در پایان پمپ کم آب کن دستگاه پر‌نور گردیده و آب مازاد جامه ها گرفته میگردد.

مطالب ارائه گردیده در صدر درایت شما در ارتباط با روش شغل کردن ماشین لباسشویی و قطعات لباسشویی ارتقاء داده و سبب ساز می گردد تا برای شغل کردن با دستگاه داده ها بیشتری داشته و در شکل بروز فساد و ایراد بتوانید اقدامات قابل قبولی را جاری ساختن دهید.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 7 ]

[ دوشنبه 13 شهريور 1402 ] 13:42 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]