تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

استفاده هم زمان از یک پریز برق برای چند دستگاه


فساد قطعات دستگاه

یکی از دیگر از علل پرش فیوز، مشکل قطعات دستگاه یا این که جریان کشی غیر معمول است. از جمله در شکل فساد موتور، المنت، شیر برقی و… اتصال کوتاه یا این که جریان کشی غیر معمول ساخت‌و‌ساز میگردد. در‌این حالت می بایست دستگاه به اعتنا سنجیده شود و عیب یابی بوسیله تکنسین کارشناس صورت پذیرد و در شکل فساد قطعه، می بایست آن قطعه بده بستان خواهد شد. مثلا در حالتی‌که المنت وخیم باشد، دستگاه تا مرحله ی گرمایش جلو می رود، ولی به جهت فساد المنت جریان برق به جهت پرهیز از زخم رساندن به دستگاه جدا میگردد و فیوز میپرد، که در این حالت بایستی المنت به وسیله مولتی متر سنجیده شود و در حالتی که عدد علامت داده گردیده در بین ۲۰ تا ۳۰ خلا یعنی المنت سوخته میباشد و بایستی این قطعه بده  تعمیر لباسشویی در مشهد بستان شود.


استعمال هم زمان از یک پریز برق برای چند دستگاه

برای مثال در شرایطی‌که به یک پریز برق، دو یا این که یک‌سری تا تا دستگاه که جریان برق متعددی مصرف می نمایند هم‌زمان وصل باشند، این ایراد پیش میاید. به عنوان مثال در حالتی که ماشین لباسشویی و ماکروفر را به یک پریز وصل نموده اید این حادثه می افتد. معمولا دستگاه های برقی موتوری، مثل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، فریزر، سشوار و… می بایست صرفا به یک برق وصل شوند و دیگر وسیله ی برقی دیگری به آن پریز وصل نشود. چون خویش این وسایل به تنهایی برق متعددی مصرف می نمایند، حالا در صورتی‌که شما یک وسیله ی موتوری دیگری یا این که حتی یک وسیله ی برقی بی آلایش دیگری را به آن پریز وصل فرمایید، جریان متعددی از آن پریز کشیده می‌گردد و سبب پرش فیوز می‌گردد. براین اساس عالی میباشد تا برای وسایل برقی موتوری از یک پریز به کار گیری فرمایید و وسایل دیگری را به آن پریز وصل نکنید و یا این که وسایل برقی متعددی را به یک پریز وصل نکنید ( یعنی عالی میباشد تا از تعدادی راهی به کارگیری نکنید )، چون مصرف برق بالا می رود و فیوز میپرد. به این ترتیب می بایست یک‌سری راهی را بکشید و دستگاه را مستقیما به پریز وصل فرمائید.


فساد فیوز برق خانه

در کل پرش فیوز، به جهت نا توانی در پناه جریان بالا است. البته در صورتی فیوز شما مستهلک و فرسوده گردیده باشد، نسبت به ارتقا جریان حساس خیس می‌شود و در شرایطی که کوچکترین ارتقا جریانی نیز ساخت‌و‌ساز گردد، سریعا فیوز می‌پرد. در شکل فرسوده بودن و یا این که حاد بودن فیوز، صرفا شیوه راهکار بده بستان فیوز است. همینطور در صورتی فیوز حاد باشد، دستگاه پر‌نور نمی‌شود. برای رسیدگی این که در شکل پرش فیوز آیا ایراد از فیوز میباشد و یا این که اختلال از لباسشویی میباشد !، بایستی پریز برق ماشین لباسشویی را جداگانه فرمایید و بعد از آن فیوز را بالا بزنید. چنانچه جریان برق وصل شد، یعنی فیوز برق اختلال ندارد و ایراد از لباسشویی میباشد و می بایست تحقیق های مرتبط با لباسشویی صورت بپذیرد. البته در حالتی که سریعا فیوز پرید، یعنی فیوز خلل داراست و بایستی فیوز ردوبدل خواهد شد، ولی ممکن میباشد که سیم کشی برق مهم نیز ایراد داشته باشد و بایستی سیم کشی نیز سنجیده شود.


