تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

آشنایی با نرم افزار‌های شستشو در ماشین لباسشویی


شناخت با نرم افزار‌های شستشو در ماشین لباسشویی
نرم افزار‌های شستشو ماشین لباسشویی آاگ
در‌این نصیب با اساسی‌ترین و مهمترین نرم افزار‌های شستشو ماشین لباسشویی آاگ AEG آشنا خوا هیم شد. برای آغاز و متوقف کردن نرم افزار لباسشویی آاگ می توانید از دکمه Start Nachlegen به کارگیری نمایید. در واقع با امداد این دکمه می‌قدرت نرم افزار شست‌وشو را شروع زد و یا این   تعمیر لباسشویی در مشهد که متوقف کرد.

نرم افزار Vorwasche
نرم‌افزار Pflegeleicht
اپلیکیشن Koch / Bunt
اپ Mix / Schnell (ترکیبی)
اپ Wolle
نرم‌افزار Abpumpen
نرم‌افزار Spulen/Schleudern
اپلیکیشن ExtrKurz 15
اپلیکیشن Sports Wear
اپ Sensitive
با فهرست اپ‌های ماشین لباسشویی آاگ آشنا شدید پیرو توضیحات بیشتری درباره کارکرد هر کدام از این اپ ارائه خوا‌هیم اعطا کرد با ما تا انتهای مقاله یار و همدم باشید.

اپلیکیشن Vorwasche چیست و چه کاربردی داراست؟
یکی‌از نرم‌افزار‌های شست‌وشوی ماشین لباسشویی آاگ، اپلیکیشن Vorwasche میباشد. درین نرم‌افزار از پودر ماشین لباسشویی به کارگیری نمی شود. به نوعی می‌قدرت اذعان کرد این نرم افزار پیش شست‌وشوی جامه‌ها به حساب می آید.

در واقع این اپ دارنده بیشترین کاربرد و استعمال به مراد شست‌وشوی نخستین جامه‌ها، پیش از اجرای اپلیکیشن‌های هنگفت میباشد، از این اپ برای شست‌وشوی اساسی جامه‌ها نمی‌قدرت بهره مند شد.

اپ Pflegeleicht چیست و چه کاربردی دارااست؟
ین اپ به نرم افزار شست‌وشوی جامه‌های تصنعی پر اسم و رسم میباشد، برای شستن خرقه‌های با محصول الیاف تصنعی میتوانید از این راهبرد به کارگیری فرمائید.

به کار گیری از این اپ به جهت داشتن دمای ملایم، هیچ زخم و صدمه‌ای به کالا خرقه‌ها وارد نمی‌نماید. پیشنهاد میگردد از این نرم‌افزار برای شستن خرقه‌های حساس و نخی به کارگیری نکنید. همینطور این نرم‌افزار ماشین لباسشویی آیتم قابل قبولی برای شستن جامه‌هایی میباشد که به طور روزانه از آنان به کارگیری می کنید.

نرم افزار Koch / Bunt چیست و چه کاربردی دارااست؟
از سایر اشکال نرم افزار شست‌وشو می‌قدرت به اپ Koch / Bunt اشاره نمود، از این نرم افزار شست‌وشو برای مفاد پایین به کارگیری میگردد:

شستن خرقه‌های تحت
شستن جامه‌های رنگی مدل همانند جامه خواب
شستن خرقه‌های فرآورده کتان و نخی
نرم افزار Mix / Schnell (ترکیبی) چیست و چه کاربردی دارااست؟
این نرم‌افزار از سایر نرم‌افزار‌های شستشو ماشین لباسشویی آاگ میباشد، در‌این نرم افزار به راحتی می‌قدرت جامه‌ها با کالا و رنگ مختلف را با یکدیگر شست‌وشو بخشید. در واقع این نرم افزار دارنده کاربرد و به کارگیری برای اشکال متفاوت پارچه‌ها همانند مخمل، کلفت، نازک و … میباشد.

نرم افزار Mix / Schnell شایسته ترین آیتم برای اشخاصی میباشد که از نرم افزار‌های مطلوب برای شست‌وشوی جامه‌های متبوع خویش استحضار کافی ندارند. قابل ذکر میباشد که شما نمی‌توانید جامه‌های لطیف و دقیق را با این نرم‌افزار شست‌وشو دهید.

نرم‌افزار Wolle چیست و چه کاربردی دارااست؟
درین اپ شست‌وشوی لباسشویی آاگ، جامه‌های پشمی شست‌وشو داده میشوند، در واقع این اپ برای جامه‌های پشمی هیچ حساسیتی ساخت نمی‌نماید، به نوعی می‌اقتدار اذعان کرد با به کارگیری از این دستور کار جامه‌های پشمی شما اصلا گشاد و شل و ول نمی شوند.

نرم‌افزار Abpumpen چیست و چه کاربردی دارااست؟
از این نرم‌افزار در ماشین لباسشویی آاگ، به خواسته برای تخلیه کردن آب به کارگیری میگردد، با به کارگیری از این دستور به راحتی و در هر وقتی میتوانید آب ماشین لباسشویی خویش را تخلیه فرمایید.

اپلیکیشن Spulen/Schleudern چیست و چه کاربردی داراست؟
این نرم افزار در نقطه پايان نرم افزار شست‌وشو صرفا برای آبکشی و کم آب کردن جامه‌ها گزینه به کار گیری قرار می گیرد، اعتنا داشته باشید از این اپ به هیچ عنوان برای شست‌وشوی خرقه‌ها استعمال نکنید.

اپ ExtrKurz 15 چیست و چه کاربردی دارااست؟
از سایر نرم افزار‌های شستشو ماشین لباسشویی آاگ، می‌اقتدار به اپ ExtrKurz 15 اشاره نمود. این نرم‌افزار که به شست‌وشوی سریع ۱۵ دقیقه‌ای مشهور میباشد دارنده کاربردهای تحت میباشد:

این نرم افزار شایسته ترین آیتم برای مجال‌هایی میباشد که وقت کافی ندارید
این نرم‌افزار برای شستن جامه‌های خیلی چرب و خیلی آلوده کاربرد ندارد
بیشترین کاربرد و به کار گیری جهت شست‌وشوی سریع خرقه‌ها
شست‌وشوی خرقه‌های روزمره
در واقع این نرم افزار شایسته ترین مورد برای افرادی میباشد که می خواهند در دوران مجال بسیار مقداری جامه‌های خویش را شست‌وشو دهند.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 11 دی 1402 ] 16:25 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]