تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

سیم بندی همزن برقی رومیزی

۱- چرخ دنده

۲- آرمیچر

٣- هسته و پیچکهای قطب

۴- کلید

۵- سیم به رنگ آبی رنگ

۶- سیم به رنگ خاکستری

۷- سیم رابط دستگاه

 سیم بندی همزن برقی دستی

در صورت ۱۰ مدار الکتریکی همزن برقی تعمیر لباسشویی در مشهد  مشاهده می شود. همانگونه که در صورت مشخص و معلوم گردیده با تکان تیغه کلید و قرار دریافت کردن آن بر روی موقعیت ۱، پیچکهای R_3 , R_2, R_1با یکدیگر به طور خصوصی در آمده و نصیب اعظم ولتاژ در آنان افت خواهد نمود. از این رو ولتاژی که به موتور میرسد و صرف ایجاد میدان مغناطیسی میگردد، بسیار ناچیز میباشد و در این‌حالت، آرمیچر نادر ترین سرعت چرخشی را دارد.

با تغییر تحول جای کلید و قرار به دست آوردن آن از شرایط 1 به موقعیت ۲، پیچک R_2 از مدار بیرون گردیده و ولتاژ بیشتری به موتور می‌رسد که در فیض آن، آرمیچر عجله خواهد گرفت و با قرار به چنگ آوردن کلید بر روی اساس یا این که موقعیت ۳، فقط پیچک R_2 در مدار میماند و R_2 و R_3 تماما از مدار حذف خواهند شد. هویدا میباشد در‌این حالت آرمیچر بیشترین عجله را داراست.

شکل۱۰: مدار الکتریکی همزن برقی دستی

نکات ایمنی در استعمال از همزن برقی

١- تا آن جا که مقدور میباشد در ساعت ها نخستین شب از استفاده دستگاه پرهیز فرمایید چون در شکل ضعیف بودن برق در‌این ساعت‌ها، تلاش دستگاه شدیدا ذیل تأثیر قرار گرفته و به موتور فشار وارد میاید.

۲- بعداز سپری شد حداکثر ۵ دقیقه، به کارگیری از دستگاه را انقطاع نمایید چون سیستم تهویه موتور بعد از فرصت نام برده در گیر خلل گردیده و قدمت موءثر دستگاه کاهش می‌یابد. بعداز زمان کوتاهی که به لحاظ آید موتور و دستگاه به طور کامل به موقعیت معمولی بازگشته، می‌توانید مجددا شغل را شروع نمائید.

٣- جهت بیرون نمودن دستگاه از برق هیچوقت، با کشیدن سیم رابط این شغل را اجرا ندهید (صورت ۱۱).

۴- از شستشوی بدنه دستگاه بوسیله آب و یا این که ریختن آب و مایعات تمیز کننده بر روی بدنه همزن شدیدا خودداری فرمائید چون نفوذ آب به درون محیط موتور، منجر سوختن آن شود.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ چهارشنبه 16 اسفند 1402 ] 22:13 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]