تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

کد خطای 3E یا این که 8E در ماشین لباسشویی سامسونگ


کد خطای 3E یا این که 8E در ماشین لباسشویی سامسونگ

این کدها علامت دهنده فساد موتور لباسشویی میباشند. درین وضعیت احتمالاً موتور دارنده ثبات وجود ندارد چون سنسور آن شغل نمی نماید. این احتمال هم وجود داراست که پیروزی دستگاه ایراد  تعمیر لباسشویی در مشهد داشته باشد.


هنگام مشاهده این کد بلافاصلهً با یک تکنسین دارای تخصص تماس حاصل نمایید تا موتور و اتصالات آن را تحقیق کند و اختلال را حل نماید.


کد خطای UC در ماشین لباسشویی سامسونگ

این کد به معنای وجود اشتباه در برق رسانی و برق ورودی به دستگاه میباشد. یک کارشناس می بایست ولتاژ منبع برق، سیم برق و اتصال دو شاخه را تحقیق کند.


بعضی وقت ها یک افت ولتاژ فعلا فیس می‌دهد و اختلال ساخت می نماید. همینطور ممکن میباشد خلل از PBA MAIN باشد.


کد خطای CE در ماشین لباسشویی سامسونگ

کد CE هنگامی به اکران در می‌آید که دمای آب مطلوب نباشد. زمانی دمای آب به فراتر از 55 جايگاه میرسد این کد فعال می گردد. وخیم شدن سنسور حرارتی هم می‌تواند سبب ساز نمایان شدن این کد نادرست گردد.


کد خطای LE در ماشین لباسشویی سامسونگ

هنگامی که دستگاه تشخیص میدهد در یک بخش نشتی وجود دارااست این کد را علامت می‌دهد. بخش های مختلفی در لباسشویی وجود دارا هستند که ممکن میباشد نشتی داشته باشند.


آغاز محل اتصال هیتر سنجیده شود که از عدم نشتی درین نصیب باور نتایج نمایید. گاهی به جهت زیاد بودن مقدار شوینده آب و کف از نصیب جلویی لباسشویی به خارج نشت می نمایند.


نشتی آب از لوله تخلیه یا این که لوله متصل به مواد شوینده نیز قادر است باشد. یک کدام از دیگر از عواملی که منجر علامت دادن این کد غلط می‌گردد این میباشد که کیس غربال پمپ تخلیه به صحت وصل نشده باشد.


کد خطای IE یا این که 1E در ماشین لباسشویی سامسونگ


این کدها از وجود نقص‌ در منبع آب دستگاه خبر میدهند . وخیم بودن سنسور سطح آب، بسته بودن شیر ورودی آب و یا این که نادر بودن فشار آب به عنوان مثال عواملی میباشند که سبب ساز به وجود وارد شدن نادرست میشوند.

خویش سنسور آب و اتصالات و سیم کشی های آن بایستی پژوهش شوند. PCB مهم بایستی محاسبه گردد. می بایست سیم کشی ها و اتصالا شیرهای آب تحقیق شوند و از گشوده بودن شیر های آب ورودی اعتقاد و باور نتایج گردد. فیلترهای متصل به لوله های ورودی آب را هم تحلیل فرمائید که مسدود نشده باشند.


کد خطای SUD در ماشین لباسشویی سامسونگ


این کد وقتی به اکران در میاید که بیشتراز اندازه ماده های شوینده به کارگیری کرده باشید. معمولاً دستگاه می‌تواند خودش این خلل را حل نماید البته در صورتی‌که این رخداد نیفتاد از اپلیکیشن شست و شوی باصرفه درام استعمال نمایید.


با این نرم افزار میتوانید درام را با بالاترین مرتبه آب شست و شو دهید و منزه فرمائید. در حالتی‌که این اپ را ندارید سوای قرار دادن جامه در درون درام یک اپلیکیشن شست و شو تعیین نمائید و دمای آب را روی 90 مرتبه قرار دهید تا کلیه مواد شستشو و کثیفی های درام و لوله ها زدوده شوند.


درصورتی که کد همچنان نمایش داده میشود با یک کارشناس تعمیرات ماشین لباسشویی تماس حاصل نمایید.


کد خطای OE یا این که E3 در ماشین لباسشویی سامسونگ


این کد از سرریز شدن لباسشویی خبر میدهد. هنگامی که از مایع یا این که پودر شوینده متعددی به کارگیری فرمائید ممکن میباشد این کد را ملاحظه کنید.


با دیدن این کد لباسشویی را از برق بکشید، یک دقیقه شکیبایی فرمائید و مجدد دستگاه را پر‌نور نمائید. با این عمل پمپ تخلیه فعال میشود و ماده های شوینده را بلافاصلهً تخلیه می نماید.


کد خطای 2H, 3H, 4H در ماشین لباسشویی سامسونگ


این کدها نشانه دهنده وجود نقص‌ و اشتباه در لباسشویی نیستند بلکه صرفا در مواردی که از اپ های شست و شوی زمانبر بازه به کار گیری می‌کنید ظواهر می‌شوند و نشانه دهنده فرصت باقی‌مانده از چرخه شست و شو می باشند.


اعتنا فرمایید که کد H2 را که به معنای وجود اشتباه در مدار گرمایشی دستگاه میباشد با کد 2H غلط نگیرید. کد 2H یعنی 100 الی 180 دقیقه تا نقطه پايان شست و شو ما‌نده میباشد.


کد 3H یعنی 180 الی 240 دقیقه تا نقطه پایان شست و شو مجال ما‌نده میباشد. و کد 4H یعنی شست و شوی خرقه ها دستکم به 240 دقیقه فرصت احتیاج داراست.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 6 ]

[ چهارشنبه 8 شهريور 1402 ] 13:06 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]