تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

شنیدن صدای لرزش ماشین


فساد تسمه

به هم ریختن پیکربندی ماشین لباسشویی و فساد تسمه‌ها قادر است به انگیزه زیاد بودن توشه در ماشین و یا این که نادر بودن توشه صورت دهد. در صورتی‌که این گزینه را در زمان به کارگیری از این وسیله رعایت نکنید، ممکن میباشد پیرو ایرادات متعددی را به توشه آورد. در هنگام پیاده سازی و تشکیل داد هر ماشین، در ویژگی ها آن بیان می‌گردد که چه گنجایشی جهت شستشو داراست. در صورتی وسعت خرقه‌هایی که می خواهید بشویید از حد استاندارد معدود‌خیس و یا این که زیاد‌خیس باشد، به گذر زمان مجال سبب ساز ساخت و ساز توشه مازاد بر روی موتور میگردد و در حالتی که به آن دقت نکنید، به گذر زمان فرصت سبب ساز داغی بیش تر از حد موتور ماشین شود و هزینه سنگینی را جهت تعمیر به توشه خواهد آورد.


در حال حاضر که یکی‌از آرم‌های نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی و کیفیت برطرف کردن آن را دانستید، در هنگام خرید این وسیله کاربردی اعتنا داشته باشید ظرفیت ماشین خریداری گردیده چه قدر میباشد و از نصاب در هنگام نصب نیز سوال های ما یحتاج دراین باره را بپرسید.


نقش تسمه در بیش‌خیس ماشین‌های لباسشویی، جابجایی انرژی چرخشی هست. و در برخی از ماشین لباسشویی‌های نو هم از سیستم دایرکت درایو استعمال میشود که سوای تسمه می باشند. درین نوع از ماشین لباسشویی های تازه احتمال لرزش، صدا و فساد بسیار نادر‌خیس از خصوصی های دیرین میباشد.


عیب ماشین لباسشویی‌های تسمه‌دار این میباشد که بعد از زمان وقتی به کار گیری، تسمه‌ها فرسوده گردیده و یا این که لق میگردند که در‌این‌حالت‌ می بایست برای بده بستان آن مبادرت فرمایید.


جهت دوری از این نقص‌ می توانید راه حل‌های ذیل را مدنظر بگیرید:


در هنگام تهیه و تنظیم تسمه مراقب باشید که خیلی محکم بسته نشده باشد، چون سبب میشود به موتور فشار متعددی وارد خواهد شد. در فیض مراقب باشید، در هنگام تهیه و تنظیم اول این نکته رعایت خواهد شد.

همینطور به تهیه اول تسمه‌ها اکتفا نکنید و هر دو، سه توشه یکبار در سال ماشین لباسشویی را خدمت نمائید. همینطور مراقب باشید که درصورتی که تخصصی دراین باره ندارید، از یک کارشناس تعمیرکار درین فن امداد بگیرید، چون تهیه و تنظیم تسمه‌ها نیاز به ماهر است و از توانگری یک شخص بی آلایش بیرون میباشد.

شنیدن صدای لرزش ماشین

درین قسمت قصد داریم یک کدام از دیگر از آرم های نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی و کیفیت برطرف کردن آن را تفصیل  تعمیر لباسشویی در مشهد  دهیم.


ممکن میباشد در هنگام کارکردن ماشین لباسشویی، صدای لرزش‌های زیادی به گوشتان رسد. این اختلال ممکن میباشد به جهت هم تراز نبودن ماشین لباسشویی به وجود آید که‌این خلل را میتوانید به راحتی، صرفا با مقداری جا‌به‌جا کردن ماشین برطرف نمائید. البته ممکن میباشد لرزش ماشین به انگیزه فساد قطعه‌ای در موتور باشد و یا این که از جمله تهیه نبودن محیط موتور ماشین، پوسیده بودن قطعاتی همانند تسمه و تهیه نبودن سبد خرقه در هنگام چرخش نیز میتواند سبب ساز به وجود وارد شدن لرزش در ماشین گردد. درصورتی که به موقع مبادرت به حل این ایرادات نکنید، ممکن میباشد موتور ماشین نیم سوز گردیده و یا این که بسوزد. برای خودداری از بروز این خطاها، اقدامات ذیل را اعمال دهید:


همینطور آزمایش نمایید که اجزاء ماشین پوسیده و یا این که لق نباشد.

