تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

ارور E02 یا این که Er10 ماشین لباسشویی کنوود


ارور E02 یا این که Er10 ماشین لباسشویی کنوود
این کد نادرست علامت دهنده نادر بودن فشار آب میباشد. یعنی سطح آب لباسشویی معدود میباشد و در تحت هیتر جای دارد. ممکن میباشد شیر برقی یا این که شیر ورودی آب ماشین لباسشویی معیوب باشد یا این که فشار آب منزل به شدت کم شده  تعمیر لباسشویی در مشهد باشد.
برای حل ایراد و متوقف کردن کد غلط شیر ورودی آب ماشین لباسشویی کنوود را نظارت نمائید که غربال توری مانند آن مسدود نشده باشد. در صورتی شیر ورودی آب نیاز به بده بستان دارااست با جایگزین کردن آن نقص‌ حل میشود. در شرایطی‌که خلل همچنان ادامه دارااست لباسشویی را از برق بکشید و با یک تعمیرکار حرفه ای تماس حاصل نمایید.

ارور E03 یا این که Er21 لباسشویی کنوود
این کد آرم می‌دهد که در تاثیر انسداد غربال تخلیه یا این که حاد شدن پمپ تخلیه کار تخلیه آب از مخزن شست و شو جاری ساختن نمیشود. برای حل اختلال میتوانید لوله تخلیه و غربال پمپ تخلیه را تحقیق فرمایید. ممکن میباشد رسوبات و پرزهای جامه روی غربال تخلیه انباشته شده باشند و همین قضیه بازدارنده از تخلیه آب لباسشویی گردیده باشد.

همینطور ممکن میباشد جسمی در باطن لوله تخلیه گیر کرده‌با‌شد. هر دو نصیب را تحقیق فرمایید و در شرایطی که انسدادی وجود داراست آن را برطرف نمائید. در حالتی که غربال پاک میباشد و مانعی در درون لوله تخلیه نیست احتمال دارااست که پمپ تخلیه سوخته باشد. برای رسیدگی خوب و با جزییات بیشتر ماشین لباسشویی خویش مورد نیاز میباشد که با یک تعمیرکار دارای تخصص تماس حاصل نمایید.

ارور E05 لباسشویی کنوود
یک کدام از دیگر ازاین کد هشدار میدهد که المنت یا این که سنسور حرارتی ماشین لباسشویی کنوود حاد گردیده‌است. برای حل این خلل بایستی با دارای تخصص تماس حاصل نمایید تا سلامت بودن حسگر حرارتی را تحقیق کند و در شکل نیاز آن را بده بستان نماید. در صورتی مشکلی در درون حسگر حرارتی و المنت نیست بایستی مدار موفقیت و سیم کشی ماشین لباسشویی سنجیده شود.

ارور E06 یا این که E08 لباسشویی کنوود
این کد نماد دهنده معیوب بودن موتور میباشد. جراحت دیدگی موتور ماشین لباسشویی مشکلی حساس و گران قدر میباشد. در شکل مشاهده این کد بلافاصلهً دستگاه را بدون صدا فرمائید و از برق بکشید. آن‌گاه با نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی کنوود تماس حاصل نمایید.

ارور E07 لباسشویی کنوود
این کد به معنای خطای پیکر بندی یا این که ایراد در پیروزی میباشد. درین موقعیت بایستی ماشین لباسشویی را سکوت فرمایید و از برق بکشید. آنگاه با یک کارشناس تماس حاصل نمایید.

ارور E04 لباسشویی کنوود
این کد نماد می‌دهد که ماشین لباسشویی بیشتراز حد مجاز آب گیری نموده است و محیط آن مالامال از آب گردیده است. درین وضعیت مایحتاج میباشد که هیدروستات و مدار پیروزی الکترونیکی ماشین لباسشویی به وسیله یک کارشناس آیتم نظارت قرار گیرند.

ارور E09 لباسشویی کنوود
این کد اشتباه نشانه دهنده نادر یا این که زیاد بودن بیشتراز اندازه مقدار ولتاژ میباشد. در شرایطی که ولتاژ تغذیه کمتر از 150 ولت یا این که بیشتر از 260 ولت باشد این کد غلط به اکران در میاید. این نقص‌ میتواند در تاثیر معیوب بودن پیروزی به وجود آمده باشد. با یک دارای تخصص تماس حاصل نمایید تا به طور تخصصی نقص‌ ولتاژ را حل نماید.

ارور E10 لباسشویی کنوود
این کد نماد میدهد که در طی شست و شو آب به مقدار کافی وارد دستگاه نمی‌شود. ممکن میباشد کمبود فشار آب ساختمان یا این که بسته شدن غربال شیر ورودی آب منجر به وجود وارد شدن این خلل گردیده باشد.

ارور E12 لباسشویی کنوود
یکی از دیگر از کد ارور های ماشین لباسشویی کنوود کد E12 است. این کد میتواند معانی مختلفی داشته باشد. معیوب بودن قفل درب لباسشویی، بسته بودن شیر ورودی آب، متوقف شدن موتور و وجود غلط در فرایند تخلیه تمامی از معانی این کد میباشند. می بایست کل نصیب ها گزینه پژوهش قرار گیرند تا معلوم خواهد شد که کدام نصیب موجب اکران کد اشتباه گردیده‌است.

ارور E21 لباسشویی کنوود
دیگر کد ارور های ماشین لباسشویی کنوود کد ارور E21 میباشد. این کد علامت دهنده وجود اختلال در سیستم تخلیه میباشد. لوله و غربال تخلیه را رسیدگی نمایید که مبتلا انسداد نشده باشند.
ارور E30 لباسشویی کنوود
این کد نماد می‌دهد که قفل درب لباسشویی ددچار نقص‌ گردیده‌است و درب عالی بسته نمی‌شود. می بایست درب ماشین لباسشویی را ارزیابی نمائید که بهتر بسته گردیده باشد. در شرایطی‌که درب تماماً بسته میباشد رسیدگی فرمائید که کناره جامه لای درب گیر نکرده با

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ شنبه 11 شهريور 1402 ] 13:01 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]