تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

شیوه کار با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به صورت قدم به قدم


شیوه شغل با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به صورت قدم به قدم
مرحله ۱
خرقه‌ها را درون ماشین لباسشویی خویش بریزید و درب تعمیر لباسشویی در مشهد  را ببندید.

مرحله ۲
در شرایطی که کاغذ بدون‌نور میباشد، دکمه پر‌نور/سکوت را فشار دهید یا این که پد دایره‌ای را بچرخانید تا نمایشگر «بیدار خواهد شد».

مرحله ۳
برای گزینش نرم افزار متبوع، پد دایره‌ای را بچرخانید.

مرحله ۴
دیسپنسر را گشوده نمائید و مبتنی بر نیاز مایع شستشو، صابون خانگی رنده گردیده، سپید‌کننده و یا این که قابل انعطاف کننده پارچه را اضافه نمائید.

مرحله ۵
برای آغاز شستشو، Start را فشار دهید. دستگاه خرقه‌های شمارا وزن کرده و به میزان مناسب آب اضافه می‌نماید. زمانی که شستشو به آخر رسید، قفل درب گشوده می‌گردد. در دستگاه‌هایی که دیسپنسر اسمارت دارا هستند، واحد سنجش مصرف ماده شوینده به صورت خود کار مشخص می شود.

مرحله ۶
بعداز اتمام شستشو و خارج آوردن خرقه‌ها، ULTRA FRESH VENT™ را گزینش نمائید تا رطوبت مازاد در ماشین لباسشویی شما از میان برود و بتوانید درب را ببندید.



معرفی ورقه اکران و لامپ‌های روی آن
عکس پایین، پنل و لامپ‌های روی آن را به شما علامت میدهد تا بتوانید نحوه فعالیت با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را خوب حافظه بگیرید. با این اکنون، در لحاظ داشته باشید که ممکن میباشد این پنل و علامت‌گرهای آن در سبک‌های گوناگون پاره ای مختلف باشد.
در اواسط کاغذ اکران، فرصت تقریبی ما‌نده تا نقطه پایان شستشو و شرایط کنونی شستشو (پرکردن (Fill)، شستشو (Wash)، آبکشی (Rinse) و کم آب‌کردن (Spin)) را نماد می دهد.

اعتنا داشته باشید که مجال شستشو پایین تأثیر برهه زمانی مجال مالامال شدن دستگاه با آب جای‌دارد که خویش به فشار آب منزل شما متعلق میباشد.

درصورتی که مشکلی در زمان شستشو وجود داشته باشد، لامپ Spin استارت به چشمک‌زدن می‌نماید و بعد از اتمام شستشو هم برای بازه کوتاهی پر‌نور می ماند. درین حالت ماشین خرقه شویی اقداماتی جاری ساختن می دهد تا این حالت را صحیح نماید. ولی در حالتی‌که در آخر دیدید که خرقه‌ها یه خرده بیشتر از حد معمول مرطوب می باشند، میتوانید مجدد آن‌ها‌را باطن ماشین گذارده و نرم‌افزار Rinse & Spin (آبکشی و کم آب‌کردن) را گزینش نمائید تا مجدد خرقه‌ها آبکشی و کم آب شوند.

لغات روی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک که روی پنل به صورت لامپ پر‌نور می شوند، به تفصیل تحت می باشند:



وای فای (وای‌فای) این آیتم طریق شغل با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را هوشمند می‌نماید. به عبارت دیگر شما میتوانید هنگامی دستگاه شما پر‌نور میباشد، با استعمال از موبایل خویش از رویکرد به دور شرایط آن را ملاحظه کنید و در دست گرفتن فرمائید. هر فرصت که دستگاه پر‌نور باشد، لامپ وای‌فای پر‌نور باقی می ماند. ولی در زمان مراحل فعال‌سازی یا این که در شکل جدا اتصال به کانال، این لامپ چشمک می زند.
Venting (هوادهی) لامپ هوادهی در نقطه نهایی چرخه پر‌نور میشود تا به شما اعلان نماید که میتوانید خصوصیت ULTRAFRESH VENT را فعال نمایید. بعداز تعیین این مورد تاوقتی‌که هوادهی دستگاه بی نقص گردد، این لامپ پر‌نور می ماند.
Control (در دست گرفتن) هنگام پر‌نور‌شدن این لامپ ورقه اکران، دکمه‌های دستگاه قفل میشوند. برای بازکردن این قفل می بایست Control Lock را فشار داده و نگه دارید. این یک کدام از نکات اساسی طریق شغل با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک میباشد.
Door (درب) این لامپ هنگامی که درب قفل میباشد پر‌نور میشود و هنگامی که دستگاه در اکنون تاخیر و آن‌گاه گشوده شدن قفل میباشد چشمک میزند.
Auto, More, Less (خود کار، بیشتر، کمتر)


این نمادِ معین‌کننده نحوه عمل با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، صرفا در بعضا از سبک‌ها وجود دارااست. در‌این سبک‌ها SmartDispense درنظرگرفته شده که به‌طور اتوماتیک مواد شستشو را با دقت به وزن و سطح کثیفی جامه به درون دستگاه می‌ریزد. شما میتوانید معیار ورود مواد شستشو را با آیتم More 40٪ بیشتر و یا این که با مورد Less 40٪ کمتر فرمائید. همینطور می توانید با بی سروصدا کردن Auto مایع شوینده را به صورت دستی تهیه نمایید.
Tank Low (مخزن نادر)


این لامپ هم در بعضی از سبک‌ها وجود دارااست و هنگامی پر‌نور میگردد که موردنیاز میباشد مخزن SmartDispense مجدد لبریز خواهد شد. به صورت معمول، وقتی که نسبتاًً ۸ تا ۱۰ بار گذاری مواد شستشو باقی مانده باشد، این لامپ پر‌نور میگردد.
Loads Left (تعداد باقی مانده شستشو)


این لامپ هم در بعضا از سبک‌ها وجود دارااست و تعداد تخمینی دفعات شستشو ما‌نده برای مقدار مواد شستشو در مخزن SmartDispense را نماد می دهد.
اکنون که معنی و نحوه عمل لامپ‌های روی نمایشگر ال‌سی‌دی را دانستید، بیایید نرم‌افزار شستشو ماشین لباسشوی را نظارت کنیم تا روش عمل با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را بیشتر حافظه بگیریم.

اپ شستشو ماشین لباسشوی جنرال الکتریک
عکسی که در ذیل درباره روش فعالیت با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک میبینید، ممکن میباشد در سبک‌های متعدد پاره ای متعدد باشد، با این هم اکنون کلیات آن مشابه هم میباشد.
دکمه‌های ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مشتمل بر موردها ذیل میباشند:

Aدکمه بدون صدا و پر‌نور (Power)
برای «بیدار کردن» نمایشگر می بایست این دکمه را فشار دهید. چنانچه ورقه اکران فعال باشد، برای استندبای کردن ماشین به وضعیت OFF نیز بایستی همین دکمه را فشار دهید. دقت داشته باشید که فشردن این دکمه، دستگاه را از منبع تغذیه غیروابسته نمی‌نماید. اولی گام روش شغل با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به کارگیری از همین دکمه میباشد.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ يکشنبه 10 دی 1402 ] 11:31 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]