تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

جسم خارجی در ماشین لباسشویی


جسم فرنگی در ماشین لباسشویی
آغاز نظارت نمائید جسم فرنگی در درون پمپ تخلیه گیر نکرده باشد. حتما وجود جسم فرنگی می‌تواند بازدارنده چرخش پمپ تخلیه و تخلیه آب  تعمیر لباسشویی در مشهد خواهد شد.

البته در حالتی که پمپ تخلیه می‌چرخید و همچنان تخلیه آب ایفا نمیشد، احتمالا ایراد از گرفتگی مسیر تخلیه میباشد.

در شرایطی که شلنگ تخلیه ذیل سیفون لباسشویی نصب گردیده‌است، احتمال بسته شدن سیفون لباسشویی می‌باشد.
انگیزه تولید رنگدانه ها در نزدیکی لاستیک ماشین لباسشویی:
کناره های لاستیک ماشین لباسشویی را که برگردانید شاهد وجود رنگ، کپک و کثیفی خواهید بود که‌این حادثه هنگامی صورت می‌دهد که بعد از اتمام شستشو به لاستیک ماشین لباسشویی هیچ توجهی نمیشود و لباسشویی را همان گونه که است تا شستشوی آجل رها میکنید.

وجود رطوبت، کثیفی، باقی مانده های شوینده و … در شکل منزه نشدن بر روی لاستیک بدور درب ماشین لباسشویی شما اثر خوهد گذاشت و سبب ساز مشاهده سیاهی، کپک و … در حوالی لاستیک خواهید بود.

شایسته ترین منش برای اینکه شاهد این حادثه نباشیم کم آب کردن و پاک کردن لاستیک بعد از هر توشه شستشو است، و نباید درب ماشین لباسشویی را در شرایطی که که باطن لباسشویی رطوبت وجود دارااست ببندیم و مدام رطوبت جانور در درزهای لاستیک را به خیر و خوبی کم آب نماییم.

همینطور جرم گیری به موقع یک کدام از رویکرد های حفظ خوب از لاستیک ماشین لباسشویی میباشد که سود آن خیر فقط برای لاستیک بلکه برای دیگر قطعات همانند پیروزی لباسشویی BOSCH موثر خواهد بود.

جرم گیری بموقع ماشین لباسشویی به ترازو به کارگیری از ماشین لباسشویی بستگی دارااست و عالی از بعد از هر ۳۰ الی ۴۰ توشه شستشو یکبار ماشین لباسشویی خویش را جرم گیری فرمایید.
نحوه پاک کردن لکه های ساخت گردیده روی لاستیک ماشین لباسشویی
برای این فعالیت به طبع از دستکش لاستیکی به کار گیری نمایید.

۱/۳ استکان مایع سفیدکننده را با یک لیتر آب گرم ادغام نمایید.

با امداد یک دستمال بی رنگ مرطوب ، مجموع لاستیک را با این محلول رقیق با تمرکز منزه فرمایید.

باطن و خارج لاستیک را به طور کامل پاک نمائید تا لاستیک تماما منزه شود بعد از پاک کردن بدون نقص لاستیک، اذن دهید مایع وایتکس و آب به بازه زمانی ۵ الی۱۰ دقیقه روی آن قرار گیرد.
آن‌گاه کل بخش های لاستیک را با یک دست کم آب فارغ از رنگ منزه کنید تا ماایع وایتکس و آب منزه گردد و اذن دهید درب ماشین لباسشویی گشوده بماند تا درون ماشین لباسشویی کم آب خواهد شد.
چرا ماشین لباسشویی بوی بد میدهد ؟
باطن ماشین لباسشویی ها گونه های جامه ها شسته می‌گردد و کمی میکروب و باکتری و کثیفی باطن ماشین باقی خواهد ماند که بعداز مدتی این کثیفی ها جمع شده و سبب ساز نشر بوی نا مطبوع از ماشین لباسشویی میشود.

به انگیزه وجود آب و فضای ظلمات که در ماشین لباسشویی ها وجود دارااست نشر این میکروب، باکتری و کثیفی ها بسیار شدید خیس می‌شود.

همینطور وجود اشکال ماده های شوینده و جا ماندن آن در بخش های گوناگون ماشین لباسشویی و فاسد شدن آن منجر تکثیر بوی نامطبوع میگردد.

به خیال داشته باشید در شکل عدم رفع اختلال غیروابسته از ماشین لباسشویی لباسهای شسته گردیده نیز سرگرم بوی نا مطبوع خواهند شد.

شایسته ترین راه‌حل برای رفع این میکروب و باکتری ها اجرا کار جرمگیری میباشد.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 2 دی 1402 ] 11:44 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]