تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

علت های روشن نشدن ماشین لباسشویی


انگیزه های پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی
دلایل مختلفی میتوانند سبب ساز شوند ماشین لباسشویی شما پر‌نور نشود. گاهی وقت‌ها این دستور وجود اختلال کوچکی میباشد که به آسانی برطرف می گردد، البته گاهی وقت‌ها ایراد دورازشوخی میباشد و نیاز به مراجعه به تعمیرکار حرفه ای و ردوبدل قطعات خواهید داشت. در واقع عواملی مانند سیم کشی، موفقیت الکتریکی و برق نقش اصلی در پر‌نور شدن لباسشویی دارا هستند، ولی ممکن میباشد عامل ها دیگری سبب شوند این دستگاه پر‌نور نشود. درپی بعضی از مرسوم ترین انگیزه های پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی را ذکر کرده و راهکارهایی برای تعمیر لباسشویی در مشهد  رفع هر یک ارائه خوا هیم بخشید.

اختلال در برق لباسشویی
یکی‌از بزرگترین انگیزه های پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی به وجود داخل شدن مشکل در تغذیه دستگاه میباشد. اگر که ماشین لباسشویی شما پر‌نور نشود، او‌لین چیزی که بایستی رسیدگی فرمایید این میباشد که آیا دستگاهتان برق داراست؟ برای اعمال این فعالیت، به یک فازمتر یا این که مولتی‌متر نیاز خواهید داشت. آغاز با استعمال از فازمتر، از وجود برق در پریز برق مطمئن گردید. بعد از باور نتایج کردن از برق دار بودن پریز، بایستی ولتاژ ورودی برق ماشین لباسشویی را با استعمال از مولتی متر رسیدگی نمایید. ماشین لباسشویی برای پر‌نور شدن به برقی با ولتاژ مابین ۲۰۵ تا ۲۳۰ ولت و جریان ۱۵ آمپر نیاز دارااست. با به کار گیری از مولتی متر می توانید مقادیر ولتاژ و جریان ورودی به دستگاه را بدست آورید.

مشکل در کابل رابط
برای اعتقاد و باور نتایج کردن از این زمینه، بایستی صورت ظاهری کابل دستگاه را رسیدگی فرمایید. بایستی اعتنا نمائید که در جایی از سیم پاره‌گی، پوسیدگی یا این که آب شدگی وجود نداشته باشد. همینطور دوشاخه را نیز پژوهش نمایید و از وخیم نبودن آن مطمئن گردید. در حالتی که صورت ظاهری سیم ایرادی نداشت، بایستی از وجود نداشتن قطعی در آن اعتقاد نتایج فرمایید. برای این مراد مولتی متر را در موقعیت بوق قرار دهید و انقطاع بودن یا این که نبودن سیم را نظارت فرمائید. در شکل وجود قطعی در سیم، مطلوب ترین مورد بده بستان بی نقص سیم می باشد.

خلل در فیوز
یکی‌از دیگر از انگیزه های پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی فساد فیوز هست. بدین ترتیب در مرحله آینده بایستی با به کار گیری از مولتی متر، فیوز را نظارت نمائید. در شکل وجود فساد در فیوز، به آسانی و با ردوبدل فیوز نقص‌ دستگاه برطرف می شود. اعتنا فرمایید که در حالتی که لامپ‌های دستگاهتان پر‌نور گردیده‌اند، مضمون‌ اش این میباشد که فیوز تندرست میباشد و ایرادی ندارد.

انگیزه‌های شغل نکردن ماشین لباسشویی
بعضی اوقات بعد از پر‌نور شدن ماشین لباسشویی، کاغذ اکران دستگاه پر‌نور می شود، البته دستگاه استارت به فعالیت نمی‌نماید. در شرایطی‌که که با اختلال این چنینی مواجه شدید، ادله آن میتواند یک کدام از مورد ها پایین باشد.

عدم توازن جامه‌ها در ماشین لباسشویی
هنگامی که جامه‌ها به طور یکنواخت در ماشین لباسشویی قرار نگرفته باشند، یعنی همان عدم توازن توشه در دستگاه وجود داشته باشد، سوییچ عدم تعادل فعال میگردد و به دستگاه اذن نمی‌دهد عملیات شستشو را استارت نماید. به مراد برطرف کردن این خلل، می بایست جامه‌ها را به طور یکنواخت در دستگاه قرار دهید. بعد از آن که خرقه‌ها را به طور اورده شده در دستگاه قرار دادید، در‌صورتی‌که همچنان دستگاه شغل نکرد، به سراغ فرآیند آینده و آنالیز کردن بقیه نصیب‌های دستگاه بروید.

