تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

خرابی دستگیره ماشین لباسشویی


فساد دستگیره ماشین لباسشویی
گاهی نیز ممکن میباشد انگیزه اکران ارور dE در برگه اکران ماشین لباسشویی ال جی، فساد دستگیره ی ماشین لباسشویی باشد، چون ممکن میباشد دستگیره ماشین لباسشویی بر تاثیر فشار یا این که فرسایش در تاثیر گذر مجال مجروح باشد، که در این حالت بایستی دستگیره ماشین لباسشویی ال جی تعمیر و یا این  تعمیر لباسشویی در مشهد که بده بستان خواهد شد.

نحوه های رفع ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی
در حالتی‌که که ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی مشاهده کردید، می بایست آغاز POWER را فشار دهید تا ماشن لباسشویی سکوت خواهد شد. بعد می بایست دستگاه را از برق بکشید و دکمه ی START / PAUSE را به بازه زمانی 5 تا 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید. آنگاه مجدد پریز برق دستگاه را وصل فرمائید. آن گاه مجدد دکمه ی POWER را فشار دهید، تا دستگاه پر‌نور گردد. آن گاه می بایست درب ماشین لباسشویی را گشوده و بسته فرمایید تا مطمئن گردید تا درب قفل شد‌ه‌است. هم اکنون می بایست چرخه ی شستشو را تعیین فرمائید و برای تست ماشین لباسشویی، START / PAUSE را فشار دهید. در‌این‌حالت‌ بایستی خلل دستگاه حل خواهد شد.

چنانچه که با اجرا مجموع این فرآیند، مجددا کد خطای dE روی کاغذ اکران ظواهر گردد، بایستی قطعا با تکنسین کارشناس تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تماس حاصل نمایید تا دستگاه شمارا تحقیق کند و خلل دستگاه را رفع نماید.

برای پرهیز از اکران کد خطای dE در ماشین لباسشویی ال جی چه می بایست کرد ؟

هنگام گشودن درب ماشین لباسشویی، نباید وزن متعددی را روی درب ماشین لباسشویی قرار دهید.
فشار آوردن به درب ماشین لباسشویی، وقتی که درب گشوده میباشد، می‌تواند سبب ساز گردد که لولای درب خم خواهد شد، و همین دستور منجر میشود که درب نتواند به صدق گشوده و بسته خواهد شد.
ترازو خرقه های باطن ماشین لباسشویی نباید خیلی زیاد باشد، چون سبب می‌شود، که درب به صدق بسته نشود.
خرقه را دقیقا درون آبکش ماشین لباسشویی قرار بدهید و مطمئن گردید که هیچ کدام از بخش های خرقه در بین درب و بیرون درب قرار نگرفته باشند.
در‌حالتی که که لولای درب ماشین لباسشویی، خم گردیده باشد، بایستی عملکرد نمایید تا لولا ها را به شرایط اول ی خویش بر گردانید، در صورتی‌که که قابلیت و امکان برگرداندن آنها به شرایط نخستین وجود نداشته باشد، می بایست لولا های درب را کاملا عوض فرمائید.
انگیزه ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی

انگیزه ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی
انگیزه ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی، در یک سخن به معنای وارد نشدن آب به درون ماشین لباسشویی ال جی است. بدین ترتیب زمانی که ماشین لباسشویی ال جی کد خطای IE را روی برگه اکران دستگاه آرم اعطا کرد، یعنی آب ورودی دستگاه با ایراد مواجه شد‌ه‌است.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 27 اسفند 1402 ] 14:40 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]