تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

نشت آب از درب لباسشویی


تحقیق لاستیک بدور درب ماشین لباسشویی

به انگیزه استعمال بیشتراز حد و روزمره از ماشین لباسشویی ، قابلیت دارااست که لاستیک بدور درب ماشین لباسشویی مبتلا جراحت خواهد شد . این نقص‌ می تواند استدلال نشت آب از ماشین لباسشویی باشد. درین وضعیت شما بایستی سریعاً به سراغ تعمیر لاستیک لباسشویی بروید و نسبت به تعمیر و جا پرتاب کردن فنر بدور لاستیک لباسشویی در بخش درب آن اقدامات مایحتاج را ایفا دهید. یکی از دیگر از انگیزه‌هایی که منحصر به درب ماشین لباسشویی میباشد و منجر نشتی آب از ماشین لباسشویی می شود ، قفل نشدن آن میباشد که با مواجه شدن با این گزینه می بایست نسبت به ردوبدل درب قفل  تعمیر لباسشویی در مشهد مبادرت فرمایید.


نشت آب از درب لباسشویی

زبانه درب مسئولیت محکم نگه داشتن درب به هنگام شست و شو را برعهده داراست. در مکانیزم بستن ، زبانه درب از گشوده شدن در هنگام شستشو خودداری به شغل می‌آورد . در‌صورتی‌که زبانی در پوسیده گردیده باشد در به اندازه کافی سفت بسته نمیشود . برای حل این خلل زبانی درب را رسیدگی فرمائید و در حالتی که مشکلی داشت آن را بده بستان فرمائید.


فساد سوئیچ فشار و هیدروستات

در حالتی‌که‌ ماشین لباسشویی، در طول چرخه ی مالامال کردن آب ، مبتلا نشتی از شاید به خیال و خاطر مالامال کردن بیش تر از اندازه آب باشد . هیدروستات یک سوئیچ فعال فشاری میباشد که برای انتخاب کردن سطح آب مطلوب در مخزن گزینه به کارگیری قرار میگیرد . این نصیب معمولاً کنار در اختیار گرفتن پنل جا گرفته و دارنده یک شیلنگ یا این که لوله گنبدی صورت هوا ، متصل به مخزن میباشد.


در ماشین لباسشویی هایی که از پیروزی الکترونیکی در آن‌ها مستعمل ، این میکروسوئیچ در حوزه‌ فاضلاب تحت مخزن قرار می‌گیرد . هنگامی که آب مخزن را مالامال می‌نماید ، هوای درون لوله فشرده گردیده و دیافراگم باطن هیدرو استات را فشار می‌دهد . هیدروستات شیر آب را در اختیار گرفتن می نماید و هنگامی که به سطح آب مطلوب رسید آن را انقطاع میکند .


درصورتی که لوله نشتی داشته باشد ، فشار موردنیاز برای فعال کردن هیدروستات وجود نخواهد داشت و آب بیشتر از اندازه آن لبریز سرریز میگردد و در غایت نشتی آب را مشاهده خواهید کرد.


فساد هیدروستات سبب سرریز و نشتی ماشین لباسشویی می شود. برای اینکه گزینش کنیم آیا هیدروستات حاد میباشد یا این که خیر ، در بالا بایستی نقص‌ شیلنگ گنبدی هوا را برطرف نمائید. و به‌دنبال نشان های پاره گی یا این که رخنه‌ در شیلنگ باشید. شیلنگ را در بیاورید و باطن آب قرار دهید. یکسره آنرا بگیرید و باطن آن فوت نمائید. ملاحظه کنید که در آب حبابی ساخت و ساز میگردد یا این که نه؟ گرفتگی شیلنگ را نیز تحقیق فرمایید. درصورتی که شیلنگ سلامت بود یعنی خویش میکروسوئیچ ماشین لباسشویی در گیر اختلال میباشد و بایستی بده بستان خواهد شد.


جلسه آب از جاپودری لباسشویی

یک کدام از دیگر از دلایل نشتی آب ماشین لباسشویی می تواند رسوب دریافت کردن جاپودری ماشین لباسشویی باشد. در بنا شده در برخی از مفاد به جهت جرم به دست آوردن منافذ درنظرگرفته شده در مکان پودر ماشین لباسشویی ، فشار آب ورودی از شیر برقی به مخزن پودر ماشین لباسشویی با نام می‌گردد تا آب به سوا جاپودری بپاشد. نشت آب از جاپودری ماشین لباسشویی در بیشتر مواقع به جهت سوراخ خوردگی آن میباشد.


پروسه رفع عیب نشت آب از جاپودری ماشین لباسشویی

بسته نگهدارنده شلنگهای شیر برقی جاپودری را با ی ک دم باریک آزاد نمایید.

شلنگ جا پودری به دیگ رد آزاد فرمایید.

درب جاپودری را با یه خرده فشار به بالا بیرون نمائید.

پیچهای متصل کننده جاپودری به پنل را گشوده نمایید.

جاپودری را بیرون کرده و با پیچ گوشتی دو سو خارهای نگهدارنده سقف جاپودری را گشوده نمائید.

منافذ جاپودری را با به کارگیری از یک فرچه سیمی منزه نمائید و همه فرایند بالا را برای مونتاژ مجدد ماشین لباسشویی ایفا دهید.

ما در‌این مقاله همه دلایل نشتی آب در ماشین لباسشویی را آیتم رسیدگی قرار دادیم. به حیث می‌رسد که اعمال این استدلال‌ها غالباً راحت میباشد. البته اعتنا داشته باشید که جاری ساختن تعمیرات آن مستلزم علم فنی ، ابزار مطلوب و تجارب کافی می‌باشد.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ شنبه 4 شهريور 1402 ] 11:50 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]