تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

تعویض هیدروستات


ردوبدل هیدروستات
در ماشین لباسشویی، سطح آب به وسیله هیدروستات اندازه گیری میشود. فساد هیدروستات می‌تواند منجر عدم سیگنال دهی به موفقیت یا این که زمان‌سنج باشد که می‌تواند انگیزه لبریز شدن آب در ماشین لباسشویی تعمر لباسشویی در مشهد  بی صدا باشد.

همانگونه که آب دیگ را مالامال می نماید، فشار در لوله هیدروستات فشرده میشود. زمانی که دیگ آب کافی داشته باشد، هوای باطن لوله به دیافراگم روی هیدروستات فشار داده می شود.

آن‌گاه هیدروستات با دادن پیام به موفقیت یا این که زمانسنج شیر ورودی را میبندد و جریان آب را متوقف می نماید.

در حالتی‌که لوله هیدروستات انسداد یا این که نشتی داشته باشد، از طی شدن این مراحل پرهیز می نماید چون فشار هوا به اندازه کافی قادر نمیشود که دیافراگم را فشار دهد.

در شرایطی که سنسور سطح آب (هیدروستات) از فعالیت بیفتد، میتواند از انقطاع شدن شیر ورودی آب نیز دوری نماید.
انگیزه پر‌نور شدن و شغل نکردن لباسشویی
چه هر روز یا این که هفته ای یکبار خرقه های خویش را بشویید، تندرست بودن ماشین لباسشویی در خانه ضروری میباشد. وخیم شدن ناگهانی می تواند سبب ساز ناامیدی شما از به کارگیری دوباره گردد به خصوص هنگامی که حقیقتاً به جامه گزینه عشق ی خویش نیاز دارید.

ممکن میباشد از قبلی چند نکته در امر حفظ لباسشویی خویش بدانید. شما می دانید که چه‌گونه از مواد شستشو مطلوب استعمال فرمایید، لاستیک به دور درب را سپس شستشو منزه فرمائید و شاید حتی چطور محور ها را تراز نمائید. ولی هنگامی ماشین لباسشویی ابدا پر‌نور نمیشود، چه عمل میکنید؟ طبیعتا، راه‌حل شما بستگی بدین داراست که چه چیزی غلط پیش رفته میباشد.

بدین ترتیب امروز، ما به شما امداد می کنیم تا دلایل متداولی که چرا ماشین لباسشویی پر‌نور میشه البته فعالیت نمیکنه ؟ را در همه برندها نظیر ال جی سامسونگ BOSCH دوو ایندزیت زیرووات و … را رسیدگی نمایید و خوا هیم بیان کرد در خصوص آن چه کاری جاری ساختن دهید.

نکته: نظارت ما بر این میباشد که لباسشویی شما پر‌نور میباشد البته شستشو را جاری ساختن نمیدهد یعنی نقص‌ برقی ناشی از فساد پریز، فیوز، دو شاخه و نظارت کردن فساد منبع تغذیه پیروزی را نیاز به نظارت نداریم، چون این مورد ها انگیزه پر‌نور نشدن لباسشویی شما خواهد بود مشاجره ما اینجا این میباشد دستگاه پر‌نور می‌شود ولی کاری اجرا نمیدهد.
ماشین لباسشویی بیش تر از حد داغ گردیده است
در شرایطی که برهه زمانی مجال متعددی از ماشین لباسشویی خویش استعمال می کنید و نمیدانید که چرا ماشین لباسشویی پر‌نور میشه البته فعالیت نمیکنه ؟ ممکن میباشد دستگاه شما بیش تر از حد داغ گردیده باشد، شیوه فعالیت معمولی این میباشد که نیاز به خنک شدن داشته باشد. یک سری ساعت به آن زمان دهید، بعد مجدد آزمون نمائید.

شما به صورت تصادفی پیکربندی خطا را وارد کردید
گه گاه، هنگام به کارگیری از دستگاه، اشخاص به صورت تصادفی دکمه قفل در دست گرفتن را می‌زنند یا این که دکمه استارت با مکث را به کار گیری میکنند. همت نمایید درب ماشین لباسشویی را گشوده و بسته فرمائید و بعد از آن نرم افزار دیگری را آزمون نمائید. در‌حالتی که شغل نکرد، ممکن میباشد بخواهید چرخه شستشو را تماماً مجدداً فعال‌ساز‌ی و دستگاه را ریست نمائید.

چرا ماشین لباسشویی پر‌نور میشه اما عمل نمیکنه ؟ قفل یا این که سوییچ حاد میباشد!
اکثری از ماشین های لباسشویی حتی هنگامی که پر‌نور میباشند صرفا هنگامی فعالیت می نمایند که درب آن بسته باشد. آغاز تحقیق فرمائید که درب به صدق بسته و قفل گردیده باشد.

در صورتی مشکلی در میکروسوئیچ درب وجود داشته باشد، ممکن میباشد ماشین لباسشویی شما با اینکه پر‌نور میباشد اما عمل نکند. حتی وقتی که درب آن به صدق بسته گردیده باشد.

در حالتی‌که مهارت برقی دارید، میتوانید از یک مولتی متر برای تست آن به کارگیری فرمایید و تداوم جریان میکروسوییچ را در موقعیت مسدود شدن آزمون نمایید.

درصورتی که آزمایش منفی میباشد یا این که سوئیچ درب شما به صدق مشغول نمی‌شود، می بایست سوئیچ را بده بستان فرمائید.

برای ردوبدل میکروسوییچ وقتی که ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، دوو، اسنوا، پاکشوما و … پر‌نور میشه اما عمل نمیکنه آغاز دفترچه راهنمای مرتبط با مارک رو تفحص فرمایید، یا این که با مجاورت ترین تعمیرگاه برای عیب یابی سریع لباسشویی تماس حاصل نمایید.

فساد زمانسنج یا این که سلکتور ولوم اپلیکیشن
فرسودگی و فساد زمان سنج یا این که سلکتور سبب ساز گردد که زمان سنج به صحت با شفت سرگرم نشوند و نتوانید فرصت یا این که بقیه عملکردها را در ماشین لباسشویی خویش تهیه نمایید. می‌توانید پشت زمانسنج در اختیار گرفتن را نظارت نمائید تا مشاهده کنید آیا این گزینه میباشد یا این که نه. همینطور ممکن میباشد که خویش دکمه سلکتور در گیر اختلال گردیده باشد. می‌توانید اشتباهات را به طور بصری رسیدگی نمایید و آن را با یک مولتی متر آزمایش فرمائید. درصورتی که ماشین لباسشویی پر‌نور میشه اما شغل نمیکنه و زمان سنج حاد می‌باشد می بایست عوض خواهد شد.

برچسب ها: تعمر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ يکشنبه 5 آذر 1402 ] 15:22 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]