تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

رفع ارور CD در ماشین لباسشویی ال جی


رفع ارور CD در ماشین لباسشویی ال جی
شاید برای شما پرسش باشد که، تا چه هنگامی پیغام CD روی کاغذ اکران ماشین لباسشویی باقی میماند ؟ بایستی بگوییم که، تا‌زمانیکه شما خرقه ها را از ماشین لباسشویی بیرون نکنید و یا این که دکمه ی START / PAUSE را فشار ندهید. این پیام  تعمیر لباسشویی در مشهد نشان داده میشود.

براین اساس جهت رفع ارور CD در ماشین لباسشویی ال جی، تنها کافیست که خرقه ها را از دستگاه بیرون نمایید و دستگاه را بی صدا نمائید. به همین راحتی میتوانید ارور CD را از شیت اکران ماشین لباسشویی ال جی تمیز نمائید. ولی در‌حالتی که که ارور از برگه اکران منزه نشد، احتمالا مشکلاتی در پیروزی دستگاه به وجود آمده که به نادرست این ارور را اکران میدهد، که در اینگونه صورتی بایستی با تکنسین تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تماس حاصل نمایید تا ایراد بر طرف گردد.

اشکال کد غلط های ماشین لباسشویی ال جی و معنای آن‌ها
کد اشتباه های ماشین لباسشویی ال جی به دو مجموعه ی کلی تقسیم بندی می گردند. چند از کد غلط ها، مرتبط با رعایت نکردن یک‌سری قواعد و اصول میباشد. مثلا درصورتی که که شما درب ماشین لباسشویی را نبندید، ارور بسته نشدن درب (DE) را به شما نماد می‌دهد و شما با بستن درب می‌توانید ارور را تمیز فرمایید. همینطور، چندین دیگر از کد اشتباه ها در ماشین لباسشویی ال جی، مرتبط با وجود اشتباهات فنی میباشد مثل ارور SE، که خطای سنسور میباشد و رفع آن تماما تخصصی است. بدین ترتیب درصورتی که که ماشین لباسشویی شما از نگاه فنی مبتلا نقص‌ و فساد خواهد شد، ارور های از این دست نشان داده می شود.

در‌حالتی که که شما مفهوم و معنا هر ارور را بدانید، فقط توانمند به تشخیص نوع ارور هستد. در اصل ارور های نوع اولیه، ارور هایی می باشند که شما با اجرا تعدادی فعالیت معمولی، میتوانید آنها‌را بر طرف فرمایید. قابل ذکر میباشد که ارور CD جزء تیم ی اولیه است. و به نقص‌ فنی اشاره نمی نماید. به این ترتیب شما با اجرا یک‌سری عمل بسیار بی آلایش، میتوانید ارور متبوع را بر طرف نمایید.

نکته ی تکمیلی در ارتباط با انگیزه ارور CD در ماشین لباسشویی ال جی
در حالتی‌که که پیغام CD را روی برگه اکران ماشین لباسشویی مشاهده کردید، می‌توانید دکمه ی PAUSE را فشار دهید و دستگاه را سکوت نمایید و عالی میباشد که تا ۶ ساعت، مجدد دستگاه را پر‌نور نکنید و از دستگاه به کارگیری نکنید. در واقع عالی میباشد به دستگاه اذن ی استراحت و خنک شدن دهید. در این حالت به دستگاه جراحت نرسانده اید و همین نکته، سبب ارتقاء ارتفاع قدمت دستگاه میشود.
علائم کد ارور PF در ماشین لباسشویی ال جی
این ارور در مواردی که تغییرات ولتاژ ورودی دستگاه نا متعارف باشد فیس می‌دهد. همان چنانچه که در سیستم برق رسانی دستگاه، مشکلی وجود داشته باشد، این ارور صورت می‌دهد. این کد غلط ممکن میباشد در هر شرایط شستشو ظواهر خواهد شد. زمانی که ارور PF در ماشین لباسشویی ال جی یا این که دستگاه کم آب کن ال جی شما ظواهر گردد، دستگاه در حین عمل متوقف میگردد و ارور PF را روی شیت اکران دستگاه آرم می‌دهد.

انگیزه ارور PF در ماشین لباسشویی ال جی
انگیزه ارور PF در ماشین لباسشویی ال جی، وجود مشکلاتی در تغذیه منبع برق دستگاه میباشد. احتمالا منبع برق به دستگاه، موقع اجرای چرخه انقطاع شد‌ه‌است. در واقع ارور PF در ماشین لباسشویی ال جی مخفف کلمه و واژه ی POWER FAILURE به معنای فساد برق است. در‌حالتی که که در برق رسانی دستگاه مشکلی به وجود بیاید، و یا این که در هنگام چرخه ی شستشو، برق انقطاع بشود، کد خطای PF روی کاغذ دیسپلی دستگاه نمایش داده میشود. همان در صورتیکه که شدت جریان برق کمتر از حد مجاز و یا این که بیشتر از حد مجاز باشد، ارور PF در ماشین لباسشویی ال جی نشان داده می شود.

انگیزه پیغام خطای PF در کم آب کن ال جی
انگیزه ارور PF در کم آب کن ال جی، آرم می‌دهد که چرخه ی کم آب کن دستگاه با جدا برق مواجه گردیده است. همینطور ممکن میباشد در منبع تغذیه دستگاه، به طور غیر انتظار ای، نویز وجود داشته باشد و در سود کد خطای PF در کم آب کن ال جی نشان داده می شود. در اینگونه وضعیتی، بایستی دستگاه را برای مدتی خموشی فرمایید و آنگاه دوباره دستگاه کم آب کن را پر‌نور فرمائید تا ارور PF از کم آب کن رفع گردد.

ولی در برخی دستگاه ها، این قابلیت وجود دارااست که هنگام جدا برق، برای کامل شدن چرخه ی شستشو، شما میتوانید دکمه ی استارت (START) را بزنید و عمل ادامه پیدا نماید. البته در برخی دیگر از دستگاه ها، شما بایستی آغاز دکمه ی کنسل (CANCEL)، را فشار دهید تا بتوانید دستگاه را مجددا فعال‌سازی فرمایید.

انگیزه ارور PF در ماشین لباسشویی ال جی به چه عواملی ربط داراست ؟
فساد برق ماشین لباسشویی
فساد سه راهی یا این که سه شاخه ماشین لباسشویی
فساد قطعات درون ماشین لباسشویی
اشتباهات المنت گرمایشی ماشین لباسشویی
فساد پیروزی ماشین لباسشویی

برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ دوشنبه 20 شهريور 1402 ] 10:57 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]