در هنگام نصب، مطمئن گردید که ماشین بر روی سطح صافی قرار گرفته میباشد.

در شرایطی که لرزش ماشین ادامه‌دار بود، محیط را تهیه و تنظیم نمایید و از وارفته نبودن آن در هنگام چرخش مطمئن گردید.

در غایت بایستی بگوییم که در‌حالتی که با وجود صاف بودن سطح تحت ماشین، گشوده هم صدای لرزش به گوشتان رسید، ممکن میباشد موتور و یا این که قطعات داخلی مجروح باشند، در‌این حالت می بایست از یک دارای تخصص حرفه‌ای در این باره یاری بگیرید.

اضافه توشه الکتریکی

اضافه توشه الکتریکی در ماشین به‌این معناست که در سیم پیچ موتور شدت جریانی اضافه بر مقدار استاندارد به وجود آمده میباشد. در واقع خلال شدت جریانی که موتور برای منش افتادن به آن نیاز دارااست، شدت جریانی گوناگون خیس به موتور ماشین وارداتی میباشد. ممکن میباشد به انگیزه افت ولتاژ در ماشین این خلل به وجود آید و در فیض چرخش موتور بیشتراز حد معمول خواهد شد. همینطور ارتقاء ولتاژ برق و نوسانات برق نیز قادر است منجر بروز این خلل می شود در موتور ماشین لباسشویی خواهد شد.


برای پیشگیری از این قضیه موارد ذیل را در لحاظ بگیرید:

استعمال از محافظ‌های جریان الکتریکی جهت خودداری از ورود بیشتراز اندازه جریان به موتور ماشین.

همینطور با به کارگیری از محافظ استاندار میتوانید از بالا و تحت نرفتن توشه الکتریکی در موتور مطمئن گردید.

در غایت شما میتوانید با رعایت این نکات و پرداخت هزینه‌ای معدود، از فساد موتور دوری نمایید.


فعلا به سراغ یکی‌از شایع‌ترین علامت‌های نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی و کیفیت برطرف کردن آن میرویم.


ذیل بودن مقاومت سیم پیچ ها در ماشین لباسشویی

یکی از دیگر از نشان های قطعی نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی و کیفیت برطرف کردن آن را درین نصیب توضیح می دهیم.


یکی وخیم‌ترین مشکلاتی که سبب فساد موتور‌های ماشین لباسشویی می شود، تحت بودن مقاومت میباشد. این نقص‌ میتواند به جهت مواقعی همانند جراحت فیزیکی، پوسیدگی قطعه‌ای از موتور ماشین و یا این که گرم بودن بیشتراز حد موتور و محیط ماشین صورت دهد که سبب می‌گردد به عایق سیم پیچی موتور جراحت دورازشوخی وارد گردد. اگر که‌این نقص‌ را رفع نکنید سیم پیچ باطن موتور و کنداکتور‌‌ها نیز جراحت دورازشوخی می بینند و در غایت ممکن میباشد موتور اتصالی کرده، نیم سوز خواهد شد و یا این که به طور کامل بسوزد و نیاز به ردوبدل آن داشته باشید که هزینه سنگینی را به توشه خواهد آورد.


جهت دوری از این نقص‌، حواستان به موارد ذیل باشد:


سیم‌های ماشین را تحقیق نمایید و از عایق بودن آنها مطمئن گردید.


در‌حالتی که که با سیم‌های برهنه مواجه نشدید، شاید بتوانید خویش‌تان خلل را برطرف فرمائید ولی در صورتی‌که غیر از این بود، مسلما از یک تعمیرکار کارشناس امداد بگیرید.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 8 ]

[ پنجشنبه 13 مهر 1402 ] 11:13 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]