تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

مهمترین دلایل خاموشی لباسشویی در زمان کار

شایع‌ترین انگیزه سکوت شدن لباسشویی حین فعالیت معیوب بودن سنسور درب آن میباشد. زمانی ماشین لباسشویی به نادرست تشخیص بدهد درب گشوده شده است، حین شستشو تعمیر لباسشویی در مشهد خموشی میگردد.

در شرایطی‌که دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خویش را رسیدگی نمائید احتمالا می‌توانید ایده بهتری راجع به انگیزه سکوت شدن لباسشویی حین عمل پیدا نمائید. لامپ‌های چشمک زن را تحقیق نمائید زیرا در شکل بروز نقص‌ چشمک می‌زنند و وجود ایرادی را هشدار می دهند.

در‌حالتی که لباسشویی شما سبک دیرین‌تری میباشد و لامپ چشمک زن ندارد برای تفحص نقص‌ بایستی تعدادی مرحله ساده را اجرا دهید. با خبر نامه هم پا باشید تا دلایل توقف ماشین لباسشویی حین شستشو را برای یک سری مارک دارای اعتبار آیتم بازرسی در اختیار بگذاریم.

همینطور می توانید برای رفع انگیزه سکوت شدن لباسشویی حین فعالیت با متخصصان هم مشاوره نموده و در شکل نیاز، از سرویس ها تخصصی منفعت‌مند گردید. برای استحصال داده ها بیشتر به شیت تعمیر ماشین لباسشویی رجوع کنید یا این که با شماره ۱۴۷۱ تماس حاصل نمایید.

نکات کلیدی

در اکثر موارد غیروابسته برق در وسط چرخه شستشو منجر خاموش شدن لباسشویی می شود.
گاهی فساد پریز یا این که قطعکننده مدار ممکن است انگیزه سکوت شدن لباسشویی حین کار باشد.
در شرایطی‌که ماشین لباسشویی به صدق تخلیه نشود ممکن می‌باشد چیزی پمپ را مسدود کرده باشد. همین گرفتگی باعث میگردد ماشین لباسشویی در اواسط چرخه متوقف خواهد شد.
برای عیب‌یابی سکوت شدن لباسشویي حین شغل باید زمان سنج را تفحص نمایید. زمان سنج ممکن میباشد حتی در لباسشویی‌های دیجیتال امروزی‌خیس هم از شغل بیفتد.
فهرست مطالب
استیناف انگیزه بی سروصدا شدن لباسشویی حین عمل
در حالتی که متوجه شدید به انگیزه نچرخیدن ماشین لباسشویی، دستگاه در وسط چرخه متوقف می گردد دلایل احتمالی متعددی برای این نقص‌ وجود دارااست؛ ولی هر علتی در بیشتر موردها علائم مخصوص خویش را داراست. پیرو با رسیدگی انگیزه خاموش شدن لباسشویی اسنوا، ال جی، دوو و سامسونگ با شما یاروهمدم هستیم.

۱. فساد زمان سنج ماشین لباسشویی
تایمر ماشین لباسشویی به دستگاه اعلام می‌نماید چه زمانی به چرخه آینده شستشو برود. با این هم اکنون در صورتیکه زمان سنج خراب باشد به موفقیت در دست گرفتن دستور نمی‌دهد تا چرخه‌ها تغییر نمایند. این اختلال می تواند به بی سر و صدا شدن ناگهانی ماشین لباسشویی دوو شما باعث خواهد شد.

با برداشتن پشت ماشین لباسشویی یا این که کنترل پنل در بعضی سبک‌ها میتوانید به زمان سنج دسترسی داشته باشید و از حیث تداوم آن را مطالعه نمائید. این قطعه به راحتی جراحت نمی‌بیند؛ ولی ممکن میباشد با سپری شد فرصت وخیم گردد. آزمایش آن با مولتی‌متر صرفا طریق مطمئن برای یافتن عیب زمان سنج میباشد.

خاموش شدن لباسشویي حین شغل
۲. فساد توفیق در دست گرفتن
شبیه زمان سنج، فساد توفیق کنترل در ماشین لباسشویی هم ممکن میباشد انگیزه سکوت شدن ناگهانی ماشین لباسشویی سامسونگ یا این که ال جی شما باشد. حتی درصورتی که زمان‌سنج سیگنال‌های صحت را ارسال نماید موفقیت در اختیار گرفتن ممکن میباشد آن‌ها را به درستی اخذ یا این که پردازش نکند.

از آنجایی که توفیق در اختیار گرفتن، مغز ماشین لباسشویی می‌باشد این نقص میتواند به طور خطاها متعدد از قفل نشدن در گرفته تا جنبش نخوردن لگن بروز نماید. توفیق کنترل می بایست از دید ساییدگی، خوردگی یا این که زنگ‌زدگی یا این که سیم‌کشی سنجیده شود.

با این درحال حاضر حتی درصورتی که جراحت قابل مشاهده یافت نشد توفیق در اختیار گرفتن را باید با مولتی‌متر تست فرمایید. این کار مخصوصاً هنگامی ضروری میباشد که پیش از استارت به توقف در اواسط شستشو متوجه اکثری از خطاها گوناگون دیگر گردیده باشید.

