تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

عدم ورود آب و یا جریان بیش تر از حد آب در لباسشویی سامسونگ


عدم ورود آب و یا این که جریان بیش تر از حد آب در لباسشویی سامسونگ

انگیزه عدم ورود آب به ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن میباشد، گرفتگی باشد. برای عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ زمانی آب وارد نمی‌شود، فرایند ذیل را  تعمیر لباسشویی در مشهد  اجرا دهید:


شیر آب را بچرخانید و فشار شیر را رسیدگی نمایید.

شلنگ آب را تحقیق فرمائید. ممکن میباشد، شلنگ ورودی آب خمیده و یا این که پیچ خورده باشد.

شلنگ را غیروابسته کرده و با فشار آب شستشو دهید.

ولی درصورتی که برعکس، جریان آب بیشتراز حد بود، احتمالا شیر پرکننده اختلال داراست.


پنل بالایی لباسشویی را بردارید تا شیر را در پنل کناری مشاهده کنید.

سیم کشی را جداگانه کرده و بست های نگهدارنده شیر را گشوده فرمائید.

در‌صورتی‌که شیر سلامت میباشد، واشرها را ردوبدل نمایید. در غیر این شکل شیر را عوض فرمایید.

عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ هنگامی تسمه ساییده می گردد

جهت عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ زمانی تسمه صدای ساییدگی می‌دهد، روند پایین را اعمال دهید:


پیچ های پشتی را گشوده کرده و پنل پشتی را بردارید.

تسمه کهن را از قرقره غیروابسته فرمایید.

در‌حالتی که ساییدگی تماما آشکار میباشد، تسمه نو نصب فرمائید.

تسمه تازه را بر روی قرقره قرار داده و تعدادی بدور بچرخانید تا از کوشش مطلوب تسمه مطمئن گردید.

دکمه های در اختیار گرفتن فعالیت نمی‌کنند، ماشین لباسشویی Samsung پر‌نور نمیشود

برای عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ هنگامی دکمه ها فعالیت نمی‌کنند، بایستی پنل کنترلی را نظارت فرمائید. شاید دکمه ای گیر کرده و یا این که فرسوده گردیده باشد.


یا این که احتمالا نقص‌ از پیروزی الکترونیکی ماشین لباسشویی میباشد. تعمیر پیروزی ماشین لباسشویی سامسونگ عمل دشواری میباشد. پس به طبع با یک شخص کارشناس دراین باره تماس برقرار فرمائید. پیش از تماس با تعمیرکار میتوانید، موفقیت را آزمایش فرمائید:


پنل بالایی را برداشته و کشوی ماده های شوینده را خارج بکشید.

پیچ های نگهدارنده در اختیار گرفتن پنل را گشوده فرمایید.

گیره های پلاستیکی را رها کرده و سیم ها را جداگانه نمائید.

گیره ها را وارفته کرده و موفقیت ماشین لباسشویی را بردارید.

ظواهر موفقیت را از حیث خازن ها و المان های مصدوم پژوهش فرمائید و معطل راز وصال تعمیرکار برای تعمیر پیروزی بمانید.

ماشین لباسشویی مالامال شلوغی گردیده است

آیا ماشین لباسشویی شما آغاز به لرزیدن و ساخت‌و‌ساز صدا نموده است؟ در‌این‌صورت دستگاه را رسیدگی نمائید که به طور کامل بر روی زمین تراز گردیده باشد.


ادله دیگر سروصدا که اختلال دور از شوخی تری میباشد، فرسودگی یاتاقان میباشد. برای ردوبدل یاتاقان بایستی با ساختار ماشین لباسشویی شناخت داشته باشید. بدین ترتیب خوب میباشد، بده بستان یاتاقان را به اشخاص دارای تخصص بسپارید.


عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ زمانی دستگاه نمی چرخد

عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ که دارنده تلاش چرخش قابل قبولی وجود ندارد و یا این که به هیچ عنوان نمی چرخد، شغل تخصصی و دشواری میباشد. دستگاه دارنده سنسورهایی میباشد که در حالتی که مشکلی در بخش های متفاوت ماشین لباسشویی چهره دهد، به صورت خود کار چرخش را نماید و یا این که متوقف می نمایند.


