تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

چرا درب لباسشویی باز نمی‌شود ؟


چرا درب لباسشویی گشوده نمی‌شود ؟

پیش از نظارت راهکار ها، بیایید راز و سر این خلق ماشین لباسشویی را کشف کنیم. کارداران زیادی برای پژوهش زمانی درب ماشین لباسشویی گشوده نمی‌شود وجود تعمیر لباسشویی در مشهد  داراست مثل:


تخلیه ناموفق آب در لباسشویی

گرمای زیاد موتور ماشین لباسشویی

فساد قفل و لولا

فساد دستگیره درب ماشین لباسشویی

نقص‌ در پیروزی الکترونیکی

اکران کد اشتباه بر روی شیت LCD

گیر کردن بخشی از خرقه در بین درب

فساد میکروسوئیچ درب لباسشویی

فساد سنسور هیدروستات لباسشویی

پر‌نور بودن قفل نوباوه

به کار گیری از شوینده زیاد یا این که بی چگونگی

هنگامی در قفل گردیده و گشوده نمیشه هرمورد از کارداران فوق اثر گذار میباشد در مواقعی می‌تواند باعث به نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی باشد نوع واکنش شما با هرکدام میتواند چاره غیر وابسته ای بطلبد:


1- اختلال در پمپ تخلیه و غربال آن انگیزه گشوده نشدن درب لباسشویی

مظنون اساسی زمانی آبی‌رنگ در دیگ مانده میباشد، در اکثر زمان ها موردها فساد پمپ تخلیه لباسشویی میباشد.


ولی غربال پمپ ممکنه با آشغال مسدود گردیده باشد.


پمپ و غربال آن به طور محرمانه با هم قرار می‌گیرند تا پروسه تخلیه درست را ضمانت نمایند و هر مانعی میتواند باعث به انگیزه تخلیه نشدن آب لباسشویی باشد.


در شرایطی که متوجه شدید درب لباسشویی گشوده نمی‌شود، به خصوص هنگامی که آب در درون دیگ باقی‌مانده میباشد، مطمئن باشید که توضیح منطقی برای این خلل وجود دارااست.


این شغل برای خودداری از تخلیه ناگهانی آب از درب میباشد، لباسشویی های امروزی به سازوکار‌ ایمنی درب مجهز می باشند هنگامی آب در باطن باقی میماند انگیزه گشوده نشدن درب لباسشویی میباشد.

2- چرا در لباسشویی گشوده نمیشه ؟ شستشو با دمای بالا!

برای عده ای که چرخه شستشو با آب داغ را تعیین می نمایند، مقابله با قفل شدن درب لباسشویی طبیعی میباشد. این خصوصیت ایمنی با بسته نگه داشتن درب بعداز شستشو با دمای بالا از سوختگی تصادفی شما خودداری می نماید.


گرمای بیشتراز حد میتواند منجر نقص‌ در کوشش مدارهای اینترلاک گردد و در سود درب لباسشویی گشوده نمی شود. در شرایطی‌که دستگاه بیش تر از حد داغ میباشد، پیش از اینکه مجدد در را گشوده نمایید، اذن دهید تا خنک گردد. برای پرهیز از جراحت دیدگی مدار، از گرمای بیش تر از حد معمول پرهیز کنید.


3- فساد سازوکار چفت درب و لولا

در قلب این مورد اکثر زمان ها سازوکار چفت درب مخفی میباشد. این جزء حیاتی وظیفه ایمن نگه داشتن درب لباسشویی را در کل چرخه شستشو بر ذمه داراست. در صورتی‌که مکانیزم قفل حاد یا این که گیر کرده‌با‌شد، انگیزه گشوده نشدن درب ماشین لباسشویی میباشد.


همینطور لولاهای پشت درب را تحقیق فرمایید. در شکل قابلیت ملاحظه کنید که آیا پین های لولا فرسوده یا این که مصدوم می باشند یا این که نه؟ در حالتی که لولا مجروح میباشد، برای مورد‌های تعمیر یا این که ردوبدل، نیاز به حضور تعمیرکار ماهر خواهید داشت.


