تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

رفع خلل کم آب نکردن لباسشویی ال جی


رفع خلل کم آب نکردن لباسشویی ال جی

امروزه لباسشویی های هوشمند همانند مارک ال جی ضمن شستشوی جامه ها امکان کم آب کردن آنان‌را نیز دارا‌هستند. در بعضا مواقع ممکن میباشد که کم آب کردن خرقه ها به صدق ایفا نشود و به هنگام بیرون کردن جامه ها از دستگاه هنوز آب جامه ها به خیر و خوبی گرفته تعمیر لباسشویی در مشهد  نشده باشد.

برای درک کردن به انگیزه کم آب نکردن خرقه ها در لباسشویی ال جی و رفع آن موارد ذیل را رعایت فرمایید:

در دستگاه هایی که امکان کم آب کن به طور 100% را دارا نیستن نم داشتن خرقه ها یک فرمان معمولی میباشد.

معمولاً کلیه اپ های شستشوی لباسشویی از امکان کم آب کن منتفع می باشند، البته توصیه میشود برای تلاش خوب، به دور کم آب کن را بعداز گزینش نرم‌افزار و پیش از زدن دکمه آغاز بر روی عدد 800 یا این که 1000دور در دقیقه تهیه و تنظیم فرمائید.

در اپ Quick (شستشویی سریع) بدور کم آب کن به طور پیش فرض بر روی عدد 400 به دور در دقیقه تهیه گردیده است. در‌حالتی که که قصد به کم آب کردن بیشتر خرقه ها را دارید، پیش از زدن دکمه آغاز به دور کم آب کن را روی 800 بدور در دقیقه قرار دهید و سپس روند شستشو را شروع فرمایید.

به خیال داشته باشید در ماشین لباسشویی ال جی کم آب کن 100% به عواملی از قبیل نوع، وسعت، وزن خرقه ها و نرم‌افزار Dry (کم آب کن) بستگی داراست (وسعت کم آب کن در لباسشویی های 8 کیلویی ال جی 4 کیلو و در سبک های 7 کیلویی این دستگاه 3/5 کیلو است)بدین نکته توجه فرمائید در صورتی وسعت خرقه ها از گنجایش کم آب کن لباسشویی فراتر باشد، خرقه ها تماما کم آب نمیشوند. هم اینگونه درصورتی که مقطع مجال Dry (کم آب کن) کمتر از 60 دقیقه باشد، خرقه ها به خیر و خوبی کم آب نمی‌شوند.

اگر با رعایت نکات نام برده دستگاه همچنان حاذق به کم آب کردن جامه ها نباشد، ضروری میباشد که با نمایندگی لباسشویی ال جی در طهران تماس گرفته و با تعمیر لباسشویی ال جی خویش این ایراد را برطرف نمائید.


چرا درب لباسشویی ال جی گشوده نمی‌ گردد؟

انگیزه گشوده نشدن درب ماشین لباسشویی ال جی ممکن میباشد به دلایل تحت حادثه بیفتد:


قفل درب: ممکن میباشد درب ماشین لباسشویی ال جی قفل گردیده باشد. برای مفتوح کردن درب، مطمئن گردید که ماشین لباسشویی را بی سر و صدا کرده و بعداز مدتی دیگر، مجدد سعی نمائید.

فساد موتور: ممکن میباشد موتور اساسی ماشین لباسشویی ال جی حاد گردیده و درب را برای ایمنی بیشتر، قفل کرده‌با‌شد.

عدم جدا برق: برخی سبک‌های لباسشویی ال جی ممکن میباشد عدم انقطاع برق برای ایمنی درب را سبب نمایند.

طریق گشودن قفل درب لباسشویی ال جی:

مرحله اولیه: بعد از خموشی کردن دستگاه درب آن را به سمت باطن فشار دهید.

مرحله دوم: ماشین لباسشویی را پر‌نور نمایید و بعداز گزینش کردن اپلیکیشن Spin میتوانید دکمه Power را فشار داده و دستگاه را بدون صدا فرمایید.

مرحله سوم: پس از گذشتن 1 الی 2 دقیقه مبادرت به مفتوح کردن درب دستگاه کنید.