فرسودگی سیستم تسمه، فساد پمپ تخلیه، قفل درب معیوب، وا رفته شدن مهره درام و یا این که شکستن براکت پلاستیکی در پشت دستگاه، کلیه بر چرخش دستگاه موءثر می‌باشند. ماشین لباسشویی را با خرقه معدود پر‌نور نمائید و به کارایی درام اعتنا فرمائید، در‌صورتی‌که درام در کلیه چرخه های شستشو نمی چرخد، احتمالا اختلال دور از شوخی میباشد. پس دستگاه را بدون صدا کرده و تعمیر ماشین لباسشویی خویش را به تکنسین های کارشناس بسپارید.

رسیدگی ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ و چاره رفع نادرست

ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ طیف کلان ای دارا هستند. برخلاف برخی از برندهای دیگر، سامسونگ لیست بدون نقص تری از کدهای اشتباه را برای اکران ایراد در همت دستگاه ارائه می‌دهد. شایع ترین کدهای اشتباه در لباسشویی سامسونگ به یاور چاره رفع آن به طور ذیل میباشند.


لطفاً از جداول تحت برای یافتن کد خطای ظواهر گردیده در ماشین لباسشویی سامسونگ و چاره ما یحتاج برای رفع ایراد به کارگیری فرمائید.


کد خطای سنسور فشار 1E ، E1 ، E7 ، F3 در لباسشویی Samsung

حل این اشتباه به تنهایی مشقت بار بوده و عالی میباشد، با یک دارای تخصص در مسئله تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تماس نتایج نمائید. با این که اختلال ممکن میباشد، از گرفتگی شلنگ یا این که معیوب بودن آن باشد، ولی در اکثر موردها، اختلال از خویش سنسور فشار میباشد که بایستی ردوبدل و یا این که تعمیر خواهد شد.


کد نو کد دیرین انگیزه راه‌حل رفع اشتباه

1E E7 اختلال در سنسور سطح آب دستگاه را از برق بکشید تا بی صدا گردد و 30 ثانیه حوصله فرمائید. مجدد دستگاه را پر‌نور فرمائید و یک اپلیکیشن تازه را استارت نمائید.



هشدار کد ارور F3 یا این که E1 در ماشین لباسشویی سامسونگ نماد می‌دهد که دستگاه نمی تواند سطح آب را تشخیص دهد. ممکن میباشد در موفقیت الکترونیکی دستگاه یا این که سیم کشی مربوطه مشکلی وجود داشته باشد


بیشتر بدانیم: یادگرفتن جرم گیری ماشین لباسشویی


کد ارور خطاهای موتور: EA، EB، 3E، 3E1، 3E2، 3E3 و 3E4 و bE در ماشین لباسشویی سامسونگ

یک کدام از بدون شوخی ترین ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ خطاهای موتور میباشند. این اشتباهات ممکن میباشد به انگیزه های مختلفی به عنوان مثال اختلال در سیم کشی و یا این که موفقیت و غیره فیس دهند. از این رو در شکل مشاهده هرمورد از این ایرادات با یک تعمیرکار ماشین لباسشویی تماس حاصل نمایید.




کد نو کد کهن انگیزه راهکار رفع غلط

3E

3E1


3E2


3E3


3E4


bE


EA

EB


فساد موتور دستگاه را در برق بی صدا نمایید و 30 ثانیه حوصله نمایید. مجدد دستگاه را پر‌نور نمائید و یک اپ تازه را آغاز نمائید. در غیر اینصورت با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس حاصل نمایید.



ارور 3E : موتور تاکو (تاخو) سرعت موتور ماشین لباسشویی را تشخیص می‌دهد. این غلط میتواند ناشی از معیوب بودن تاکو (تاخو) موتور یا این که خطای موفقیت دستور مدار (PCB) باشد. موتور، موتور تاکو (تاخو) و ماژول در دست گرفتن اساسی و همینطور اتصالات آن‌ها می بایست نظارت شوند.


ارور bE: موتور یا این که ماژول در اختیار گرفتن مهم ممکن میباشد دارنده یک اتصال کوتاه باشد که منجر ساخت‌و‌ساز این کد نادرست می‌شود.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ شنبه 11 آذر 1402 ] 11:19 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]