4- وجود خلل در دستگیره

در‌صورتی‌که نمی دانید چرا درب ماشین لباسشویی گشوده نمی شود بهتره نگاهی به دستگیره بیاندازید، یک کدام از دیگر از اجزای طلاق ناپذیر، نقطه ای میباشد که با کشیدن دستگیره قفل درب گشوده می گردد.


وقتی که دستگیره درب با چفت هم تراز وجود ندارد درب لباسشویی گشوده نمی‌شود. این ناهماهنگی دقیق به لحاظ می‌رسد، ولی تأثیر قابل توجهی بر سعی سیستم درب داراست.


5- فساد پیروزی اساسی در اختیار گرفتن

در برخی موردها، فساد موفقیت اساسی میتواند ایرادی را در گشودن لباسشویی تولید نماید.

این حادثه معمولا به جهت یک نقص فنی اجزای الکترونیکی یا این که باگ های اپ‌نویسی میباشد.

فساد موفقیت الکتریکی می تواند انگیزه گشوده نشدن درب لباسشویی باشد.

در شکل فساد موفقیت می بایست برای تعمیر لباسشویی مبادرت فرمایید.

6- اکران کدهای نادرست در انگیزه گشوده نشدن درب لباسشویی

امروزه لباسشویی ها مجهز به سیستم عیب یابی خود کار میباشند در شکل بروز نقص‌ کدهای نادرست را روی برگه، اکران میدهند. برای تعبیروتفسیر این کدها و شناسایی ایراد هنگامی در ماشین لباسشویی گشوده نمیشه، به کتابچه راهنما رجوع کنید. بعد از شناسایی، پروسه پیشنهاد گردیده برای رفع آن را دنبال فرمایید.


از متداول ترین این ارور ها می شود به:


ارور OE لباسشویی ال جی

ارور SE لباسشویی سامسونگ اشاره نمود.

هر دو ارور بخاطر بالا رفتن مجال تخلیه نمایش داده میشود.


7- گیر کردن شی ءها لای درب

وجود هر سیرتکامل جسم فرنگی در اطرف لاستیک درب و نواحی در حدود آن سازوکار گشوده شدن قفل را مختل نماید، پژوهش فرمایید. اقلامی مانند خرقه، اثاثیه بازی های خرد یا این که کثیفی ها در کارایی درست قفل وقتی که در ماشین لباسشویی گشوده نمیشه خلل ساخت نمایند. هر سیرتکامل بازدارنده در آن فضا پیدا نمائید و بردارید.


8- خلل میکروسوئیچ انگیزه گشوده نشدن درب لباسشویی

در‌صورتی‌که درب ماشین لباسشویی گشوده نمیشه و درون دیگ آبی رنگ مشاهده نمی‌کنید بایستی به فساد سوییچ درب شک وتردید نمایید.

سوییچ درب قطعه ای خرد قرار گرفته در باطن بدنه میباشد که به وسیله زبانه درب حین مسدود شدن بی نقص فعال میشود.

فعال شدن سوییچ درب این قابلیت را به دستگاه میدهد که دستگاه آغاز به عمل نماید.

در‌حالتی که سوییچ حاد میباشد انگیزه گشوده نشدن درب ماشین لباسشویی را در‌این بخش بیابید.

درب ماشین لباسشویی به جهت جراحت دیدگی میکروسوییچ ممکن میباشد گشوده نشود. هنگام عملکرد برای بازنویسی درب گیر کرده یا این که وخیم احتیاط فرمایید تا از ضرر و زیان بیشتر پرهیز فرمایید. پیش از هر تلاشی برای بازنویسی قفل درب برای اعتقاد و باور از ایمنی، دستگاه را از برق بکشید.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ پنجشنبه 2 آذر 1402 ] 11:18 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]