تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

کاربرد کلید های ماشین لباسشویی


اپلیکیشن dry

در شرایطی‌که ترجیح می دهید تا جامه هایتان به وسیله ماشین لباسشویی کم آب خواهد شد، از نرم‌افزار dry استعمال نمائید. این اپ قابلیت و امکان کم آب شدن 100 درصد جامه تعمیر لباسشویی در مشهد  های شمارا آماده میاورد.

اپ dark wash

چنانچه قصد شستشوی خرقه های تیره خویش را دارید، از اپ dark wash به کار گیری کنید. این نرم افزار از رنگ جامه های تیره شما مراقبت می نماید.


نرم‌افزار sports wear

همان گونه که می‌دانید جامه ‌ها از الیاف مختلفی تشکیل شده ‌اند. هرمورد از الیاف ها آلرژی‌ های اختصاصی خویش را دارا هستند. براین اساس حالت شست و شوی منحصربه‌فرد خویش را دارا هستند. همان طور که شما هم میدانید جامه های ورزشی به جهت الیافی که از آنها تشکیل‌شده اند، با وجود این که دیر خیس تر می‌شوند البته زودتر عطر می‌گیرند. به این ترتیب نیاز دارا‌هستند تا زود به زود شسته شوند.

در‌صورتی‌که که پیکربندی نرم افزار لباسشویی متناسب با این خرقه‌ها تعیین نشود، زیرا به طور مکرر شسته میگردند، از قدمت این خرقه ها کاسته می گردد.


نرم‌افزار boiling care

در حالتی‌که قصد شست و شوی خرقه های مریض را دارید می‌توانید از اپ boiling care به کار گیری کنید.


نرم‌افزار bad cover

در حالتی‌که که می‌خواهید رو تختی و یا این که وسایل قابل شستشو بلندمرتبه را بشویید اپ bad cover گزینش قابل قبولی میباشد.


نرم افزار steam wear

نرم افزار steam wear خرقه ها را با بخار شستشو میدهد و می قدرت اظهار‌کرد اپ ضد چروک دیگری میباشد.


اپ rinse ++

در حالتی‌که میخواهید دو توشه آب کشی اضافه برای خرقه های تان داشته باشید میتوانید نرم افزار rinse ++ را گزینش کنید.


نرم افزار wash + dry

اپلیکیشن wash + dry دریک سمت شست و شو و در یک جهت کم آب کردن جامه ها به کار گیری می‌گردد.


نرم‌افزار no spin

در حالتی که تنها می‌خواهید که جامه هایتان شسته شوند البته کم آب نشوند می بایست از اپلیکیشن no spin به کارگیری فرمایید.


اپلیکیشن silent wash

صدای شستشوی ماشین لباسشویی شما‌را آزار میدهد؟ برای این که شستشویی خاموش را تجارب فرمائید از نرم‌افزار silent wash به کار گیری فرمائید.


اپ time delay

نرم‌افزار time delay سبب ساز تعقل در کارایی لباسشویی شود.


نرم‌افزار Sensitive

این نرم افزار برای عده ای در لحاظ گرفته گردیده‌است که به ماده های شوینده حساس میباشند تا بتوانند فارغ از هیچ نگرانی از ماشین خرقه شویی به کار گیری نمایند.


این اپ دمای شستشوی جامه ها را اثبات نگه داشته می‌دارد و سبب ساز می ‌گردد تا کارداران آلرژی ‌زا نظیر میکروب ‌ها، باکتری ‌ها و غیره تماما منزه شوند. ضمن این مجال وقتگیر شست و شو در‌این نرم‌افزار سبب ساز میشود تا ماده شوینده به طور بدون نقص از سطح خرقه ها تمیز شوند.


نرم‌افزار mix

این نرم‌افزار یکی نرم‌افزار هایی میباشد که برای کالا ‌های گوناگون کاربرد دارااست و می قدرت اظهار‌کرد که از شایسته ترین اپ ها برای شستن جامه‌ ها محسوب می‌شود. در‌صورتی‌که که از نرم‌افزار های مطلوب برای شست و شوی جامه خویش باخبر نیستید، عالی میباشد تا از این اپلیکیشن استعمال فرمائید.


اپ intensive

از این نرم‌افزار برای خرقه ‌های آلوده و کثیف و یا این که حتی بی آلایش استعمال می‌ گردد. کارایی آن به‌این شکل میباشد که در بالا جامه ‌ها را تر می نماید و آنگاه آب کشی می نماید. بعضی وقتها مشاهده می ‌خواهد شد که مصرف کنندگان از باقی ماندن لکه ‌ها بر روی خرقه خویش شاکی می‌باشند. در‌این اپلیکیشن آغاز لکه ها به طور بدون نقص از دربین خواهند رفت و بعد از آن شست و شوی بی نقص جاری ساختن می پذیرد. از این نرم افزار شستشو می قدرت برای اکثر خرقه‌ ها استفاده نمود.


حرف آخری: آیا نمی دانید که از کدام نرم افزار ها برای شستشوی جامه های خویش استعمال نمائید؟ در‌این نوشته‌علمی سعی در آن شد تا به صورت جامع درمورد اپلیکیشن های ماشین لباسشویی کلام خواهد شد. شما می‌توانید با امداد این توضیحات، اپ متبوع را گزینش فرمایید.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ سه شنبه 31 مرداد 1402 ] 12:53 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]