اشتباهات سیم کشی خانه

اشتباهات برق ساختمان، منجر اضافه توشه و اتصال کوتاه می‌گردد و در سود سبب زخم رساندن به لباسشویی شما می گردد در فیض موردنیاز میباشد تا سیم کشی خانه سنجیده شود. این نقص‌ بایستی بوسیله برق عمل ساختمان سنجیده شود. در واقع در صورتیکه سیم کشی حاد باشد، تحت خیس از جریان معمول را تحمل می نماید. یعنی از جمله در‌حالتی که عایق سیم مصدوم باشد، سریع گرم میشود و اتصالی می نماید و در سود میتواند سبب پرش فیوز گردد.


استعمال از فیوز ضعیف یا این که بی چگونگی یا این که نامناسب

اعتنا داشته باشید در منازل مسکونی که وسایلی همانند ماشین لباسشویی، فریزر، اسپلیت و… وجود داراست، نباید از فیوز های کمتر از ۱۶ آمپر مصرف شود، چون در شکل اضافه توشه، فیوز میپرد. در سود بایستی مطلقا از فیوز دست‌کم ۱۶ آمپر و یا این که از فیوز قادر تری استعمال شود. براین اساس یکی علل پرش فیوز، میتواند به کارگیری از فیوز بی چگونگی یا این که فیوز های با گنجایش تحت یا این که فیوز های کیفیت خوب نا مطلوب باشد.


استعمال از ماشین لباسشویی در سا‌عتها نقطع ی عطف مصرف

در‌صورتی‌که در ساعت ها نقطع ی عطف مصرف برق، ماشین لباسشویی یا این که یک سری وسایل برقی که مصرف بالایی دارا هستند، هم زمان پر‌نور باشند، احتمال این که فیوز برق بپرد خیلی زیاد است. چون فیوز از مدد جریان نا اقتدار می‌شود. از مهمترین وسایل برقی که مصرف بالایی دارا هستند، ضمن ماشین لباسشویی، می شود به ماشین ظرفشویی، سردخانه، اسپلیت، اتو، سشوار و… اشاره نمود.


فساد غربال برق ماشین لباسشویی

غربال برق یا این که نویز گیر یا این که پارازیت گیر قطعه ای در ماشین لباسشویی میباشد که سبب ساز پرهیز از تداخل مدار لباسشویی میگردد. یکی‌از دیگر از دلایل پرش برق قادر است فساد غربال برق دستگاه باشد. در فیض مورد نیاز میباشد تا غربال برق بوسیله مولتی متر سنجیده شود. در شکل فساد غربال برق می بایست غربال برق مطلوب با دستگاهتان را خریداری فرمایید و آن را بده بستان نمائید.