فساد کیبورد یا این که شیت اکران دستگاه
در بعضا از دستگاه‌های جدیدتر برگه اکران لمسی برای ورود امر بر روی دستگاه قرار گرفته میباشد و در بقیه دستگاه‌ها کیبورد این نقش را بر عهده داراست. به خواسته رسیدگی وجود خلل در کیبورد، می بایست کلیدهای قرار گرفته بر روی آن را فشار دهید. در حالتی‌که بعضی از کلیدها شغل کرده و برخی دیگر عمل نکردند، کیبورد دارنده انواع میباشد و با ردوبدل آن میتوانید نقص‌ را برطرف فرمایید. هیچ‌گاه کلید دستگاه را در وضعیت اتصال کوتاه و به اصطلاح یکسره قرار ندهید، به دلیل آن که مستقل از اینکه به دستگاه جراحت بدون شوخی میرساند، قادر است خطراتی را پیرو داشته باشد.

در دستگاه‌هایی که دارنده شیت اکران می‌باشند، در صورتیکه که کاغذ اکران شغل نکرد، می بایست جریان برق ورودی به آن سنجیده شود. همینطور در حالتی که که قسمتی از برگه اکران شغل نمی کرد، این در معنای حاد بودن آن قطعه میباشد و می بایست به تعمیرکار ماهر مراجعه نمایید.

فساد سوئیچ درب لباسشویی
وخیم بودن سوئیچ درب دستگاه، می تواند یکی‌از دیگر از انگیزه های پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی باشد. ماشین لباسشویی به گونه ای پیاده سازی گردیده است که در‌صورتی‌که درب آن گشوده باشد، آغاز به شغل نمی‌نماید. زمانی که درب دستگاه به طور بی نقص بسته گردد، سوئیچ درب فعال گردیده و لباسشویی شغل می‌نماید. مکانیزم قفل شدن درب دستگاه را این سوئیچ بر عهده داراست؛ بدین ترتیب با حاد شدن آن، موتور دستگاه شغل نمی‌افتد و کلاً ماشین لباسشویی فعالیت نمی‌نماید و عملیات شستشو استارت نمی شود.

شیوه آزمایش سوئیچ درب و بیرون کردن آن
برای آزمایش سلامت بودن سوئیچ درب، بایستی درب جان دار بر روی سوئیچ را از روی آن بردارید و زبانه‌ی داخلش را تحقیق فرمائید. آنگاه زبانه را فشار داده و رها فرمائید. در شرایطی که بعد از اجرا این شغل صدایی از سوئیچ نشنیدید، این قطعه از عمل افتاده و می بایست بده بستان گردد.

بعد از گشودن درب لباسشویی، لاستیک بدور درب ماشین لباسشویی را مشاهده خواهید کرد. سوئیچ درب در پایین این لاستیک قراردارد. درصورتی که قصد داشته باشید سوئیچ درب را بیرون نمائید، می بایست اولیه لاستیک بدور درب را مقداری بلند فرمائید و با پیچ گوشتی فنر ذیل لاستیک را به خارج کشیده و آزاد فرمایید. بعد از بیرون کردن فنر، می توانید لاستیک را از مکان خویش بیرون کرده و به سوئیچ درب دست پیدا فرمایید.

فساد موتور لباسشویی
به دنبال رسیدگی انگیزه های پر‌نور نشدن ماشین لباسشویی درین نصیب به موتور این دستگاه می پردازیم. کلیه دستگاه‌های لباسشویی دارنده یک موتور می باشند که وظیفه آن چرخاندن دیگ شستشو میباشد. در برخی سبک‌ها از موتوری استعمال می‌گردد که در دو جهت ساعتگرد و پادساعتگرد میچرخد. در شرایطی که که بعداز پر‌نور کردن لباسشویی، موتور نچرخید و در همین حین صدایی خفه از آن بیرون شد، می بایست سریعاً دستگاه بی صدا گردیده و به تعمیرکار ماهر مراجعه خواهد شد. فساد در موتور جزو ایرادهایی میباشد که مطلقاً بایستی بوسیله اشخاص دارای تخصص و مجرب گزینه پژوهش قرار گیرد.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ چهارشنبه 22 شهريور 1402 ] 11:02 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]