تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

بقیه علائم خرابی خازن لباسشویی


بقیه علائم فساد خازن لباسشویی

همینطور در صورتی‌که خازن ماشین لباسشویی دو قلو حاد باشد، می‌تواند علائمی از قبیل پرش فیوز، سوختن موتور، پایین آمدن سرعت به دور موتور را نیز در بر داشته باشد. براین اساس در شرایطی‌که اینگونه نشان هایی را مشاهده کرید، ایراد میتواند از خازن باشد و مایحتاج میباشد تا خازن سنجیده شود و در شکل تعمیر لباسشویی در مشهد  نیاز خازن ردوبدل شود.


مداقه تندرست بودن خازن

تا این مکان شغل متوجه شدیم که در‌صورتی‌که خازن ماشین لباسشویی دو قلو حاد باشد، چه‌طور خویش را نماد می‌دهد و سبب ساز تولید چه مشکلاتی میشود و به علائم و آرم های فساد خازن را نیز اشاره کردیم. البته نکته ای که می بایست در لحاظ داشته باشید، این میباشد که در شکل مشاهده ی این علائم، ضمن پژوهش خازن، موردنیاز میباشد تا از تندرست بودن تسمه و قرار داشتن درست تسمه در مکان خویش و سالم موتور نیز مطمئن گردید. برای این مراد موردنیاز میباشد تا دستگاه را گشوده نمائید تا بتوانید به‌این اجزا دسترسی پیدا نمایید. همینطور برای مفتوح کردن دستگاه می‌توانید به دفترچه راهنمای مال رجوع نمایید.

برای تشخیص فساد خازن می بایست چه عمل هایی را اعمال بدهیم؟

در شرایطی‌که از تندرست بودن مواقعی مثل تسمه مطمئمن می‌باشید، می بایست خازن استاتر را نظارت نمایید. خازن یک قطعه ی خرد استوانه ای میباشد که معمولا به رنگ مشکی یا این که سپید میباشد و دارنده دو ایستگاه ( ترمینال ) میباشد که با سیم به موتور متصل میگردند. برای این که تشخیص بدهیم خازن سلامت میباشد یا این که خیر، بایستی آن را به طور فیزیکی نظارت کنیم. معمولا در شکل فساد خازن، بخش محافظ خازن وخیم می‌شود، حدودا می اقتدار ذکر کرد منفجر میگردد یا این که باد می نماید و یا روغن میزند و… و از این شیوه می اقتدار متوجه شد که خازن وخیم گردیده‌است. ولی برای پژوهش سلامت بودن خازن می بایست از یک اهم متر به کارگیری نمائید و مقاومت الکتریکی خازن را اندازه گیری فرمایید. برای این مراد می بایست اهم متر را به ترمینال ها وصل فرمایید. اهم متر بایستی یکی یه خرده را علامت دهد که‌این عدد به صورت پیوسته در درحال حاضر ارتقا باشد. اگرروی اهم متر هیچ عددی نماد داده نشد و یا عدد به هیچ وجه تغییر‌و تحول نکرد، این یعنی این که خازن حاد میباشد و بایستی خازن را ردوبدل نمایید.


طرز ی بده بستان خازن ماشین لباسشویی دوقلو

پیش از جاری ساختن هر کاری، ما یحتاج میباشد تا دستگاه را از برق بکشید. برای دسترسی به موتور و خازن دستگاه و در غایت برای بده بستان خازن ماشین لباسشویی دوقلو مایحتاج میباشد تا آغاز دستگاه را گشوده نمائید و در واقع می بایست نصیب عقب کابین دستگاه ( پنل عقب ) را جداگانه فرمایید، تا بتوانید به خازن دسترسی پیدا فرمائید. در صورتی‌که بتوانید به خازن دسترسی پیدا نمائید، یعنی توانسته اید دشوارترین بخش ممکن را پشت رمز بگذارید. در‌این مرحله عالی میباشد تا از این موقعیت دستگاه یک عکس بگیرید تا هنگام بستن دوباره دستگاه به ایراد بر نخورید و بتوانید از عکس امداد بگیرید. در شکل عکس دریافت کردن می‌توانید به حافظه بیاورید که سیم ها واتصالات موتور به ترمینال های خازن چه طور متصل گردیده‌است و به این ترتیب می‌توانید به راحتی پس از ردوبدل خازن آنها‌را متصل نمایید. خازن به وسیله یک نگهدارنده فلزی یا این که پلاستیکی به محیط ی موتور متصل گردیده‌است. در‌این‌حالت‌ مورد نیاز میباشد تا سیم ها را به وسیله انبر از ترمینال ها جداگانه نمایید و خازن حاد را از نگهدارنده بیرون نمایید و آن را بده بستان فرمائید. همینطور برای این که در گیر برق گرفتگی نشوید، مورد نیاز میباشد تا شارژ جانور در خازن را خالی فرمائید یا این که به بیانی دیگر می بایست خازن را تخلیه فرمائید. چون خازن برای فعال‌سازی موتور، در خویش توشه الکتریکی ذخیره می نماید. برای این فعالیت موردنیاز میباشد تا با به کارگیری از پیچ گوشتی که تیم ی آن عایق میباشد، دو تا مبنا های خازن را به هم اتصال بدهید تا توشه جانور در خازن تخلیه گردد، با این عمل دیگر نگران برق گرفتگی نخواهید بود. دقت داشته باشید که در صورتی‌که این شغل را اجرا ندهید، شوک برق می‌تواند جراحت بدون شوخی در بر داشته باشد و حتی می‌تواند سبب ساز مرگ گردد. بعداز ایفا این فرایند، به این ترتیب توانستید خازن را ردوبدل نمایید و خازن تازه و تندرست را جایگزین فرمایید و آن‌گاه بایستی سیم ها را دوباره به ترمینال ها وصل نمائید و تک تک مراحلی را که برای مفتوح کردن دستگاه اجرا دادید را به طور معکوس جاری ساختن دهید و دوباره دستگاه را رمز هم بندی فرمایید. در‌حالتی که خودتان مهارت فنی موردنیاز را داشته باشید، میتوانید خازن را مستقل به طور اینترنتی یا این که حضوری خریداری نمائید و بده بستان خازن را خودتان اعمال دهید.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ دوشنبه 21 اسفند 1402 ] 14:16 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]