تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

طرز استفاده از مینی واش و نکاتی که باید حین استفاده مدنظر قرار دهیم

به کارگیری از مینی واش فعالیت بسیار تعمیر لباسشویی در مشهد  شل و سوای دردسر میباشد. اما مورد نیاز میباشد نکاتی را نیز در طی استعمال از آن رعایت نمائید تا کمترین زخم به دستگاه شما رسد. در‌این نصیب آغاز فرایند شستشوی البسه با استعمال از کهنه پر نمک را برای شما تشریح میکنیم و بعد از آن هشدارهای موردنیاز در زمینه‌ی استعمال از این وسیله را با شما در بین خوا‌هیم گذاشت.

روند شستشوی خرقه‌ها با به کار گیری از کهنه پر نمک

آغاز درب را گشوده کرده و مینی واش را از آب لبریز نمایید.دقت فرمایید که ترازو آب ریخته گردیده نباید لب‌به‌لب خواهد شد به دلیل آنکه قابلیت گردش مطلوب آب را می گیرد و احتمال سرریز وجود داراست. ضمنا مقدار آب ریخته گردیده نباید بیشتر از 10 سانتی‌متر از درب مسافت داشته باشد به این دلیل که ممکن میباشد به خرقه جراحت برساند. همینطور خوب میباشد برای شستشوی خوب از آب ولرم یا این که آب گرم (خیر خیلی داغ) مصرف شود.

شوینده مدنظر خویش را به مخزن اضافه فرمایید.

دکمه آغاز را بزنید تا خرقه‌ها گزینه شستشو قرار بگیرند.

در‌این نصیب طریق به کار گیری از مینی واش کاملا ذکر شد و در‌پی به بقیه نکات و هشدارهای اصلی به کارگیری از این جنس خوا‌هیم پرداخت.

گنجایش دستگاه خویش را فراموش نکنید

گنجایش هر مینی واش با دیگری بر حسب نوع و مارک آن گوناگون میباشد. معمولاً گنجایش هر دستگاه از یک تا سه و نیم کیلوگرم متغیر میباشد؛ اما بعضا از سبک‌ها ممکن میباشد بیش تر از این مقادیر باشند.

شما نیز بایستی با دقت به گنجایش دستگاه خویش از آن استعمال نمائید و با ریختن خرقه‌های زیاد به آن فشار نیاورید.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ پنجشنبه 12 بهمن 1402 ] 10:36 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]