نکات و راه‌حل های ارتقا ارتفاع قدمت ماشین لباسشویی

عدم بارگیری بیشتراز گنجایش دستگاه

عدم شستن چند جامه های خاص در ماشین لباسشویی

نظافت کردن غربال

تراز بودن دستگاه

نظافت کردن آراسته ماشین لباسشویی

بیرون کردن خرقه های تر و مرطوب بعداز شستشو

خالی کردن جیب جامه ها

پاک کردن غربال پرز گیر

به کار گیری از مواد شستشو کیفیت عالی و مرغوب

به کارگیری به اندازه از شوینده

عدم پر‌نور کردن دستگاه با جامه های نادر

پژوهش منظم شیلنگ تخلیه

به کارگیری از محافظ برق برای ماشین لباسشویی

مداقه دادن به فساد های خرد

خرید داهیانه

عدم بارگیری بیشتراز گنجایش دستگاه

قطعا گنجایش ماشین لباسشویی تان را در لحاظ بگیرید و آبکش یا این که درام ماشین لباسشویی را بیشتراز حد لبریز نکنید. برای مثال گنجایش برخی از دستگاه ها ۵ کیلو، یا این که ۷ کیلو یا این که ۱۲ کیلو و… است. مالامال کردن زیاد دیگ، عملکرد و کارایی دستگاه را زیر میاورد و سبب جراحت رساندن به دستگاه و خرقه های شما می‌گردد. زیاد بودن توشه ماشین لباسشویی، سبب میگردد تا آب و ماده شوینده به صحت به گردش در نیایند و جامه ها به صحت به دور و اطراف تکان نکنند و در فیض جامه ها عالی شسته نمی‌شوند و تر شدن خرقه های زیاد نیز وزن متعددی را به دیگ اجبار می نماید. بدین ترتیب هیچ گاه نباید بیشتراز گنجایش دستگاه، خرقه در درون دستگاه برای شستشو قرار دهید. همینطور اعتنا داشته باشید که جامه ها با تر شدن بسیار هنگفت خیس میگردند و وزن آن‌ها بسیار زیاد خیس میگردد، هنگفت شدن بیش تر از حد دیگ، توازن دستگاه را به هم میزند و چرخش آبکش را دشوار می نماید و فشار متعددی را به موتور وارد می نماید، همینطور در ماشین لباسشویی های تسمه ای، موجب پاره شدن تسمه می‌شود، و در مجموع میتواند جراحت متعددی به دستگاه برساند و موجب فساد ماشین لباسشویی شما خواهد شد. چون اضافه توشه در ماشین لباسشویی به دلایل فرسودگی بیشتر قطعات مکانیکی، قادر است قدمت دستگاه شمارا کاهش دهد. همینطور زمانی دستگاه بیشتراز حد لبریز باشد، باصرفه شغل نمی نماید. در سود بدین نکته بسیار دقت داشته باشید. خوب میباشد تا از دو سوم گنجایش دیگ به کارگیری فرمایید. یعنی به اندازه یک کف دست از بالای دیگ، اطراف وجود داشته باشد. در شرایطی‌که خرقه ها زیاد میباشند، خوب میباشد تا دو خصوصی دستگاه را پر‌نور فرمایید، تا این که در چندین فشار متعددی به دستگاه وارد نمایید.


عدم شستن یکسری خرقه های خاص در ماشین لباسشویی

چند جامه ها را نباید پایین هیچ قوانینی باطن دستگاه بشویید. از جمله جامه هایی که دارنده دکمه، زیپ یا این که تزئینات فلزی میباشند را، نباید باطن دستگاه قرار دهید. همینطور نباید خرقه تحت را باطن دستگاه قرار دهید. چون اینگونه خرقه هایی به آبکش یا این که درام ماشین لباسشویی ( محل قرار گیری جامه ها ) جراحت می‌رسانند و میتوانند منجر خراشیده شدن درب شیشه ای جلوی دستگاه شوند. خلال این، میتوانند منجر فساد یا این که انسداد پمپ تخلیه نیز شوند. در شرایطی‌که ناچار میباشید که خرقه های پایین یا این که جامه های دکمه دار را بوسیله ماشین لباسشویی بشویید، می بایست آنها را در یک کیسه ی توری صورت که منحصر همین شغل میباشد، قرار دهید.


نظافت کردن غربال

غربال دستگاه شما می بایست به طور ماهانه پاک گردد. همینطور می بایست به صورت منظم غربال را تحقیق نمایید تا از مسدود نبودن آن اعتقادوباور نتیجه ها نمایید. چون در صورتیکه برای بازه متعددی آن را به حالا خویش رها نمائید، از شرایط آن بی خبر خواهید بود و در شکل آلوده بودن یا این که مسدود بودن، شرایط به گذر زمان، بدتر شود. برای پاک کردن غربال می‌توانید از دفترچه راهنمای دستگاهتان امداد بگیرید. و یا این که از یک تکنسین یاری بگیرید.


برچسب ها: تعمیر لباسشویی در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 19 شهريور 1402 ] 13:49 ] [ mgh ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]