در پایان در صورتی‌که با اعمال پروسه فوق گشوده هم درب لباسشویی بازنشد خوب میباشد به تکنسین زبده تعمیرات لباسشویی مراجعه کرده و نقص‌ را رسیدگی و رفع فرمایید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با تعمیر عمل کارشناس در زمینه ی باشید.

فعال و غیر فعال کردن صدای زنگ ماشین لباسشویی ال جی

برای زمانی که میخواهید صدای زنگ ماشین لباسشویی ال جی را انقطاع کنید عالی میباشد بر طبق آیین نامه نام برده در دفترچه راهنما لباسشویی کار فرمایید. اما نحوه فعال کردن زنگ ماشین لباسشویی هم در دفترچه راهنما آمده میباشد.

تعمیر پمپ لباسشویی ال جی

از نماد های مهم فساد پمپ لباسشویی ال جی خلل در تخلیه صحیح آب دستگاه میباشد، که در اکثر مواقع نیاز به بده بستان آن در حق تقدم قرار میگیرد. با این وجود همیاران ما در مرحله اولیه همت می نمایند پمپ حاد را در شکل قابلیت و امکان تعمیر کرده و در غیر این شکل آن را با قطعه اورجینال و باکیفیت بده بستان نمایند تا لباسشویی شما با شایسته ترین کوشش استارت به فعالیت نماید. تیم ما در کوشش میباشد که با دست‌کم هزینه سرویس ها مرتبط با تعمیر ماشین لباشویی ال جی را برای مشتریان عزیز مهیا کند.


تعمیر موتور لباسشویی ال جی

یک کدام از شایع‌ترین اشکالات مشاهده گردیده در ماشین‌های لباسشویی مدرن، فساد موتور میباشد. در شکل فساد موتور، بقیه قطعات ماشین لباسشویی نیز از شغل افتاده و ماشین به دستگاهی بلااستفاده تبدیل می‌شود. بروز انواع و فساد در موتور لباسشویی معمولاً با صدایی مثل وزوز همدم میباشد. این صدا زمانی شنیده میگردد که موتور آغاز به شغل می‌نماید. تشخیص این قضیه که تعمیر موتور ماشین لباسشویی قابلیت‌پذیر میباشد یا این که نه؛ نیاز به رسیدگی همت دستگاه و قطعات مربوط به موتور داراست.


نچرخیدن ماشین و شسته نشدن خرقه‌ها، کم آب نشدن خرقه‌ها و نیز بروز گونه های در هر چرخه ی شستشو به عنوان مثال نشان‌هایی می باشند که با مشاهده ی آن‌ها می‌قدرت احتمال اعطا کرد که موتور ماشین در گیر فساد شد‌ه‌است. کارشناسان نمایندگی تعمیر موتور لباسشویی ال جی با جاری ساختن روند ریزبینانه ی عیب یابی، همگی عیوب مربوط به موتور لباسشویی ال جی را شناسایی کرده و فرایند تعمیر و یا این که ردوبدل این قطعه را براساس پارامترهای استاندارد جاری ساختن خواهند اعطا کرد.


تعمیر شیر برقی لباسشویی ال جی

از اجزای بسیار اساسی در ماشین لباسشویی ال جی شیر برقی میباشد. شیربرقی مقدار آب ورودی دستگاه را در دست گرفتن می نماید و بعداز ایفا عملیات آب گیری وظیفه جدا کردن جریان آن را بر ذمه داراست. در مواردی که شیر برقی حاد باشد دستگاه در گیر نشتی می‌شود و آب از بخش های پشتی و تحت لباسشویی خارج می ریزد.


درین راستا نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی با استفاده تخصص و مهارت ویژه ی تکنسین های خویش به امداد یوزرها شتافته و همگی موردها مرتبط با تعمیر یا این که بده بستان شیر برقی لباسشویی ال جی را در سطح کیفی بالایی اجرا میدهند.


وقتی که در طول آب گیری دستگاه در گیر اختلال شدید برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با ما تماس حاصل نمایید.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ پنجشنبه 7 دی 1402 ] 9:52 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]