تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

جرمگیری ماشین لباسشویی


جرمگیری ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی اسباب و اثاث خانگی پر کاربرد بوده و این وسیله برای هر منزل موردنیاز و ضروری میباشد . تعمیر ماشین ظرفشویی BOSCH صرفا بایستی که بوسیله مختصص تعمیر لباسشویی در مشهد  خاص این حوزه ایفا شود.


خب ماشین لباسشویی ها با آب، گونه های شوینده، لباسهای آلوده و کثیف و … ارتباط داراست و خب این مورد ها بیان شده در دراز بازه زمانی اثر ها خویش را در ماشین لباسشویی خواهد گذاشت.


طبیعی میباشد که املاح آب، رسوبات شوینده ها و کثیفی جامه ها باطن لباسشویی جرم تولید نماید و این جرم ها نیز نیاز به پاک شدن و بایستی از فی مابین رفته تا سعی ماشین لباسشویی شما کاهش پیدا نکند.


عدم جرم گیری به موقع لباسشویی خیر فقط جراحت های شدیدی به دستگاه شما وارد می نماید بلکه از حیث بهداشتی نیز تاثیرات مخربی به پوست شما عزیزان وارد کرده و سبب ساز بیماری و حزن های پوستی شود.


درام یا این که دیگ ماشین لباسشویی به عبارتی قسمتی میباشد که خرقه ها را پیش از شستشو باطن آن قرار می‌دهیم، ولی این نصیب فلزی داخل یک محیط ای دیگر قرار گرفته که به آن قالب دیگ گفته میگردد.

باطن قالب دیگ آب و شوینده ادغام می گردد و درام مالامال گردیده از خرقه ها با ترکیب آب و شوینده درین قالب دیگ در چرخش میباشد و همه پروسه شستشو، آب کشی و کم آب کردن درین بخش اجرا میشود .

ظرف نمد، بلبرینگ، سه نظام و شفت

از بزرگترین قطعاتی که عدم جرم گیری ماشین لباسشویی روی آنان اثر می‌گذارد پیاله نمد، بلبرینگ، سه نظام و شفت است .


با تولید جرم در نزدیکی شفت سه نظام، هنگام چرخش دیگ شفت و سه نظام خیلی ذیل فشار قرار گرفته و احتمال شکستن بسیار زیاد شود.


تعمیر این نقص‌ در ماشین لباسشویی ها هزینه متعددی را خواهد داشت و به انگیزه دمونتاژ کردن ماشین لباسشویی معمولا این نوع از تعمیرات در خانه جاری ساختن نمی‌شود و برای خدمت و تعمیر این خطاها ماشین لباسشویی شما برای یک‌سری روز بایستی به تعمیرگاه منتقل خواهد شد که غیروابسته از هزینه تعمیرات و احتمال زخم دیدن دستگاه شما درین جابجایی (جابجایی دستگاه از خانه شما به تعمیرگاه و رجوع و برگشت دستگاه از تعمیرگاه به خانه) می بایست بدین گزینه هم دقت داشت که یکسری روزی شما قوی به شستن خرقه هایتان نخواهید بود و کوهی از خرقه آلوده و کثیف در کناره ای از خانه شما انباشته شود.

قالب دیگ

یکی‌از مهم‌ترین چیزهایی که در گیر جرم گرفتگی میشود قالب داخلی دیگ میباشد


قسمتی که اکثر جرم ها در آنجا تولید میگردد و با هر توشه شستن کثیفی ها و جرم هایی که روی دیواره های داخلی قالب دیگ تولید گردیده با خرقه های شما در تماس میباشد که غیر وابسته از کاهش چگونگی شستشو و بهتر پاک نشدن جامه ها منجر ساخت و ساز بیماری و غم های پوستی گردد .

به این ترتیب برای محافظت سالم خانواده به طبع به جرمگیری ماشین لباسشویی خویش عنایت دهید.

المنت

ماشین لباسشویی ها برای گرم کردن آب جهت خوب پاک شدن جامه ها از المنت استعمال می نماید، زمانیکه فضا المنت را جرم فراگرفته باشد المنت کار کشته نخواهد بود دمای آب را به واحد سنجش موردنیاز بالا برده در سود چگونگی شستشو تحت خواهد آمد و از آنجایی که المنت دایم در سعی میباشد آب را گرم نماید آمپر زیاد کشیده می گردد و سبب بالا رفتن مصرف برق و حتی فشار به موفقیت اساسی ماشین لباسشویی و در غایت مخارج هنگفت تعمیر این مورد ها شود.

لاستیک لباسشویی

عدم جرمگیری ماشین لباسشویی در لاستیک بدور درب ماشین لباسشویی نیز تاصیر خویش را می‌گذارد، به گذر زمان مجال گوشه و کنار لاستیک ماشین لباسشویی جرم ساخت و ساز می‌شود که بعداز ساخت این جرم پاک کردن آن به شدت سخت میگردد .


برای دوری از تولید جرم و کپک در حوالی لاستیک لباسشویی جرم گیری را آراسته اعمال دهید و بعداز کم آب کردن لاستیک درب ماشین لباسشویی را گشوده نگه دارید تا رطوبت تماما از محیط ماشین لباسشویی بیرون خواهد شد.

فرصت مطلوب جرم گیری


فرصت جرمگیری ماشین لباسشویی بستگی به مشقت آب حیطه، نوع شوینده و کثیفی خرقه ها بستگی داراست


ولی در ماشین لباسشویی های تازه آپشنی وجود دارااست که مجال جرم گیری ماشین لباسشویی را به طور اتوماتیک به شما اکران می‌دهد


مثل Drum Clean در ماشین لباسشویی های BOSCH و یا این که Tup clean در ماشین لباسشویی های الجی .


البته در ماشین لباسشویی هایی که‌این آپشن را دارا وجود ندارد خوب میباشد فی مابین هر ۳۰ تا ۵۰ توشه شستشو دستگاه جرمگیری گردد.


طریق جرمگیری


در شرایطی که دستگاه شما دارنده نرم‌افزار غیروابسته گانه جهت جرم گیری داشته باشد صرفا کافیست یکی قرص جرمگیر ماشین لباسشویی و یا این که ۵۰ گرم پودر جرمگیر ماشین لباسشویی را داخل درام یا این که دیگ ماشین لباسشویی ریخته و نرم افزار جرمگیری ماشین لباسشویی را تعیین و دکمه آغاز به عمل را فشار دهید.


درصورتی که که ماشین لباسشویی شما اپ منحصر جرمگیری را نداشته باشد یک کدام از اپلیکیشن های شستشویی که دمای آب بالایی داراست را گزینش و دکمه آغاز به شغل را فشار دهید .


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ پنجشنبه 14 دی 1402 ] 10:16 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]