تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

معرفی نخستین تاریخچه ماشین لباسشویی

معرفی اولیه تاریخچه ماشین لباسشویی تعمیر لباسشویی در مشهد اتومات در ۱۹۴۷ قدم اساسی دیگری دراین باره بود. پ کمپانی ویرل پول  اولیه شرکتی بود که چیره بدین شغل شد.

 در ۱۹۵۳ ماشین لباسشویی به یک کدام از وسایل ضروری منزل مبدل شد و از آن به بعد از آن همچنان این وسیله در اکنون کامل شدن میباشد و دکمه هایی برای گونه های پارچه های خاص و تازه به آنان اضافه میگردد.

سال ۱۸۵۸ میلادی مهم‌ترین مجال در تاریخچه ماشین لباسشویی به حساب آورده می شود. همیلتون اسمیت کسی بود که توانست در همین سال، خلاقیت خویش را به اسم ماشین لباسشویی به تصویب برساند.

نزدیک به 20 سال آن‌گاه ویلیام بلک استون اولی خصوصی از ماشین لباسشویی های لکه بر را ابتکار کرد. به این ترتیب عموم تا پیش از سال‌های ۱۸۵۰ میلادی به صورت سنتی جامه های خویش را می شستند.

دیدگاه شستشوی آنان براین اساس بود که از: یک صابون خانگی و تخته چوب استعمال می کردند. کالا این صابون خانگی از خاکستر و چربی حیوان‌ها متفاوت بود که ظاهری مشابه به لیمو داشت.

البته به هر اکنون زحمت ‌های متعددی متوجه عوام مردم بود. بر همین اصل، این مشقت های زیاد ایجاب می‌کردند که هرچه سریع خیس او‌لین ماشین لباسشویی خلاقیت خواهد شد. ولی بایستی بدانید که تخته فلزی برای شستشوی خرقه ها تا سال ۱۸۳۳ میلادی نوآوری نشده بود.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ يکشنبه 15 بهمن 1402 ] 16:08 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]