تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

رفع ارور EE در ماشین لباسشویی ال جی


رفع ارور EE در ماشین لباسشویی ال جی

جهت رفع ارور EE در ماشین لباسشویی ال جی، می‌توانید یک آزمایش بسیار بی آلایش را ایفا دهید. برای رفع این اختلال، می بایست ماشین لباسشویی را به مقطع 10 دقیقه از برق بکشید و آن‌گاه دوباره ماشین لباسشویی را به برق وصل نمایید. گاهی ممکن میباشد موفقیت ماشین لباسشویی برای بازه کوتاهی، سازه به دلایل گوناگون از عمل افتاده باشد. براین اساس شما با این نحوه میتوانید ارور EE را از شیت اکران ماشین لباسشویی تعمیر لباسشویی در مشهد  منزه فرمایید.


همینطور یک امر العمل دیگری را نیز میتوانید اعمال دهید. بایستی آغاز مطمئن گردید که ماشین لباسشویی به طور کامل خالی از خرقه میباشد. آنگاه می بایست به طور همزمان، دکمه های SPIN SPEED و SOIL LEVEL را فشار دهید و نگه دارید. هم اکنون می بایست دکمه ی POWER را در‌صورتی‌که دو دکمه ی گذشته را نگه داشتید، فشار دهید. در‌این حالت شما دو توشه صدایی مثل وز وز را می شنوید. آن‌گاه بایستی دکمه ی START / PAUSE را فشار دهید، دراین‌صورت احتمالا ارور EE رفع می گردد.


ولی در‌حالتی که این پروسه را ایفا دادید و برنده به رفع ارور EE نشدید، میتوانید جهت اجرا استدلال‌ها و تعمیر لباسشویی، با تعمیرگاه تولیدها ال جی تماس حاصل نمایید و در خواست تکنسین فرمائید. تعمیر کاران ماهر بایستی پیروزی را تحقیق نمایند، چون ممکن میباشد پیروزی مصدوم باشد و نیاز به بده بستان موفقیت الکترونیکی دستگاه باشد، و یا این که شاید مورد نیاز باشد که در شکل نیاز، موفقیت ریست خواهد شد که‌این عمل نیز، نیاز به حرفه ای است.


نکات تکمیلی


یافت کردن انگیزه ارور EE در ماشین لباسشویی ال جی و تعمیر موفقیت یک شغل بسیار تخصصی است. در‌حالتی که که مهارت کافی درباره‌ی تعمیر موفقیت الکترونیکی ماشین لباسشویی را ندارید، به هیچ وجه مبادرت به تحقیق و تعمیر آن نکنید. چون در شکل جراحت رساندن به پیروزی هزینه ی بسیار سنگینی را بایستی پرداخت فرمایید. چون پیروزی ماشین لباسشویی، گران ترین نصیب در ماشین لباسشویی میباشد.


همینطور در‌حالتی که که نیاز به پند بیشتر دارید، میتوانید با شماره های جان دار در‌این شیت تماس حاصل نمایید تا از مشورت ی بدون پول کارشناسان ما در تعمیرگاه لباسشویی ال جی برخوردار گردید. همینطور میتوانی با تماس با هر مورد از مرکزها ما در سطح طهران، از تعمیرت تخصصی تعمیر کاران ما در کوتاهترین فرصت ممکن برخوردار گردید.

انگیزه ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی


انگیزه ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی

انگیزه ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی، در یک سخن به معنای آب گیری بیش تر از اندازه ی ماشین لباسشویی میباشد. و در واقع این ارور نشانه دهنده ی راز ریز شدن آب میباشد. این ایراد قادر است بخاطر این صورت داده باشد که آب شیر ورودی به صورت مکرر گشوده بوده و آب نتوانسته در بازه زمانی فرصت مشخص و معلوم گردیده متوقف خواهد شد، که در سود در ماشین لباسشویی، این خلل را به طور ارور FE اکران می‌دهد.


در شکل بروز ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی می بایست مواقعی از قبیل شیر برقی ورودی ماشین لباسشویی، شیلنگ رابط به دیگ ماشین لباسشویی، هیدرواستات، سیم کشی ماشین لباسشویی، اتصالات ماشین لباسشویی، و پیروزی ماشین لباسشویی را تحقیق فرمائید.


علائم و نماد های اکران ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی

همانگونه که پیش خیس اشاره کردیم، معنای ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی، گویا ی این میباشد که دیگ ماشین لباسشویی بیش تر از حد مالامال گردیده‌است و بدین معناست که آب به حد اکثر مجاز رسیده میباشد. کد خطای FE در ماشین لباسشویی LG، در هنگام دریافت کردن آب و در شرایط شستشوی ماشین لباسشویی نشان داده می شود. دستگاه در میانه اپلیکیشن ی شستشو متوقف می‌شود و دستگاه به صورت مداوم آب گیری می نماید و آب وارد دستگاه می‌شود. که در سود ارور FE روی ورقه اکران ماشین لباسشویی ظواهر میشود.


همینطور در ماشین خرقه های دیرین خیس ال جی که فاقد ورقه اکران می باشند، این ارور به طور چشمک زدن و یا این که پر‌نور شدن نشانگر های Prewash و Main Wash اکران داده می‌شوند. ضمن این، این شاخص ها، می‌توانند بخاطر گزینش نادرست نوع خرقه ها نیز پر‌نور شوند. برای مثال در حالتی که که شما از خرقه های حجیم مثل پتو یا این که جامه های پشمی حجیم و… نیز به کار گیری نمایید، ممکن میباشد این نشانگر ها نیز پر‌نور شوند.


انگیزه ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی به طور عنوان وار

وجود ایراد در هیدروستات ماشین لباسشویی

فساد موفقیت ماشین لباسشویی

تشکیل کف بیش تر از حد در ماشین لباسشویی

ایرادات شیر برقی ورودی آب ماشین لباسشویی

فساد سوئیچ فشار ماشین لباسشویی

ایرادات سیم کشی ماشین لباسشویی


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 26 اسفند 1402 ] 14:50 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]