تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی به چه معناست ؟


ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی به چه معناست ؟
ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی به‌این معناست که درب ماشین لباسشویی به صحت بسته نشده میباشد. در صورتی‌که که درب ماشین لباسشویی ال جی تماما قفل نشود، ماشین لباسشویی آغاز به شغل نمی نماید. ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی، جزء ارور هایی است که در اصل با اجرا یک تهیه دوباره بی آلایش روی ماشین لباسشویی بر طرف تعمیر لباسشویی در مشهد  می‌شود.

انگیزه ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی چیست ؟
همان گونه که پیش خیس اشاره کردیم، این کد اشتباه در ماشین لباسشویی ال جی، بدین معناست که ماشین لباسشویی نمی تواند درب را قفل نماید. ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی سازه به سه برهان گوناگون حادثه می افتد. اولیه این که درب به صحت تراز نشده میباشد، دوم این که درب ماشین لباسشویی به صحت بسته نشده میباشد و سوم این که قفل درب ماشین لباسشویی معیوب میباشد.

همینطور دلایل دیگری از قبیل خطاها زبانه درب ماشین لباسشویی، ایرادات پنل جلوی دستگاه، محل نصب میکروسوئیچ درب، اتصالات سیم کشی، پیروزی ماشین لباسشویی و میکروسوئیچ درب نیز می‌توانند دلایل ساخت‌و‌ساز این ارور باشند، که درپی بیشتر در باره ی این مفاد سخن می‌کنیم.
بسته نشدن بدون نقص درب ماشین لباسشویی ال جی
گاهی ممکن میباشد درب تماما بسته نشده باشد. چون ممکن میباشد خرقه یا این که جسمی بازدارنده از مسدود شدن بدون نقص درب ماشین لباسشویی گردد. براین اساس او‌لین کاری که شما در شکل مشاهده ی این ارور بایستی ایفا دهید، اعتقاد از بسته بودن بدون نقص درب ماشین لباسشویی است.

تراز نبودن درب ماشین لباسشویی ال جی
همینطور گاهی ممکن میباشد درب تراز نباشد و به همین خیال و خاطر درب نتواند به صحت بسته خواهد شد و در سود ارور De روی ورقه اکران ظواهر خواهد شد. در اینگونه قوانینی می بایست درب ماشین لباسشویی شما به وسیله یک تکنسین و راءس تعمیر ماشین لباسشویی ال جی سنجیده شود و در شکل نیاز درب ماشین لباسشویی شما تراز گردد.

اشتباهات مرتبط با قفل درب ماشین لباسشویی ال جی
در صورتی‌که که درب به صدق بسته گردیده باشد، ولی با این هم اکنون گشوده هم کد خطای dE روی شیت ی دیسپلی ماشین لباسشویی ظواهر خواهد شد، بایستی آغاز خویش قفل درب را رسیدگی فرمائید، در حالتی که که قفل درب مصدوم باشد، می بایست آن را عوض فرمایید، البته در حالتی‌که که قفل درب تندرست میباشد، بایستی اتصالات و سیم هایی که از قفل درب به موفقیت میروند سنجیده شود، تا مطمئن گردید که‌این سیم ها جراحت ندیده باشند. برای این مراد ما یحتاج میباشد تا قفل درب را غیر وابسته فرمائید و سیم هایی که از قفل درب به موفقیت کشیده گردیده اند را محاسبه فرمائید تا جراحت های احتمالی را پژوهش فرمائید. همینطور با استعمال از یک مولتی متر رسیدگی نمایید و مشاهده کنید که ارتباطش با پیروزی بر قرار میباشد یا این که خیر ! چون ممکن میباشد پیروزی حاد باشد و پیروزی متوجه ی مسدود شدن درب نشود. ولی عالی میباشد که‌این تحلیل ها به وسیله یک تکنسین حرفه ای و مجرب شکل بگیرد.

ایرادات مرتبط با اتصالات
گاهی ممکن میباشد ارور dE در زمان چرخه ی شستشو اکران داده گردد، همینطور در اینگونه وضعیتی بوی سوختگی نیز در هوا پخش گردد و آرم قفل نیز روی دیسپلی اکران داده گردد. در اینگونه وضعیتی ممکن میباشد اتصالات جدا گردیده باشند، در این‌حالت ممکن میباشد که دستگاه به لحیم کاری نیاز داشته باشد، به این ترتیب می بایست دستگاه بوسیله تعمیر عمل کارشناس تعمیر ماشین لباسشویی تحقیق و تعمیر خواهد شد.

فساد دستگیره ماشین لباسشویی
گاهی نیز ممکن میباشد انگیزه اکران ارور dE در برگه اکران ماشین لباسشویی ال جی، فساد دستگیره ی ماشین لباسشویی باشد، چون ممکن میباشد دستگیره ماشین لباسشویی بر تاثیر فشار یا این که فرسایش در تاثیر گذر فرصت مصدوم باشد، که در این‌حالت بایستی دستگیره ماشین لباسشویی ال جی تعمیر و یا این که ردوبدل گردد.

شیوه های رفع ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی
اگر که ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی مشاهده کردید، بایستی آغاز POWER را فشار دهید تا ماشن لباسشویی بی سروصدا گردد. بعد می بایست دستگاه را از برق بکشید و دکمه ی START / PAUSE را به مقطع ۵ تا ۱۰ ثانیه فشار داده و نگه دارید. آن گاه مجدد پریز برق دستگاه را وصل فرمایید. بعد از آن مجدد دکمه ی POWER را فشار دهید، تا دستگاه پر‌نور گردد. آنگاه بایستی درب ماشین لباسشویی را گشوده و بسته نمائید تا مطمئن گردید تا درب قفل گردیده است. هم اکنون می بایست چرخه ی شستشو را تعیین نمایید و برای تست ماشین لباسشویی، START / PAUSE را فشار دهید. دراین‌صورت بایستی اختلال دستگاه حل گردد.

اگر که با اجرا آحاد این فرآیند، مجددا کد خطای dE روی برگه اکران ظواهر خواهد شد، بایستی مطلقا با تکنسین دارای تخصص تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تماس حاصل نمایید تا دستگاه شما‌را تحقیق کند و ایراد دستگاه را رفع نماید.

برای پرهیز از اکران کد خطای dE در ماشین لباسشویی ال جی چه می بایست کرد ؟

هنگام مفتوح کردن درب ماشین لباسشویی، نباید وزن متعددی را روی درب ماشین لباسشویی قرار دهید.
فشار آوردن به درب ماشین لباسشویی، وقتی که درب گشوده میباشد، میتواند سبب ساز گردد که لولای درب خم گردد، و همین فرمان منجر می گردد که درب نتواند به صحت گشوده و بسته گردد.
واحد سنجش جامه های باطن ماشین لباسشویی نباید خیلی زیاد باشد، چون منجر می‌شود، که درب به صحت بسته نشود.
جامه را دقیقا درون آبکش ماشین لباسشویی قرار بدهید و مطمئن گردید که هیچ کدام از بخش های خرقه فی مابین درب و بیرون درب قرار نگرفته باشند.
در صورتی‌که که لولای درب ماشین لباسشویی، خم گردیده باشد، می بایست کارایی نمائید تا لولا ها را به وضعیت نخستین ی خویش بر گردانید، اگر که قابلیت برگرداندن آنان به شرایط اول وجود نداشته باشد، می بایست لولا های درب را کاملا عوض نمائید.

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ سه شنبه 21 شهريور 1402 ] 11:33 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]