تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

نصب خشک کن روی لباسشویی:


کم آب کردن کفش ورزشی و خرقه های شکننده:

در شکل نیاز به کم آب کردن کفش ورزشی اصلا کفش را بدون واسطه درون دیگ دستگاه نگذارید، در غیر اینصورت قابلیت ساخت و ساز زخم به دیگ دستگاه تعمیر لباسشویی در مشهد  وجود دارااست.


همینطور لباسهای پشمی و شکننده را بی واسطه باطن دستگاه نگذارید، در غیر اینصورت قابلیت و امکان جراحت دیدن خرقه وجود دارااست.


جهت کم آب کردن کفش و جامه های پشمی به طبع از سبد منحصر به فرد به کار گیری فرمایید.این سبد در درون دستگاه نصب میگردد و کفش و جامه پشمی را در درون سبد قرار دهید. در اینصورت کفش و خرقه ذکر شده با دیگ در درون دستگاه نمی چرخند و تنها هوای گرم و کم آب به آن‌ها عکس العمل می نماید.

نصب کم آب کن روی لباسشویی:

در شکل ضرورت نصب کم آب کن روی لباسشویی مطلقا از رابط کم آب کن استعمال فرمایید.


در غیر اینصورت قابلیت و امکان افتادن کم آب کن از روی لباسشویی و جراحت به کم آب کن وجود دارااست.


جهت خرید رابط کم آب کن از این لینک و پیوند مبادرت نمایید.

شیوه از در بین بردن لکه های سیاه روی لاستیک درب ماشین لباسشویی

لکه های سیاه روی لاستیک درب ماشین لباسشویی یکی شایع‌ ترین مشکلاتی میباشد که در ماشین لباسشویی ساخت و ساز گردیده و سبب ساز ساخت و ساز وضعیت نامطلوب برای شما خواهند شد.


این خلل هم یکی قطعات ماشین لباسشویی را در برمیگیرد.


تولید لکه های سیاه بر روی لاستیک درب ماشین لباسشویی قادر است موجب نگرانی یوزرها خواهد شد همینطور به خرقه های شما نیز آلودگی وارد می‌شود.


به همین منجر مورد نیاز میباشد هرچه سریع خیس مبادرت به تعمیر ماشین لباسشویی BOSCH نمائید.


لکه های جان دار در ماشین لباسشویی چه گونه ساخت‌و‌ساز میگردند ؟


وقتی که شما از ماشین لباسشویی به کارگیری می‌کنید و فعالیت ماشین لباسشویی آحاد می‌ گردد بدترین کاری که می‌ توانید اجرا دهید این میباشد که ماشین لباسشویی را به درحال حاضر خویش رها نموده و درب دستگاه را ببندید.


این عمل سبب ساخت‌و‌ساز کپک گردیده که شما خرد ترین قسمت آن را به طور لکه های سیاه روی لاستیک بدور درب ماشین لباسشویی مشاهده می‌کنید که بیشترین بخش آن در باطن دیگ و آبکش ماشین لباسشویی ساخت و ساز می‌گردد که قابل مشاهده وجود ندارد .




بعداز نقطه پایان شستشو به جهت اینکه هنوز یه خرده آب و رطوبت باطن دیگ و لاستیک بدور درب وجود دارااست در شکل مسدود شدن درب


بازدارنده کم آب شدن بی نقص فضای باطن لباسشویی میشوید و وضعیت را برای ساخت‌و‌ساز کپک را آماده می‌کنید.


شایسته ترین فعالیت این میباشد که آن گاه نقطه نهایی عمل ماشین لباسشویی و بیرون کردن خرقه ها مبادرت به کم آب نمودن و شست و شوی لاستیک بدور درب ماشین لباسشویی فرمایید.


با یک دستمال یا این که اسفنج رطوبت و آب باقیمانده باطن دیگ و لاستیک به دور درب را به طور کامل کم آب فرمایید.


محلول ۵۰٪اب و ۵۰٪سرکه سپید را به باطن دیگ و لاستیک اسپری فرمائید.


و یه خرده پودر جوش شیرین روی آن بپاشید پس از یک سری دقیقه بوسیله یک دستمال دیگ و لاستیک بدور درب را تماماً تمیز نمایید.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 29 آذر 1402 ] 11:50 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]