تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

آموزش خشکشویی در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی BOSCH


روش خشکشویی در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی BOSCH

او‌لین احتیاطی که در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی BOSCH برای شرایط Laundry یا این که خشکشویی مذکور میباشد، باور از خالی بودن جیب های جامه ها تعمیر لباسشویی در مشهد  هست.

اجسام فرنگی مانند سکه، گیره شیت، سوزن و… ممکن میباشد به اجزای باطن ماشین لباسشویی BOSCH یا این که جامه های شسته گردیده جراحت برساند، بیابراین به موارد ذیل در هنگام استعمال اعتنا کنید:

جیب هارا خالی نمایید.

اقلام فلزی را از جیب ها خارج آورید.

خرقه های دقیق و توری صورت را در کیسه لباسشویی بشویید (مانند جامه های مجلسی، جوراب شلواری یا این که خرقه ذیل) .

در شکل وجود هرگونه جسم دکوری مانند زنجیر بر روی خرقه، آن را جداکنید یا این که جامه را داخل کیسه جامه شویی قرار دهید.

تک تک زیپ هارا در شرایط بسته قرار دهید.

درصورت وجود شن ماسه روی جامه ها، به طبع آن را قبل از شستشو پاک فرمایید.

شستشو با استعمال از نشاسته یا این که Starching.

به کارگیری از نشاسته در شستشو، سبب ساز به مقاومت پارچه در قبال گرد و خاک و لکه ها گردد، همینطور اتو کردن را سهل خیس خواهد کرد. طبق امرها دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی BOSCH، نشاسته شایسته ترین همت را بر روی جامه های پنبه ای، ترکیب پنبه ای و کتان را دارااست.


شستشو نشاسته در وضعیت هایی نظیر Rinse و Cottons قابلیت و امکان پذیر میباشد.


مدیر دوران مجال تر میل کردن جامه؛

پیش از استارت چرخه مهم نرم افزار، مقطع مجال تر میل کردن جامه بسیار اصلی میباشد و تاحد متعددی به پاک سازی لکه ها و گرد و غبار روی سطح ها پارچه یاری میکند. در اکثر ماشین لباسشویی های مارک BOSCH این نرم افزار مو جود و قابل تهیه و تنظیم میباشد، چنانچه که دستگاه شما این آیتم را پناه نمیکند؛ از راهنمای ذیل استعمال فرمائید:


مواد شستشو را داخل مخزن قرار دهید.

وضعیت Cottons را تعیین کرده و دما را روی 40 جايگاه سانتی گراد، تهیه کنید.

دکمه شروع را فشار دهید، بعداز حدود 10 دقیقه از دکمه Pause یا این که توقف به کارگیری فرمائید تا جامه ها در شرایط تر میل کردن باقی بمانند.

بگذارید خرقه ها به بازه وقتگیر تر بخورند.

بعد از آن دکمه ادامه را فشرده یا این که نرم افزار دستگاه را تغییر تحول داده تا بتوانید فرآیند دیگر شستشو برای مثال کم آب کردن را به دستگاه ایفا نمایید.

پیکربندی و نرم‌افزار های دلخواه در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی BOSCH

در نمای پایین می توانید پیکربندی مازاد را مشاهده نمائید، شایان بیان میباشد بسته به سبک دستگاه، پاره ای تفاوت در نمای ذیل وجود خواهد داشت.


شرایط Speed Prefect / Eco Prefect


دکمه ای با دو تهیه متعدد برای اپلیکیشن انتخابی، بعداز فشار دادن این دکمه دستگاه در وضعیت شستشوی سریع قرار خواهد گرفت. فشار دادن دوباره دکمه، موقعیت را به شستشو در شرایط باصرفه قرار خواهد اعطا کرد. برای غیرفعال سازی این موقعیت کافیست برای توشه سوم دکمه را فشرده تا ماشین لباسشویی به پیکربندی پیشفرض خویش بازگردد.


Speed Prefect


حصول به سود بدون نقص شستشو البته در مقطع فرصت کمتر، راه‌اندازی این شرایط سبب ساز به ارتقاء مصرف انرژی شود.


Eco Prefect


شستشو در موقعیت سئو انرژی به واسطه‌ی کاهش دمای شستشو.

ارتقاء تعداد چرخش و پیکربندی آب مازاد

طبق نکات نام برده در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی BOSCH، با تعیین دکمه Rinse Plus / Extra Water قابلیت ارتقا تعداد چرخش دیگ در دقیقه را خواهید داشت. همینطور می‌توانید معیار آب باطن دیگ را برای تر میل کردن بیشتر البسه ارتقا داده تا حاصل چشمگیر شستشو را مشاهده فرمائید.


راه اندازی قفل بچه

برای راه‌اندازی قفل طفل صرفا کافیست دکمه های RPM / Spin Speed و Ready in / Finish in را برای برهه زمانی 3 ثانیه باهم نگاه دارید. برای مفتوح کردن قفل نوباوه، دکمه های نام برده را دوباره به دوران 3 ثانیه نگاه دارید تا دستگاه به پیکربندی پیشفرض بازگردد.


نکته: قفل طفل تا نقطه نهایی فرصت مجموع شدن یک نرم‌افزار فعال هست. در حالتی که قصد اجرای یک اپلیکیشن شستشو نو را دارید آغاز میبایست قفل نوباوه را گشوده فرمائید.


تغییر‌و تحول اپلیکیشن هنگام شستشو طبق دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی BOSCH

دکمه Pause یا این که توقف را فشار دهید، آن گاه نرم‌افزار متبوع خویش را تعیین کنید. مجددا دکمه Pause را فشرده تا اپ نو از آغاز آغاز گردد.


کنسل اپ در شرایط شستشو با دمای بالا

دکمه Pause را فشرده، آن گاه با به کارگیری از دکمه Rinse / Freshen Up خرقه ها را کم آب نمائید.


در وضعیت شستشو با دمای زیر نیز، همچون موقعیت بالا دکمه Pause را فشرده، آن‌گاه Spin / Drain را گزینش فرمائید.


برداشتن جامه های شسته گردیده / بده بستان خرقه یا این که بی سروصدا کردن دستگاه

درب ماشین لباسشویی را گشوده فرمائید.

انتخابگر اپلیکیشن را بی سر و صدا نمائید.

از سکوت بودن دستگاه مطمئن گردید.

شیر آب را ببنید ( برای سبک های Aqua-Stop این فعالیت را اعمال ندهید، دستگاه به طور هوشمند این کار را اجرا خواهد اعطا کرد ).


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 23 دی 1402 ] 10:37 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]