تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

اپلیکیشن شستشو Automatic در ماشین لباسشویی بوش


اپلیکیشن شستشو Automatic در ماشین لباسشویی بوش

اپ Automatic یا این که به عبارتی شرایط خود کار ماشین لباسشویی جهت شستشوی اتوماتیک جامه‌ها آیتم استعمال قرار می‌گیرد. مقطع فرصت رقم خورده برای شرایط شستشوی خود کار حداکثر یک ساعت میباشد. این اپلیکیشن هماهنگ با نسبت تمیزی خرقه ها و اندازه ضخامت به صورت تعمیر لباسشویی در مشهد  خودکار شکل میگیرد.


نرم افزار شستشو Automatic soft

در حالتی‌که میخواهید خرقه‌های دقیق خویش را در لباسشویی جهت شستشو قرار دهید، پیشنهاد میکنیم مسلما از اپ Automatic soft استعمال فرمائید. ولی شایان بیان میباشد که‌این نرم افزار بیشتر برای البسه دقیق به عمل گرفته می گردد.


اپلیکیشن شستشو Outdoor

اپ Outdoor تنها جهت شستشوی جامه هایی می باشد که ضد آب می‌باشند و یا این که برای ورزش استعمال میشوند.


اپ شستشو Power Wash 60

در شرایطی‌که میخواهید جامه‌هایتان را در سریع ترین فرصت شستشو دهید، عالی میباشد از اپ Power Wash 60 ماشین لباسشویی BOSCH استعمال فرمایید. این نرم افزار مطلوب البسه بی آلایش جهت شستشو در 1 ساعت میباشد. شایان توجه شما عزیزان به کار گیری از این اپلیکیشن ترازو مصرف انرژی را ارتقاء می‌دهد.


اپلیکیشن Sportwear ماشین لباسشویی BOSCH

از سایر اپ‌های ماشین لباسشویی BOSCH اپ Sportwear میباشد. این اپلیکیشن نیز مختص شستشوی جامه‌های ورزشی میباشد. معمولا مقطع فرصت به کارگیری از این نرم‌افزار بایستی کوتاه باشد چرا‌که خرقه‌ها به صورت زیاد آلوده و کثیف نمی‌باشند.


نرم افزار شستشو Curtains

وقتی نرم افزار Curtains گزینه استعمال قرار میگیرد که شما قصد شستشوی پرده را داشته باشید. این نرم‌افزار میتوانید پرده‌های هنگفت و مدل شمارا به شایسته ترین موقعیت شستشو دهد.


اپلیکیشن شستشو Dark Laundry در ماشین لباسشویی بوش

کاربرد اپ Dark Laundry تنها و صرفا برای البسه جین و تیره رنگ میباشد. به کارگیری از این اپ ضمن اینکه به رنگ‌های تیره آسیبی نمی رساند بلکه از چروک شدن جامه‌های شما نیز خودداری می نماید. از این اپلیکیشن برای شستشو خرقه‌هایی که مربوط به Dark Laundry نیستند به کارگیری نکنید.


اپلیکیشن شستشو Lingerie

نرم‌افزار Lingerie فقط برای شستشوی خرقه‌های زنانه گزینه به کار گیری قرار میگیرد. معمولا سکو حرارت آب بایستی بر روی 30 سکو تهیه و تنظیم شود. همین آپشن منجر میشود که به نازکی این خرقه‌ها هیچگونه آسیبی وارد نشود و جامه‌ها با طراوت بمانند.

انگیزه پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی

پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی به انگیزه های مختلفی فیس میدهد، و به هیچ عنوان به نوع و مارک آن بستگی ندارد. برای اینکه بفهمید مشکل ماشین لباسشویی از کجاست بایستی با تمرکز نصیب‌های گوناگون آن را با تمرکز رسیدگی کنید و آن‌گاه نسبت به رفع خلل پر‌نور نشدن دستگاه بپردازید.


درپی توضیحاتی را در مشت شما عزیزان قرار می‌دهیم که از مهم‌ترین دلایل پر‌نور نشدن لباسشویی هستند و شما می‌توانید با به کار گیری از این اگاهی سریع‌خیس ایراد را عیب‌یابی و نسبت به رفع آن مبادرت نمایید. همینطور قابل ذکر میباشد صرفا اشخاصی که دارنده مهارت در مورد تعمیر ماشین لباسشویی می باشند، نسبت به رفع ایراد مبادرت نمایند.


دلایل رایج پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی

در پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی موردها مختلفی اثر گذار میباشند و حتی فساد قطعات ماشین لباسشویی نیز در پر‌نور نشدن دستگاه بی اثر نیستند. البته از مهم‌ترین و متداول ترین مواقعی که سبب ساز پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی می‌شوند عبارتند از:


متصل نبودن برق ماشین لباسشویی

فساد سوئیچ درب

معیوب بودن زمان سنج

نقص داشتن موتور

ایراد داشتن پیروزی الکترونیکی

فساد سنسور یا این که حسگر سطح آب

گرم شدن بیش تر از حد دستگاه


متصل نبودن برق ماشین لباسشویی

اولی دلیلی که جزو متداول ترین دلایل پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی میباشد، متصل نبودن برق دستگاه و نداشتن جریان برق به دستگاه میباشد. مسلما هنگامی که برق برای دستگاه جریانی نداشته باشد ماشین لباسشویی نمی تواند هیچ سیرتکامل فعالیتی داشته باشد. پس در گام اولیه از مطمئن گردید که برق اتصال دارااست آن‌گاه در شکل برق نداشتن فیوز را بررسی نمائید.


درصورتی که فیوز سوخته باشد، مشکی رنگ عوض میشود. در‌این‌صورت می بایست مطلقا فیوز ردوبدل شود. اما قابلیت دارااست که پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی بخاطر، گشوده ماندن درب آن نیز باشد. به دلیل آنکه در بیشتر مواقع گشوده ماندن درب انگیزه پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی است.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 26 شهريور 1402 ] 11:45 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]