تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

کد خطای UE لباسشویی ال جی


کد خطای UE لباسشویی ال جی
ارور UE لباسشویی ال جی به تعادل لگن ماشین لباسشویی بستگی داراست. در هنگامی که ارور UE در ماشین لباسشویی مشاهده شد، بایستی به مقدار و وسعت جامه‌ها، تعیین نرم افزار مطلوب با خرقه‌ها و به دور کم آب کن دستگاه اعتنا فرمایید. یک توشه دستگاه را فارغ از خرقه پر‌نور فرمایید تا برای یک مجال وقت گیر شغل نماید، در‌حالتی که شستشوی دستگاه بدون نقص و فارغ از ایراد ایفا شد بایستی در‌پی  تعمیر لباسشویی در مشهد انگیزه ارور UE باشید.
 
چنانچه که جامه‌ها در لباسشویی متعادل باشند و بدور کم آب کن برای جامه‌های تبارک 400 و خرقه‌های خرد 800 تا 100 به دور باشد، بایستی موتور و پیروزی دستگاه سنجیده شود تا در شکل وجود اختلال، آن را برطرف فرمایید.

ارور IE لباسشویی ال جی به چه معناست؟
در حالتی‌که آب وارد لباسشویی نشود، ارور IE روی لباسشویی ال جی نمایان شود. برای رفع کد غلط IE لباسشویی می بایست شلنگ ورودی آب به ماشین لباسشویی، آب خانه، همینطور قطعات غربال آب، شیر برقی و پیروزی دستگاه سنجیده شود. به مراد رفع کد IE لباسشویی بایستی از پاک بودن و تلاش درست شیر آب خانه، شلنگ مسیر ورودی آب به دستگاه و غربال آب دستگاه مطمئن گردید تا در شکل انواع در هرمورد آن را برطرف کنید و ارور IE برطرف خواهد شد.

ارور لباسشویی ال جی AE یا این که EI
این دو کد غلط در وقتی که نشت آب از ذیل ماشین لباسشویی وجود داشته باشد، بر روی صفه اکران دستگاه چشم میشوند. نشتی قادر است از بخش‌های گوناگون لباسشویی مانند شلنگ‌ها و باطن دستگاه به وجود آیند. همینطور در شکل فساد قطعات پیروزی ماشین لباسشویی، میکروسوئیچ و … دستگاه کدهای EI و یا این که AE را علامت خواهد بخشید.

برای رفع کدهای خطای AE یا این که EI می‌قدرت با پژوهش اتصالات و شلنگ‌ها نسبت به تندرست بودن و تخلیه درست آب مبادرت کرده و در شکل وجود انسداد و گرفتگی، آن را برطرف فرمائید تا ارورها حذف شوند. احتمال دیگری که برای این ارورها وجود داراست این میباشد که تحت ماشین لباسشویی به جهت شستشوی کف خانه، تر باشد و دستگاه به نادرست نشتی را گزارش دهد. در‌این‌صورت اذن دهید تعدادی ساعت فرصت بگذرد و فضای تحت دستگاه کم آب گردد و آن گاه ارور از روی آن از در میان برود.
ارور LE در ماشین لباسشویی ال جی
در حالتی که که کد خطای LE روی نمایشگر ماشین لباسشویی مشاهده گردد در معنای قفل شدن موتور دستگاه میباشد. ااین رخداد وقتی چهره می دهد که فشار زیاد شستشو به موتور وارد خواهد شد. یک انگیزه دیگر برای کد نادرست LE مشکلات سیم کشی قطعات لباسشویی مانند موتور، روتور و … است که می بایست پژوهش آن ها به طور ظریف صورت پذیرد.

انگیزه کد خطای FE لباسشویی ال جی
ارور FE نماد دهنده مالامال شدن بیشتراز حد مخزن لباسشویی از آب یا این که کف میباشد. این ارور در حین‌های گوناگون مانند شستن، گردآوری شدن آب و همینطور آبکشی ممکن میباشد چشم خواهد شد. در صورتی‌که در موفقیت مرکزی دستگاه، سوئیچ فشار، نقش در اتصالات سیم کشی یا این که کابل کشی منتهی به قطعات الکترونیکی مشکلی وجود داشته باشد و یا این که وسعت خرقه‌ها نادر و مدل باشند این ارور چشم شود. برای رفع کد اشتباه FE لباسشویی ال جی می بایست آن را بی سر و صدا و پر‌نور فرمائید. در شکل نیاز بایستی قطعات مربوطه رسیدگی و تعمیر شوند.

ارور PE یکی خطاهای رایج لباسشویی الجی
ارور ماشین لباسشویی ال جی PE یکی اشتباهات شایع میباشد که به سنسور سطح آب مربوط می شود. اگر که‌این اشتباه را دیدید، می بایست به بازه زمانی 10 ثانیه تا 1 دقیقه ماشین لباسشویی را کاملا از برق بکشید. واشر را مجدد به برق وصل نمایید و سیستم شستشو را مجدد فعال فرمائید. در حالتی‌که اختلال همچنان برقرار بود، بایستی عواملی مانند سیم کشی در قسمتی که سنسور فشار سطح آب را به پیروزی مهم متصل می‌نماید، را نظارت نمایید. در شکل سلامت بودن سیم کشی، بایستی به سراغ سنسور سطح آب بروید تا در شکل بایستگی، آن را تعمیر یا این که بده بستان فرمائید.
ارور CD لباسشویی ال جی
ارور CD در ماشین‌های لباسشویی چشم می‌گردد که کم آب کن هم داشته باشند. بعد از کم آب کردن خرقه‌ها، دستگاه فعالیت خنک کردن جامه‌ها را نیز جاری ساختن می دهد تا به آنان آسیبی وارد نشود. شما میتوانید در شکل مشاهده کد خطای Cd روی یک کدام از دکمه‌ها بزنید تا وضعیت خنک کننده لباسشویی لغو خواهد شد و درب گشوده خواهد شد.

ارور CE چه وقتی روی ماشین لباسشویی LG چشم میگردد؟
در حین بروز انواع در موتور دستگاه، اتصال کوتاه و وجود جریان زیادتر در مدار الکتریکی خطای CE روی نمایشگر ظواهر شود. همینطور در‌صورتی‌که که وسعت متعددی خرقه در لگن ماشین لباسشویی باشد، این ارور چشم شود. در شکل مشاهده این ارور به زمان 10 تا 15 ثاینه آن را از برق بکشید. بعد از اتصال دوباره به برق و پر‌نور کردن آن، در‌صورتی‌که گشوده هم ارور بر روی دستگاه نماد داده شد می بایست برای تحقیق پیروزی الکتریکی، سیم کشی، استاتور موتور، ژنراتور و ایستگاه‌ها مبادرت نمایید.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 4 دی 1402 ] 11:05 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]