به حساب آوردن رایگان هزینه نصب و تعمیرات ماشین لباسشویی!

۳. سوئیچ و قفل درب لباسشویی
هم سوئیچ و هم قفل درب ماشین لباسشویی دو قسمت مختلف میباشند که نقش مشابهی را دارا هستند. چنانچه درب لباسشویی گشوده باشد اذن نمی‌دهد ماشین کار نماید. وظیفه قفل، بسته نگه داشتن درب ماشین در حین چرخه شستشو می‌باشد زیرا ممکن است جامه‌ها در طول چرخش درب را بگشایند.

صرف‌لحاظ از این، در شرایطی که یک کدام از دو قطعه قفل یا این که سوئیچ معیوب باشند ممکن میباشد بازدارنده از استارت شستشو یا این که توقف ماشین لباسشویی حین شستشو شوند. زیرا تشخیص می دهند درب گشوده باقی‌مانده یا این که قفل نشده می باشد.

برای عیب‌یابی این نقص‌ باید مطالعه فرمایید که آیا درب ماشین هنگام مسدود شدن تکان میخورد یا این که خیر. این ایراد نشانه‌دهنده این میباشد که قفل درب لباسشویی به صحت قفل نشده میباشد. علاوه‌بر این رسیدگی فرمایید که سوئیچ درب به صحت جا افتاده و چیزی بازدارنده آن نمی‌شود.

در بیشتر موارد از طریق بای پس قفل درب لباسشویی به کارگیری می گردد تا ماشین چرخه را تکمیل نماید. این‌شیوه دربرگیرنده قرار دادن آهنربا دربین قفل درب و شیر برقی است. این کار وقتی ایفا میگردد که هنوز آب در ماشین لباسشویی وجود دارااست و برای ایمنی خویش بایستی دستگاه را از برق بکشید.

برای دسترسی به قفل درب لباسشویی احتمالاً بایستی پانل بالایی را هم بردارید. در بخش اعظمی از موردها، بیرون کردن لباس‌ها و آبکشی آن ها به نحوه‌های دیگر سهل‌ترین شیوه میباشد. ولی عیب‌یابی قطعه هم قادر است ابزار تشخیصی خیر محسوب شود.

انگیزه بی سر و صدا شدن ماشین لباسشویی ال جی در طول عمل
۴. فساد شیر ورودی آب
معیوب بودن شیر ورودی آب هم می تواند انگیزه بی صدا شدن ماشین لباسشویی ال جی در زمان عمل باشد. برای عیب‌یابی نقص‌ باید تحقیق نمائید که چرا شیر ورودی به آب اذن عبور نمی‌دهد. ممکن هست شیر ورودی وخیم باشد یا این که مانعی در مسیر شیر، گیر نموده است.

چنانچه سکو مشقت آب بالا میباشد این احتمال وجود دارد که مواد معدنی روی فیلترها انباشته شده باشند. همینطور می بایست تفحص فرمایید که آب از کجا وارد ماشین لباسشویی می گردد. ممکن میباشد موردنیاز باشد رسوبات را از ورودی‌ شیر آب تمیز فرمائید.

۵. گرفتگی شلنگ لباسشویی
در صورتیکه شلنگ تخلیه در ماشین لباسشویی شما مسدود گردد دستگاه در میانه چرخه متوقف شود؛ زیرا سوئیچ فشار را فعال می‌نماید. در این حالت با سکوت شدن ماشین تا زمان رفع گرفتگی شلنگ می توانید از ایرادات فاجعه‌آمیز بیشتر جلوگیری نمایید.

برای عیب‌یابی انگیزه خموشی شدن لباسشویی حین فعالیت می‌توانید با غیر وابسته کردن شلنگ‌ها و دمیدن هوا گرفتگی شلنگ‌ها را پژوهش فرمایید. یادتان باشد پیش از جداگانه کردن شلنگ، تا حد قابلیت و امکان آب ماشین لباسشویی را تخلیه نمایید.

توقف ماشین لباسشویی حین شستشو
۶. خطاها پمپ و موتور
در حالتی‌که لباسشویی در میانه چرخه متوقف می شود ممکن است به انگیزه از فعالیت افتادن پمپ یا این که موتور ماشین باشد. وقتی که‌این حادثه میفتد آب تماما تخلیه یا این که به درون پمپاژ نمی شود؛ بنابراین حسگرها اذن نمی‌دهند شستشو به چرخه آتی پیش برود.

در حالتی‌که هر کدام از این بخش‌ها خراب شوند ممکن میباشد صداهای عجیبی را از لباسشویی بشنوید. این صداها نماد خیر و خوبی می‌باشند که بدانید شروع بایستی کجا را استیناف فرمائید. در غایت ممکن میباشد لازم باشد که برای ردوبدل یا این که تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و تعمیر موتور آن مبادرت نمائید.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ چهارشنبه 17 آبان 1402 ] 14:51 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]